Jump to content

BabyToziix

Member
  • Posts

    124
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

BabyToziix's Achievements

Contribuitor

Contribuitor (4/14)

6

Reputation

  1. Nu spun că este pentru Civilization 7, dar. Jocurile Firaxis, cunoscute mai ales pentru realizarea seriei Civilization și XCOM, caută în prezent o mulțime de noi angajări - incluzând, poate în mod clar, un argument narativ cu „cunoaștere și pasiune pentru istoria lumii”. Listarea nu menționează pentru ce joc ar fi, ci doar pentru „următorul titlu de strategie AAA” al studioului. În plus față de rolul narativ, Firaxis caută și mai mulți artiști și programatori. Civilizația 6 pare să se încheie cu siguranță la începutul acestui an, odată cu lansarea ediției Anthology în iunie. Ediția care include atât pachetele majore de expansiune Gathering Storm și Rise and Fall, cât și pachetele de conținut DLC suplimentare. Știind că cel mai recent din seria șase probabil că nu se mai lucrează, pare corect să speculăm că Civilizația 7 ar putea fi în lucru, poate. Sau poate vom vedea un cu totul alt tip de joc istoric de strategie, departe de numele Sid Meier? În viitorul apropiat, cel puțin nu trebuie să așteptăm prea mult pentru a vedea orice fel de joc istoric de strategie interesant, deoarece Humanity din Amplitude Studios este iminent la orizont. Apare pe 17 august și, în avanpremiera sa, Tyler îl consideră un competitor inteligent al seriei Civilization. Sursa
  2. Și, sincer, arată mult mai rău decât versiunea oficială Creation Club. Dacă doriți să faceți niște cosplay-uri Bethesda în Fallout 4 sau doriți doar să arătați ca un badass complet, acum puteți să vă rupeți drumul prin Commonweath îmbrăcat în Doomguy. La naiba, da. Bănuiesc că ar trebui să-l numim în zilele noastre The Slayer sau Doom Slayer, dar pentru mine el a fost întotdeauna Doomguy, iar această armură Doom Guy setată de modderul AthenaX arată fantastic, mai ales atunci când este asociată cu o pușcă mare. Șobolanii aceia nu vor ști ce le-a lovit. Acum, s-ar putea să vă amintiți că există deja un mod Doomguy Armor pentru Fallout 4 prin intermediul Creation Club . Dar dacă te uiți la versiunea Creation Club ( există câteva imagini aici ) și la versiunea AthenaX, cred că este destul de clar care arată mai rău. Sincer, nici măcar nu este aproape. În plus, versiunea AthenaX este gratuită pe Nexus Mods . Nu există alte moduri necesare pentru a utiliza armura Doomguy, deși există câteva sugestii, cum ar fi modul High Heels System care va păstra cizmele Doomguy de la (ușor) să se prindă în podea. Pentru a accesa armura după ce ați instalat modul, îl puteți confecționa bucată cu bucată la bancul dvs. de lucru - este comparabil cu armura de luptă vanilată și are o versiune ușoară, medie și grea. Sursa
  3. Dacă doriți cu adevărat să intrați în versiunea beta, trebuie doar să acordați lui Twitch două ore și jumătate din timpul de ecran. Diablo 2: sfârșitul de săptămână beta deschis al lui Resurrected nu începe până pe 20 august pentru majoritatea oamenilor, dar există de fapt câteva modalități de a începe să joci chiar acum. Una este să precomandați jocul, iar cealaltă este să urmăriți câteva ore de la difuzarea acestuia pe Twitch chiar acum. Aproximativ 200.000 de spectatori urmăresc în prezent fluxuri Twitch cu activarea tastelor beta Diablo 2. Conectați-vă la Fextralife , de exemplu, și veți vedea o notă în chat că veți câștiga o cheie după 2,5 ore. Deci, dacă doriți să jucați un Diablo în acest sfârșit