-
Posts
101 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Previous Fields
-
Real name
Nicu
Tokimido B z's Achievements

Contribuitor (4/14)
1
Reputation
-
Hovercraftul (sau aeroglisorul) e un vehicul prea puţin băgat în seamă de lumea auto, deşi are reale calităţi: datorită principiului de utilizare a unei perne de aer, un hovercraft se poate deplasa pe orice suprafaţă, fie pământ, apă, gheaţă sau noroi. Mercier-Jones, un mic fabricant american specializat în construcţia de astfel de vehicule, vrea să ne schimbe percepţia, ba chiar îndrăzneşte să se adreseze clienţilor pasionaţi de maşini sport. Cărora le oferă acest Supercraft, un fel de maşină sport fără roţi, care oferă lux şi un look inspirat din mai multe supercaruri cunoscute, de la Bugatti Veyron sau Audi R8 până la Aston Martin One-77 sau Lamborghini Aventador. Cât de reuşit arată Supercraft, vă lăsăm pe voi să decideţi. Vă reţinem, însă, atenţia cu nişte date tehnice. Astfel, Supercraft e un vehicul foarte compact, având o lungime de numai 4,32 metri, o lăţime de 2,16 metri şi o înălţime de 1,22 metri. Deci nu e departe de gabaritul unui Huracan, de exemplu. Faţă de o maşină sport obişnuită, lui Supercraft îi lipsesc roţile - normal, din moment ce sistemul de propulsie e total diferit... În plus, Supercraft are şi valenţe de SUV, deoarece se poate ridica până la 20 cm deasupra solului, deci nu prea contează dacă drumul e perfect sau plin de gropi. În ce priveşte motorizarea, aceasta este de tipul hibrid, constând dintr-un motor pe benzină de 60 CP, asociat cu unul electric de 31 kW. Autonomia maximă se cifrează la aproape 200 km, în condiţiile unei viteze maxime de 56 km/h şi a unui consum mediu de 5 km/litru. Supercraft poate transporta doi pasageri în tandem, putând fi considerat fel de roadster-motocicletă de fiţe pentru cei care au cel puţin 75.000 USD de cheltuit pe unul dintre cele 50 de exemplare pe care Mercier-Jones intenţionează să le construiască. Sursa: http://promotor.ro/masini-noi/concepte-auto/masina-sport-fara-roti-mercier-jones-supercraft-e-automobilul-perfect-12503055
-
Noua Clasă V de la Mercedes-Benz poate fi comandată în prezent şi în România. Modelele disponibile sunt: Clasa V 200 CDI, cu un preţ începând de la 37.019 cu TVA, Clasa V 220 CDI, cu un preţ de pornire de la 37.877 Euro, şi Clasa V 250 CDI, având un preţ începând de la 41.961 Euro. La lansarea pe piaţă programată la finalul lunii iunie a acestui an, noua Clasă V va fi disponibilă ca model cu ampatament lung (lungime de 3.200 mm) şi lungimea caroseriei de 5.140 mm. Modelul compact şi cel extra-lung vor fi disponibile în curând. Acest autovehicul multifuncţional premium oferă două linii de echipare - V-Class şi V-Class AVANTGARDE, un pachet cu accesorii sport Exterior Sports şi un pachet special pentru interior Interior Design, disponibil pentru fiecare din cele două echipări amintite mai sus. Acestor lucruri li se adaugă două versiuni disponibile pentru ampatament, trei lungimi pentru caroserie (cuprinse între 4.895 şi 5.370 mm), trei motorizări şi foarte multe opţionale care pot personaliza extrem de mult noul autovehicul multifuncţional. Sursa: http://promotor.ro/masini-noi/news/noul-mercedes-benz-v-class-pret-de-la-37.019-de-euro-in-romania-12517538
-
Iată zece lucruri mici cărora poate nu le dai foarte mare importanţă în viaţa de şofer cotidiană, însă care pot duce la degradarea puternică a maşinii tale. Ia în considerare lista de mai jos pentru a evita cheltuieli dureroase. Piciorul pe ambreiaj Sustinerea piciorului pe ambreiaj nu face bine sanatatii generale a masinii tale. Chiar daca ai impresia ca nu se intampla nimic, ambreiajul are de suferit ducand la uzarea prematura a acestuia. Indiferent daca te deplasezi in oras sau in mediul urban nu este indicat sa atingi pedala de ambreiaj atunci cand masina ruleaza. Pentru odihna piciorului stang exista a patra pedala un loc special conceput pentru a sustine piciorul stang langa pedala de ambreiaj. Utilizarea partiala a cursei ambreiajului Transmisia este elementul cheie sau mai bine spus ansamblul mecanic responsabil cu punerea in miscare a masinii. Ambreiajul si cutia de viteze sunt legatura dintre sofer si motor. Pentru a putea schimba treptele de viteze, adica sa actionam angrenajele din cutia de viteze, trebuie sa decuplam transmiterea fluxului de putere de la motor prin apasarea ambreiajului. Acest lucru este invatat inca din prima ora de la scoala de soferi. Ceea ce nu se spune acolo este faptul ca este necesar sa apasam ambreiajul pana la capatul cursei pentru a evita distrugerea dintilor pinioanelor care angreneaza in cutia de viteze. Utilizarea motorului in regim subturat Foarte multa lume utilizeaza acest procedeu pentru a incerca sa reduca consumul de carburant, respectiv costul per kilomentru. Partea proasta al acestui