Jump to content

National Guard - Regulament Jail / Jail Rules


420dRE
 Share

Recommended Posts

NKG8FtQ.png

 

 

 

1ZW8NRq.png
BE7VQrL.gif

Pp9GmGR.png1.0 Regulament General:

1.1 ➔ Orice membru al departamentului National Guard este obligat sa cunoasca Regulamentul Intern al factiunii cat si Regulamentul General al Departamentelor.

1.2 ➔ Echipa de paznici este formată din membrii National Guard de Rank 1, cat si cei de rank 2, acestea 2 avand si acces pe teren (rank 1 acces limitat).

1.3 ➔ În zona cu celulele au voie numai membrii Departamentelor și prizonierii.

1.4 ➔ Nu se vor lăsa civilii fără wanted să meargă în zona celulelor.

1.5 ➔ Se consideră Teren Guvernamental partea dintre Gate 1 si Gate 2, persoanele aflate in aceasta zona vor fi somate de 3 ori + se va astepta 1 minut de la ultima somatie. Persoanele ce trec de Gate 2 vor primi wanted 2 "Teren Guvernamental" fara somatie fiind considerate detinuti. Sanctiune: Faction Warn

1.6 ➔ Persoanele aflate in prima incapere fara motiv vor fi somate de 3 ori + se va astepta 1 minut de la ultima somatie, in caz contrar primesc wanted 2 "Neconformare ordin". Sanctiune: Faction Warn

1.7 ➔ Aveți voie să arestați suspecții care vin singuri și se predau indiferent de wantedul pe care îl au, cu condiția să îi verificați [/mdc]-ul (pe "i"-ul de unde se dă clear) dacă are drept de predare, iar apoi să întrebați pe [/d] dacă suspectul nu este la cineva.

1.8 ➔ Dacă la Jail este un PD/FBI/National Guard și vine un suspect de orice wanted, membrul National Guard are prioritatea să-l aresteze. Dacă la Jail nu se află nici un membru National Guard (la arrest, celule sau în Yard), atunci PD/FBI are dreptul de a aresta orice wanted se află în interiorul Jailului.

1.9 ➔ Când X găsește un suspect la Jail, întreabă pe [/d]: [numele suspectului] este la cineva?. Dacă Y spune "Da", atunci X trebuie să-i predea suspectul lui Y.

1.10 ➔ PD, FBI si National Guard trebuie să foloseasca [/duty] în Armoury sau în casă pentru a putea folosi orice comandă specifică poliţiei (incluzând mersul cu mașinile poliției, armura la [/heal]).

1.11 ➔ Este interzis să stați în jail On-Duty AFK mai mult de 5 minute indiferent de situație. Dacă doriți să luați o pauză mai mare de 5 minute, puteți sta în Prima Cameră, după gratii (exemplu: AICI), ori puteți sta în Zona de siguranță dintre cele 2 porți(exemplu: AICI). În ambele cazuri trebuie să fiți Off-Duty. [Sancțiune: Faction Warn sau Demitere, în funcție de caz]

1.12 ➔ Scoaterea unui prizonier din celula se face prin a-i cere acestuia să folosească animația [/handsup], urmând să fie încătușat [/cuff], și doar apoi se va deschide celula acestuia. Să vă asigurați că iese doar prizonierul dorit din celula și nu toți. După scoaterea prizonierului din celula nu uitați să închideți celula.

1.13 ➔ În cazul în care sunt scoși mai mulți prizonieri din celule și nu le mai puteți face față aveți dreptul să folosiți armele asupra lor (mare atenție la această regulă, folosiți armele numai în situații grave).

1.14 ➔ Aveți voie să folosiți [/tazer] în limita bunului simț. În caz că nu reușiți să prindeți deținutul pentru a-i acorda punish, în situații extreme când sunteți atacat de unul sau mai mulți prizioneri și în caz că se folosește de anumite buguri pentru a-și ascunde numele și ID-ul. Pentru a evita situațiile neplăcute când se crează bug, se recomanda sa așteptați 8 secunde înainte de a folosii comanda [/punish] pe un deținut care a primit [/tazer].

1.15 ➔ Eliberarea unui prizonier din celulă se va face numai cu motiv întemeiat. Nu eliberați deținuții fără motiv. Motive pentru eliberare deținuților din celulă:

1.15.1 ➔ Când acesta dorește să bea ceva de la bar;

1.15.2 ➔ Transfer în altă celulă (Doar dacă membrul National Guard, consideră că este necesar).