de săptămână, pop într-un flux, lăsați-l aprins, poate mergeți să luați cina sau să faceți un pui de somn. Reveniți la vaci care explodează din când în când, și după o vreme veți fi gata de plecare. Spre deosebire de alte evenimente de renunțare la Twitch, nu există nicio șansă aleatorie aici - puneți timpul și vi se garantează o cheie, cu excepția cazului în care este posibil ca acestea să se epuizeze. Scăderea cheii beta se încheie sâmbătă, 14 august, astfel încât nu vă oferă mult timp pentru a obține una. Dar acest lucru are sens având în vedere această perioadă de „acces timpuriu” pentru versiunea beta deschisă, care acoperă primele două acte ale jocului, care se desfășoară doar pe 16. Beta deschisă acceptă multiplayer pentru până la 8 jucători și cinci dintre cele șapte clase: Amazon Barbar druid Paladin Vrajitoare Ne pare rău, fanii Assassin și Necromancer - cel puțin nu aveți prea mult timp să așteptați. Jocul complet este lansat pe 23 septembrie. Sursa
  4. „Acesta este literalmente minimul experienței satisfăcătoare de tuns gazon”, a spus un jucător. Lawn Mowing Simulator este un joc despre tunderea gazonelor. Andy Kelly a găsit o demonstrație dacă este surprinzător de liniștitoare și meditativă. Nu l-am jucat eu însumi, dar am găsit o fereastră în sufletele celor care au: recenziile Steam. Se pare că oamenii au păreri foarte puternice despre peluze și arta de a le tunde. Pentru fiecare recenzie despre asistența pe ecran lat sau mecanica jocului, există una ca aceasta făcută de flyingpoptartcats : „Nu știu la ce mă așteptam destul de mult de la acest joc, dar dețin o mică companie de întreținere a gazonului. Primul lucru pe care l-am făcut a fost să mă strâng pentru a obține un scag pentru a testa mecanica de stripare și am fost foarte dezamăgit. De asemenea, nimic din produsul scag nu se va împotmoli la viteze maxime și la viteza maximă de tăiere de 3 sau 4 inci de iarbă uscată. Ar trebui să știu, dețin unul. Și pentru a completa, de ce tăiem iarbă la 2,5 inci ??? suntem băieți de gazon de 20 de dolari? O peluză de sezon rece trebuie tăiată la cel puțin 3,5 inci. Arată grozav la 4-4,5. " În alt context, ar putea părea meschin să te plângi de un detaliu, cum ar fi înălțimea unui centimetru de iarbă într-un joc, dar dacă pui „simulator” în numele jocului tău, ar fi bine să crezi că revendicarea va fi contestată de către oameni care știu multe despre lucrul care este simulat. "Iarba ar trebui să fie mai greu de tăiat în ploaie", a spus Ty5123 , care a postat o listă cu alte reclamații. "De ce naiba nu au adăugat un sistem de control al vitezei de croazieră sau de blocare a vitezei? Aproape fiecare mașină de tuns iarba are una. Unii recenzori erau mai preocupați de ambianță. „Fără cositoare de împingere, fără mâncătoare de buruieni, fără suc de iarbă care zboară pe jgheabul cositoarei, fără iarbă care să se lipească de roți, fără porumbei de doliu în ambianță, nici măcar să NU CĂȘIȚI COSITORUL ... Acesta este literalmente minimul satisfăcător al satisfăcătorului experiență de tuns gazon ", a spus giv_me_hell. "Cei 5 ani ai mei mă fac să rambursez acest lucru pentru că nu poate coborî de la cositoare", a spus benwegraham2015 . "De asemenea, fără bătător de buruieni? Fără control al vitezei? El nu înțelege cum să nu supraîncălzească motorul. Nu este recomandat chiar acum pentru copii." Există, de asemenea, o mulțime de recenzii pozitive, iar Lawnmower Simulator are un rating general „Cel mai pozitiv” pe Steam chiar acum. „Este atât de