artificiu este ca dupa un timp, in care se obtine o reducere a consumului de carburant, pretul pentru efectele secundare produse de acest regim de utilizare a motorului va fi foarte mare. Pot sa cada injectoarele, catalizatorul, turbina etc. Nerespectarea intervalelor de revizie Producatorul de masini precizeaza foarte clar un interval de kilometri in care trebuie efectuata revizia. Adica, producatorul spune ce anume trebuie schimbat si foarte important la ce numar de kilometri. Este necesar sa respectati cu sfintenie intervalul dat de producator. Nerespectarea indicatiilor poate sa duca la o serie de pagube foarte costisitoare. Ignorarea zgomotelor venite de sub caroserie Atunci cand incep sa se auda zgomote care provin de sub caroserie trebuie sa identificaticat mai repede de unde provine acel zgomot, dar mai ales sa remediati problema aparuta. Aproape de fiecare data atunci cand apare un zgomont din zona trenului de rulare putem sa vorbim despre aparitia uzurii in subansamblele suspensiei. Este foarte important sa verificati exact care este problema ca nu cumva sa provina de la sistemul de franare. Indiferent de zona de provenienta a zgomotului trebuie sa interveniti cat mai repede. Alimenteaza masina cu combustibilul corect O greseala frecventa pe care o fac proprietarii de masini este sa alimenteze masina cu combustibilul gresit. Motivele sunt nenumarate, insa efectele pot sa fie costisitoare sau foarte costisitoare in unele cazuri. Este foarte important sa fi atent atunci cand te duci sa alimentezi, chiar daca esti proprietarul masinii de ani de zile. Un minut de neatentie si vei avea o gramada de probleme. Abuzul franei de serviciu la coborarea unei pante Frana de serviciueste un sistem vital, lucru stiut de fiecare sofer. Rolul ei este foarte clar pentru toata lumea: sa opreasca/franeze masina. Din pacate, foarte multi soferi abuzeaza de frana de serviciu atunci cand au in fata o panta mai lunga. Tin frana apasata pe toata lungimea pantei pentru a mentine viteza sub control, se gandesc eiprobabil. Partea proasta este ca facmai mult rau decat bine deoarece utilizarea intensa a franei duce la fenomenul de oboseala. Franarea devenind ineficienta din cauza temperaturilor care se dezvolta in timpul actionarii prelungite. Ca sa nu mai vorbim ca pot sa apara daune permanente datorita ovalizarii/deformarii discurilor de frana. In afara de frana de serviciu masina mai poate fi incetinita si cu ajutorul franei de motor. Asadar, utilizati frana de motor atunci cand aveti in fata o panta considerabila Cand te opresti in rampa sau in panta nu uita sa tragi frana de mana Obiceiul de neutilizare a franei de mana poate sa dauneze grav integritatii masini dumneavoastra. Sa luam urmatorul exemplu. Doriti sa opriti intr-o parcare aflata in rampa. Fiind obisnuit sa nu trageti frana de mana atunci cand parasiti masina, in mod natural veti lasa masina in treapta intai si veti cobora din masina ca sa mergi la magazin. Acest lucru face ca masina sa stea doar in motor lucru care poate duce spre pagube serioase. Tinerea contactului dupa ce motorul a pornit Aceast obicei nu se aplica pentru masinile echipate cu buton de pornire ( start/stop). Aceasta greseala este facuta in special de persoanele care sunt proaspete detinatoare de permis de conducere si inca nu au reflexele formate. Daca cheia nu este eliberata (soferulnu a luat mana de pe ea) atunci cand motorul a pornit, demarorul continua sa angreneze insa turatia motorului este mult mai mare decat a demarorului caz in care dintii pinionului denarorului incaleca dintii coroani ducand la uzura prematura a acestora. Consumatori electrici uitati porniti. Dimineata s-ar putea sa ai o surpriza Atunci cand ajungi seara acasa este recomandat ca toti consumatorii de energie de la bordul unei masini sa fie opriti. Dimineata s-ar putea sa constati, cu uimire, ca nu mai existasuficient curent in baterie ca sa pornesti motorul. Cele mai multe masini au prevazute sisteme de avertizare atunci cand faza scurta ramane aprinsa, dar daca uitati plafoniera aprinsa s-ar putea ca ghinionul sa nu va ocoleasca. Sursa: http://promotor.ro/masini-noi/news/10-lucruri-care-iti-strica-masina-12517398
-
Motocicleta a carei pret este de 15.194 euro a depasit vanzarile modelelor Honda CBF 125 si PCX 125, pretul fiecaruia fiind de 3.161 euro. Urmarind datele celor de la MCIA, Motor Cycle Industry Association, Ducati a vandut 128 de exemplare, mai mult cu 14 fata de urmatorul clasat, CBF 125 si 39 fata de cel de-al 3-lea clasat, si anume PCX 125. O informatie venita din partea firmei italiene de motociclete a fost ca succesul s-a datorat faptului ca motocicleta lor entry-level a primit pareri pozitive. Un alt detaliu ar fi faptul ca pachetele atractive de imprumuturi i-au facut pe motociclisti sa investeasca intr-un cadou generos de Craciun.