1.16 ➔ Cei care au jobul de lawyer își vor face reclama pe [/ad] sau [/news], nu au voie să vină la Jail să-și facă reclamă.

1.17 ➔ Programul de deschidere a celulelor este cuprins în intervalul 8:00 - 2:00, la fiecare Payday (0:00) și la fiecare jumătate de oră (:30), deschizându-se automat din script.

1.18 ➔ În curtea Jailului pot intra maxim 4 gardieni.

1.19 ➔ Pentru a prinde jucătorii evadând, membrul National Guard trebuie să fie în apropierea persoanei sau persoanelor care vor să scape. Dacă e suficient de aproape de acesta sau aceștia ei vor intra automat în Jail cu sentință maximă, iar membrul National Guard va primi un mesaj pe ecran cu acest lucru.

1.20 ➔ Dacă jucătorul sau jucătorii reușesc să scape din Jail, aceștia vor primi Wanted 6 temporar, timp în care membrii National Guard (Rank 2+) sau orice alt membru din Departamentele de poliție se pot duce după ei și să-i omoare.

1.21 ➔ Există o limită de un minut până când Departamentele sunt alertate că cineva a evadat, timp în care suspecții rămân cu skinul de Jail și nu primesc wanted. Dacă suspecții sunt omorâți, aceştia intră în Jail cu sentință maximă. Nu aveti voie sa-i omorati inainte de a primi wantedul pentru evadare.

1.22 ➔ Nu este permisă acordarea [/punish]-ului aiurea. Orice [/punish] trebuie să aibă un motiv bine întemeiat și să fie dat numai după ce s-au făcut poze/video că a încălcat o regulă. Sanctiune: Faction Warn

1.23 ➔ Dacă cineva dă [/punish] intenționat celor care încearcă să evadeze special pentru a-i opri din asta. Sanctiune: Faction Warn

1.24 ➔ Singurul mod în care poţi opri jucătorii din a evada este să te afli în apropierea acestora când încearcă să evadeze.

1.25 ➔ Nu aveţi voie să omorâţi deţinuţi fără motiv. Sanctiune: Faction Warn

1.26 ➔ Pentru a acorda [/punish] unui deţinut, acesta trebuie să vă atace cu pumnii de minim 2-3 ori.

1.27 ➔ Pentru a acorda punish, un detinut trebuie sa dea cu pumnii in gratii de minim 2-3 ori.

1.28 ➔ Se poate acorda punish in cazul in care un detinut va jigneste (pentru exemple de jigniri vezi regulamentul general al serverului "limbaj nesanctionabil"). Sanctiune: (Faction Warn)

1.29 ➔ În Jail, membri National Guard au dreptul să folosească comanda [/frisk] pe orice civil care intră acolo, chiar dacă are sau nu wanted, excepţie făcând cei fără drept de predare. În cazul în care descoperiţi arme sau droguri asupra civilului respectiv, aveţi voie să le confiscaţi, cu explicaţia "Ai intrat cu arme pe Teren Guvernamental" sau ''Ai avut droguri la tine''. 

1.30 ➔ In jail, membri National Guard pot confisca drogurile tuturor persoanelor aflate in interiorul acestuia.

1.31 ➔ In acest mod puteti vedea numele detinutilor din JAIL -> [ CLICK AICI ].

 

 

 

2.0 Regulament pentru civili:

2.1 ➔ Nu aveți voie să veniți la Jail să faceți spam cu "mă predau". Rugați un paznic să vă aresteze și așteptați liniştiţi.

2.2 ➔ Civilii fără wanted nu au ce căuta în Jail, exceptie avocatii ce au un client.

2.3 ➔ Nu aveți voie să treceți de poarta 2 (în camera cu celule), primiți wanted 2 pe loc (FĂRĂ AVERTIZARE) pe motiv "Teren Guvernamental".

2.4 ➔ În caz că sunteți lawyer, puteti da /free de la "i".

2.5 ➔ Trebuie să respectați ordinele gardienilor, în caz contrar veți fi sancționați cu wanted 2, pentru "Neconformare Ordin".

 

 

 

3.0 Regulament pentru deținuți:

3.1 ➔ Trebuie să ascultați de gardieni.

3.2 ➔ Nu aveți voie să faceți spam, rugând un gardian să vă scoată din celulă indiferent de motiv, în felul acesta pierdeți șansa de a vă scoate.

3.3 ➔ Nu aveți voie să dați cu pumnii în gratii (inclusiv in pauza), să vă bateți colegul de celulă sau gardienii, primiți [/punish].

