Jump to content

Noul ML versus Cayenne, X5, Touareg şi RRS


Marius kox
 Share

Recommended Posts

Noul ML versus Cayenne, X5, Touareg şi RRS

 

Cu un Cayenne fenomenal, X5 şi Touareg la preţuri magnifice şi un RRS 2012 fantastic, lupta SUV-urilor de lux este mai tare ca niciodată. Noul ML bate la uşa segmentului cu noi atu-uri. Iată care este cel mai bun SUV la început de 2012!

 

deschidere.jpg

 

Atunci când era bogăţie, vorba cântecului, SUV-urile premium au devenit un must-have. Aceste off-road-ere convertite la credinţa şoselelor au devenit încet-încet motorul industriei auto premium. Toţi constructorii de lux care contează au acum un SUV premium în ofertă, iar acesta le-a adus mai mult decât creşteri substanţiale ale veniturilor. Voi da doar exemplul lui Cayenne: maşina asta nu a salvat doar marca Porsche, ci şi maşina cult 911. Fiind de interes pentru clienţii din China, Rusia şi Orientul Mijlociu, Cayenne a permis mărcii sale deschiderea de showroom-uri în aceste zone, iar oamenii de aici au înţeles că lângă un SUV Porsche stă bine să ai şi o maşină sport Porsche. Aşa cum SUV-urile de lux au reprezentat imaginea înfloritoare a unei industrii susţinute de clientela în căutare de un status indicator care să sară în ochi mai eficient decât o face un ceas, la fel ele ne-au indicat faptul că suntem în criză.

 

img_2391.jpg

 

Şi nu doar noi şi pieţele financiare, ci şi industria auto, care trebuie să supravieţuiască cumva efectelor crizei mondiale. Au apărut astfel, la fel ca simptomele vărsatului-de-vânt, încet-încet, mici indicaţii eco în lumea marilor consumatori. Cele mai tari SUV-uri premium din lume sunt acum maşini la fel de impunătoare, mai luxoase ca niciodată, dar şi mai economice şi mai prietenoase cu mediul decât ne-am fi gândit vreodată.Niciunul din jucătorii importanţi nu mai are transmisii în şase trepte şi fiecare are cel puţin un motor diesel în ofertă. Chiar şi Porsche, care nu demult se jura că nu va produce maşini diesel. Dar ce să faci când ai un TDI de trei litri prin curte şi mai mult de jumătate din clienţi ţipă după el? La restul nu trebuie să te gândeşti, pentru că oricum îşi cumpără 500 CP.

 

img_2483.jpg

 

Aşa trebuie să priviţi acest test. Relaxaţi şi împăcaţi cu ideea că banii nu trebuie să conteze aici şi că nu avem dreptul să criticăm un preţ aproape dublu al unui Cayenne faţă de un Touareg. Este simplu. Există foarte mulţi numitori comuni în clasa despre care vorbim, iar preţurile sunt pentru toate buzunarele, fie mai largi, fie străjuite de un arici bine antrenat, care muşcă dacă bagi mâna . Dacă nu cumva găsim un Hover CUV de 70.000 de euro, critica şi depunctarea unui SUV de talia noului ML sau a lui Cayenne în ceea ce priveşte preţul tinde să devină o bârfă. Uite ce scump e ăla, e prea scump, nu e normal. Fiecare preţ se justifică cumva, revistele auto nu trebuie să bârfească, trebuie să testeze şi să confirme dacă merită sau nu. Iar în segmentul acesta, totul este justificabil. Iată cum şi de ce, scurt şi la obiect.

 

Capture.png

 

La fel ca şi în cazul discuţiilor de preţ, designul maşinilor din testul de faţă este discutabil şi ţine strict de fiecare client sau observator în parte. Eu pot doar să vă descriu cum te simţi în fiecare maşină, cât spaţiu ai şi care este starea finisajelor şi a materialelor. Singurul constructor care susţine că toţi clienţii săi vor o poziţie de conducere foarte înaltă este Land Rover, iar RRS-ul său se conformează. În RRS stai parcă pe maşină, în comparaţie cu celelalte modele din test, ai cel mai mic spaţiu la picioare, iar acest lucru este valabil şi pentru locurile din spate. Cel mai mic spaţiu la genunchi din test este un titlu câştigat de Range Rover Sport. Chiar dacă are cel mai mare volum disponibil în portbagaj cu banchetele rabatate, în lumea oamenilor normali care folosesc portbagajul în volum standard, RRS are şi cel mai mic portbagaj din test. În rest, toate celelalte modele au poziţii de conducere joase, sportive, confortabile şi locuri în spate foarte mari. La fel şi portbagaje. Referitor la volumul standard al acestuia, campionii sunt, în ordine, ML, Cayenne şi X5.

 

Capture.png

 

În spiritul clasic al luptei dintre mărci, cel mai nou model de pe piaţă trebuie să fie cel mai puternic. Mercedes-Benz nu se dezminte şi avem noul ML, mai potent decât toate celelalte modele concurente din test. Este drept, diferenţa de putere este mică, de ordinul cailor putere, dar cuplul este serios mai mare decât ce oferă concurenţa. Nici RRS 2012, cu motor îmbunătăţit şi în premieră cu transmisia automată cu opt trepte, nu este mai puternic. Cayenne şi Touareg au câte 245 CP şi câte 550 Nm, X5 are 245 CP şi 540 Nm, iar RRS şi ML sunt cele mai puternice maşini din test, cu câte 256 CP şi 600 Nm, respectiv 258 CP şi 620 Nm. ML nu excelează doar la valorile de putere, el este cel mai rapid, cel mai economic şi poluează cel mai puţin. Şi aici, atenţie, diferenţele sunt foarte mici, dar pentru cei care cumpără o maşină cu datele tehnice în faţă, valorile mai bune ale noii Clasa M vor fi câştigătoare.

  • IMPORTANT: Aici a fost postata doar o parte din totalitatea articolului, cei ce sunt curiosi sa citeasca mai departe si sa vada imagini pot intra aici.

Sursa:

Promotor.ro

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.