-
Honda a avut un 2013 puternic, avand o crestere de 8,7 % pe piata de vanzare a motocicletelor. Vanzarile din Asia au avut un rol important in cresterea statisticilor. Cei de la Honda au vandut 12.960.000 motociclete in 2013, cu o crestere a vanzarilor de 10,7 % fata de 2012, numarul fiind atunci de 11.700.000 motociclete. Vanzarile au fost si pe pe teritoriul Japoniei, Europei, Africii si Orientului Mijlociu. Honda a vandut 219.000 motociclete in Japonia in 2013, mai putin fata de anul trecut. Si continente precum Europa, Orientul Mijlociu si Africa au generat vanzari uriase dar in acelasi timp mai scazute fata de anul 2012, fiind o scadere de 5,2 % de la 341.000 pana la 323.000. Producatori precum Triumph, Harley-Davidson si KTM vor sa-si maximizeze vanzarile pentru anul acesta, si tocmai de aceea, se gandesc sa scoata un segment de motociclete cu o capacitate cilindrica mai mica pentru a castiga terenul pierdut in fata celor de la Honda.
-
Rapoartele facute de catre revista americana Consumer Reports au devenit o legenda, avand ca scop crearea de studii, statistici asupra produselor din 1936 pana in prezent. Iar acum, acestia au facut un studiu asupra fiabilitatii pe diferite marci de motociclete. Stiudiul a fost efectuat pe 4.680 de motociclisti, realizat in perioada 2009-2012, acestia spunand ca cea mai fiabila firma de motociclete este Yamaha. Doar 1 din 10 motociclisti au spus ca au avut nevoie de reparatii in perioada studiului. Kawasaki si Honda nefiind pe podium. Cu toate acestea, in ciuda numarului mare de motociclete intervievate, mai multi producatori nu au fost suficient de bine reprezentati in rezultate, incluzand Triumph si Suzuki.
-
Designer-ul de motociclete Massimo Tamburini a decedat sambata aceasta la varsta de 70 ani, dupa o lupta indelungata cu cancerul. Diagnosticat in noiembrie, Tamburini a urmat de atunci o terapie intensiva. Designer-ul italian a fost renumit pentru crearea modelelor Ducati 916 si MV Agusta F4 Superbike, acestea fiind expuse in muzeul Guggenheim The Art of the Motorcycle exhibit din New York. El a fost unul dintre membrii fondatori ai Bimota si Cagiva Research Centre din Republica San Marino. Vorbind despre cariera sa, Tamburini a spus: Am avut intotdeauna o mare pasiune pentru motociclete, mama mea mi-a spus asta inca de cand eram copil, numind-o o obsesie! Nu am avut niciodata o alta pasiune.
-
Uffe Lauge Jensen, un creator de motociclete din Danemarca, lucreaza la un nou model ce va costa cel putin 1.000.000 dolari. Probabil sa fi retinut numele dupa ultima sa opera, si anume Goldfinger, o motocicleta de 24 de karate cu 250 de diamante. Saua motocicletei Goldfinger a fost descrisa ca avand o unica culoare de cognac, din piele de crocodil. Motocicleta a aparut la diverse evenimente, printre care cel de la Monaco si Dubai, inainte ca aceasta sa fie vanduta unei persoane la pretul de 850.000 dolari. Dar acum Jensen lucreaza la ceva nou. De asemenea, nu ne-a oferit prea multe detalii, doar faptul ca va avea o multime de diamante si pietre pretioase. Jensen a spus ca pretul va fi in jur de 1.000.000 dolari si motocicleta va fi descrisa ca fiind o bijuterie pe doua roti.