3.4 ➔ Nu aveți voie să treceți de poarta 1 sau poarta 2(gate 1 sau gate 2) în timpul pauzei de 10 minute fără permisiunea gardianului, primiți [/punish].

3.5 ➔ Nu aveți voie să vă folosiți de orice fel de buguri care vă avantajează din interiorul sau curtea jailului, primiți [/punish].

3.6 ➔ Nu aveți voie să coborâți prin tunel jos în bază, cine este prins riscă [/punish]. Vezi pozele: https://imgur.com/a/tB5FJGs

3.7 ➔ Pentru orice anim obscen (/wank, /pee) se va acorda /punish fara avertisment.

3.8 ➔ Orice puscarias aflat in afara celulelor dupa terminarea pauzei o sa primeasca [/punish].

3.9 ➔ Nu aveți voie să vă bateți cu alți deținuți în pauza de 10 minute, riscați [/punish].

 

 

 

4.0 Camerele din jail:

4.1 ➔ Prima camera: click

4.2 ➔ Zona dintre Gate 1 & 2 / AFK ROOM: click

4.3 ➔ Zona celulelor: click

4.4 ➔ Yard: click

BE7VQrL.gif

 

 

 

Oi5pjkG.png

BE7VQrL.gif

1.0 General Regulation:

1.1 ➔ Every National Guard member is required to know the "Intern Rules" and "Departments General Rules".

1.2 ➔ The guards team is composed of National Guard members with Rank 1 (Private) & Rank 2 (both of them can acces the field duty, rank 1 have limited acces)

1.3 ➔ In the cells zones, only the prisoners and department members are allowed.

1.4 ➔ Civilians without wanted are not allowed to enter the cells zones.

1.5 ➔ "Gov. Area" is considered that part of the Jail with the cells & and space between gate 1 & 2, so, when a civilian passes Gate 2 and gets down there, he'll get Wanted "Trespassing on Gov. Area" without any summons and [/arrest]. For space between gate 1 & 2 you need to summons 3 times + 1 minute from the last summonPunishment: Faction Warn.

1.6 ➔ For the first room of the jail, you need to give wanted 2 "Disobeying orders" for people who don't want to leave  after 3 sommates + 1 minute from last sommate. Punishment: Faction Warn.

1.7 ➔ You are allowed to arrest those suspects who surrender themselves at jail (wanted level does not matter in this case) with the condition to check [/mdc] on the "i" if he has the right to surrender and then ask on [/d] if that suspect is at someone else.

1.8 ➔ If in the jail there are PD/FBI/National Guard members and a suspect comes in and wants to surrender, the National Guard member has priority for the [/arrest]. If in the jail there are no National Guard members (at the [/arrest] point, at the cells or in the Yard), then the PD/FBI members are allowed to arrest any suspects that are inside the jail.

1.9 ➔ When X finds a suspect in Jail, ask [/d]: [suspect's name] with anyone?. If Y says "Yes", then X must hand over the suspect to Y.

1.10 ➔ PD, FBI, and National Guard must use [/duty] in the Armory or house to use any police-specific commands (including riding in police cars, armor to [/heal]).

1.11 ➔ It is forbidden to stay in the On-Duty AFK jail for more than 5 minutes under any circumstances. If you want to take a break longer than 5 minutes, you can sit in the First Room, behind the bars (example: HERE), or you can sit in the Safety Zone between the 2 gates (example: HERE). In both cases you must be Off-Duty. [Penalty: Faction Warn or Dismissal as the case may be]

1.12 ➔ If you need to take a prisoner out of the cell, he has to use [/handsup] near the cell-gate, then you'll use [/cuff] on him and only then you are allowed to open the cell. You need to be sure that only the cuffed prisoner comes out of the cell, not the others. Don't forget to close the cell after the cuffed prisoner comes out of it.

1.13 ➔ If there are too many prisoners out of their cells and you can't keep up with them, you are allowed to use your weapons on them (Attention!! Use your weapons only in tough situations).

1.14 ➔ You are allowed to use [/tazer] if you cannot catch a prisoner to punish him, if you are attacked by one or more prisoners and finally if a prisoner uses different bugs to hide his name and ID. To avoid creating bugs, after you have used [/tazer] on a prisoner, is recomanded to wait ~8 seconds and only then use [/punish] on him.

1.15 ➔ You are allowed to release a prisoner from his cell only if you have a good enough reason to do it. Don't release prisoners from their cells without any reason. Reasons to release prisoners from their cells:

1.15.1 ➔ When he needs to drink something from the Bar.