-
Sylvain Guintoli preia conducerea la World Superbike Championship 2014, cu 10 puncte dupa prima runda a sezonului de la Phillip Island, Australia. Britanicul Tom Sykes ocupa pozitia cu numarul 5 impreuna cu irlandezul Eugene Laverty, in ciuda esecului mecanic din cursa cu numarul 2. In timp ce Alex Lowes ocupa pozitia 15 dupa accindentul din prima cursa, reusind sa recupereze 3 puncte. 1 Sylvain Guintoli -Aprilia 41 puncte 2 Loris Baz -Kawasaki 31 puncte 3 Marco Melandri -Aprilia 28 puncte 4 Davide Giuglian -Ducati 26 puncte =5 Tom Sykes -Kawasaki 25 puncte =5 Eugene Laverty -Suzuki 25 puncte 7 Jonathan Rea -Honda 21 puncte 8 Chaz Davies -Ducati 17 puncte 9 David Salom -Kawasaki 13 puncte 10 Niccolo Canepa -Ducati 11 puncte 11 Leon Haslam -Honda 10 puncte 12 Fabien Foret -Kawasaki 8 puncte 13 Toni Elias -Aprilia 7 puncte 14 Greg Allerton -BMW 6 puncte =15 Sheridan Morais -Kawasaki 3 puncte =15 Claudio Corti -MV Augusta 3 puncte =15 Alex Lowes -Suzuki 3 puncte 18 Jeremy Guarnoni Kawasaki 2 puncte
-
Britanicul Cal Crutchlow si-a facut debutul cu Ducati la Qatar reusind sa ocupe locul 6, in spatele colegului sau de echipa, Andrea Dovizioso. Din pacate pentru Crutchlow, electronica motorului sau, Desmosedici GP14, a facut figuri dupa cateva runde, problema agravandu-se mai tarziu. Dupa obtinerea pozitiei cu numarul 6, Crutchlow nu a mai terminat runda de cool-down si a parcat Ducati-ul la iesirea dupa pista. Pilotul de 28 ani a spus: A fost o cursa destul de grea pentru mine. Terminarea pe locul 6 este un rezultat bun, trebuie sa regrupez baietii si sa muncim in continuare pentru dezvoltarea motocicletei. A fost destul de greu, dat fiind faptul ca motocicleta imi spunea ca sunt in a 6-a treapta, in realitate fiind doar a 2-a. Ha, si pe langa astea, s-a oprit la ultimul corner, din fericiredupa linia de finish!
-
Tanarul campion MotoGP, Marc Marquez a primit premiul Laures World Breakthrough al anului, miercurea aceasta. Campionul de doar 21 de ani a fost prezent la ceremonia Laureus World Sport Awards miercuri, in Kuala Lumpur, fiind premiat pentru cel mai tanar campion mondial, avand 7 titluri castigate si 17 locuri pe podium in MotoGP. Cei de la Laureus au tinut cont si de varsta campionului, si anume 20 de ani si 266 zile. Marquez a doborat si alte recorduri, depasindu-l pe Kenny Roberts ce in 1978 a castigat titlul fiind incepator. Alt record al spaniolului a fost cand a castigat a doua runda MotoGP 2013 in Austin, Texas, avand varsta de doar 20 de ani si 63 de zile. Marquez a declarat: Vreau sa le multumesc celor de la Laureus Academy pentru acest premiu. Este o experienta speciala pentru mine de a fi aici, la doar 20 de ani, impreuna cu multe alte legende din sport.
-
Cei de la BMW se pare ca au planuri pentru a lansa un nou sport-touring ce va folosi platforma modelului S1000RR. Informatia vine din Germania, acestia spunand ca noua motocicleta poate aparea anul acesta. Noul model va avea un design imbunatatit, o acceleratie fara cablu cu diverse programe de consum, sistem de franare ABS si control al tractiunii. Se zvoneste ca va folosi motorul dupa modelul S1000R. Surpriza celor de la BMW, va veni cu schimbari ergonomice pentru a oferi confort soferului pe distante lungi. Suntem siguri ca va concura direct cu modelul celor de la Kawasaki, Z1000SX.
-
BMW a anuntat faptul ca vanzarile din 2013 au fost net superioare celor din 2012. La sfarsitul lunii noiembrie 2013, firma a vandut 108.872 motociclete, cu 2500 mai mult fata de 2012. Heiner Faust, sef al departamentului de vanzari BMW Motorrad, a spus : Ne-am depasit asteptarile in 2013, cu o vanzare de peste 108.000 de motociclete in toata lumea. Acest rezultat excelent a fost facut posibil din vanzarile din USA, Asia si Europa. Dorim ca anul 2014 sa fie unul cel putin la fel de bun ca cel trecut, plin de realizari si sa aducem pe piata noi modele interesante!
-
-
http://forum.b-zone.ro/topic/192437-vand-fifa-14-pe-pc-origin/ Cei cu un cont de LOL care vor schimb, PM !