1.15.2 ➔ When he is transferred to another cell (Only if the National Guard member considers it necessary).

1.16 ➔ Lawyers are not allowed to come to jail and advert themselves, they will do that through [/ad] or [/news].

1.17 ➔ Jail Opening Schedule: 8:00 AM - 2:00 AM. The cells will open automatically at every Payday (:00) and at every :30 hour by script.

1.19 ➔ In the Yard there can be up to 4 guards.

1.19 ➔ To catch a prisoner who wants to escape, the National Guard member needs to be near the prisoner(s). If the National Guard member is near enough, the escape group members will automatically get caught and get the maximum jail sentence (The National Guard member will get an informative message).

1.20 ➔ If the players escape from the jail, they will get wanted "Escape Attempt", during that time any department member can go after them and kill them.

1.21 ➔ There is a one minute limit until the Departments get alerted that the prisoner has escaped, during that time the prisoner will still have the specific jail skin. If the suspects are killed, they go to Jail with the maximum sentence. You are not allowed to kill them before receiving the wanted for escape.

1.22 ➔ Random [/punish] is not allowed.  Any [/punish] needs to have a good enough reason and be given only after proofs have been made. Punishment: Faction Warn.

1.23 ➔ If a guard punishes a prisoner just to stop him from escaping he wil be punished: Dismissed.

1.24 ➔ The only way to stop a group from escaping is to be near them when they try to use [/hit] on the fence.

1.25 ➔ Killing prisoners without a reasons is not allowed. Punishment: Faction Warn.

1.26 ➔ To [/punish] a prisoner, he has to hit you atleast 2-3 times with his fists.

1.27 ➔ In order to punish an inmate/prisonier, he must hit the cells at least 2-3 times

1.28 ➔ Punish can be awarded if a detainee offends you (for examples of insults see the general rules of the "non-sanctioning language" server). Sanction:  Faction Warn

1.29 ➔ In the Jail, National Guard members are allowed to use [/frisk] on any civilians that enters, with wanted or not. Exceptions are the suspects without the right to surrender. If you discover players with guns or drugs on them, you can use /[confiscate x weapons/drugs] on him with the explanation "You have entered Gov. Area with weapons" or ''You have drugs at you''

1.30 ➔ In the Jail, National Guard members are allowed to confiscate drugs to all players from the jail.

1.31 ➔ In this mode you can see the names of prisoners from JAIL -> [ CLICK HERE ].

 

 

 

2.0 Rules for civilians:

2.1 ➔ You are not allowed to enter the jail and spam "I surrender" if you have wanted, ask a guard to arrest you and wait.

2.2 ➔ Civilians without wanted are allowed to enter the jail only if they are lawyers and need to free someone.

2.3 ➔ You are not allowed to pass Gate 2 (getting into the cell zone), if you pass it you will get wanted "Trespassing on Gov. Area" without any warnings.

2.4 ➔ If you are a lawyer you can use /free at entrance "i". 

2.5 ➔ You need to listen to the guards, if you don't you will get wanted "Disobeying Orders".

 

 

 

3.0 Rules for prisoners:

3.1 ➔ You have to do what you are told by the guard.

3.2 ➔ You are not allowed to spam in any circumstances (ex: spam to be taken out of your cell).

3.3 ➔ You are not allowed to hit the cell bars(including on a break) or beat your cell mate, if you do this you will get [/punish].

3.4 ➔ You are not allowed to pass Gate 1 or Gate 2 during the 10 minute break without the guard's permission, if you do this you will get [/punish].

3.5 ➔ You are not allowed to use bugs that give you advantages, if you do this you will get [/punish].

3.6 ➔ You are not allowed to get down into AREA 51 from the Yard, if you are caught there you will get [/punish]. Photos: https://imgur.com/a/tB5FJGs

3.7 ➔ For any obscene anim, such as /wank or /pee, the sanction will be /punish without any warning.

3.8 ➔ Any inmate outside the cells after the break will receive [/punish].

3.9 ➔ You are not allowed to fight with other inmates during the 10 minute break, risk [/punish].

 

 

 

4.0 Prison rooms:

4.1 ➔ First room: click

4.2 ➔ Place between Gate 1 & 2 / AFK ROOM: click

4.3 ➔ Cells room: click

4.4 ➔ Yard: click

BE7VQrL.gif

Edited by eB R0xAnA
Adaugare regula 3.9, asezare in pagina a regulamentului si adaugare logo. | Add rule 3.9, placement on the regulation page and logo addition.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.