relaxant să îți dai foc Stiga și să creezi modele în peluza Nook Cottage”, scrie HeadlineStorey . "Sau dacă ați avut o zi deosebit de proastă la locul de muncă, pur și simplu rupeți gazonul cu câteva gogoși bine câștigate!" "Singurul lucru care poate îmbunătăți acest joc este dacă tatăl meu ar fi în el. El ar sta la marginea gazonului cu brațele încrucișate", spune perna , atrăgând nostalgia în sprijinul jocului de cosit. "În cele din urmă, nu trebuie să aștept ca iarba mea reală să crească pentru a tunde din nou. De asemenea, puteți tunde aceste peluze în timp ce beți goi și nu puteți fi judecați de„ vecinii ”voștri sau primiți taxe de către„ polițiști ””, spune CDROn , care în mod clar are nevoie doar de o sută de acri în țară, un gard înalt și o mașină de tuns iarba pentru a obține bucurie în această viață. Vă voi lăsa cu această recenzie de la TwistedStixx , o melancolie a dorințelor sufletului: „Singurul lucru pe care mi-aș dori să-l adauge este că poți să-ți iei propriul camion și remorcă și să mergi la site. Poate într-o zi. ... " Poate intr-o zi. Sursa
  5. Următoarea generație de motoare a Epic Games va alimenta shooter-ul post-apocaliptic. Stalker 2 va folosi Unreal Engine 5 când va fi lansat anul viitor, potrivit unui tweet al dezvoltatorilor GSC Game World. Va fi printre primele versiuni de lansări care vor folosi actualizarea masivă a motorului Epic Games și poate cea mai așteptată dintre ele. STALKER 2: Heart of Chernobyl este continuarea trilogiei clasice de cult a shooterilor captivanți și am aflat multe despre aceasta de-a lungul anilor, deoarece a fost anunțat, neanunțat, anulat, necancelat, conservat din nou și amestecat între dezvoltatori. STALKER: Shadow of Chernobyl - one; STALKER: Cer senin - două; STALKER: Call of Pripyat - three; STALKER 2: Inima Cernobilului - patru. Unreal Engine - cinci. pic.twitter.com/cqa3NcmwYs 11 august 2021 Unreal Engine 5 a debutat pentru prima dată anul trecut, dar nu va fi lansat public până la începutul anului 2022. Confirmarea anterioară a indicat doar că Stalker 2 a folosit Unreal Engine 4. Asta înseamnă că Epic a fost probabil destul de implicat în dezvoltarea Stalker 2, consultând detalii tehnice și ajutând cu optimizare pe măsură ce versiunea finală a motorului prinde contur. Este posibil ca acesta să fi fost dezvoltat pe 4 și trecut la 5 parțial - trecerea la Unreal Engine 5 ar putea explica în continuare Stalker 2 care va apărea pe 28 aprilie 2022, mai degrabă decât anul acesta. Mergând de cerințele de sistem pentru Stalker 2 , acesta va fi cu siguranță folosind hardware - ul care se pot ocupa ceea ce UE5 se cere. Grafica lui Stalker 2 arată destul de impresionantă, așa cum arată demonstrația mea tehnologică preferată de până acum, care este despre dinți cu adevărat, cu adevărat reali. Dacă un personaj Xbox 360 se poate potrivi în genele unui personaj Unreal Engine 5, câți credeți că pot intra în dinții lor? O duzină? Trei duzini? O suta? Nu pot să nu-mi imaginez că dinții de aur pot ține mai mult, nu? Cinci sute? O mie? Câți Marcus Fenix pe dinte este ceea ce vreau să știu. Dă-mi un raport Fenix la dinte. Sursa
  6. Evenimentul online va avea anunțuri despre jocuri, vorbitori invitați și multe altele. 3D Realms, creatorul lui Duke Nukem, a lansat al doilea an de Realms Deep, un eveniment care sărbătorește genul shooter. Evenimentul online se desfășoară de astăzi, 13 august, până duminică, 15 august, și va prezenta anunțuri despre jocuri, invitați speciali și premiere pentru trailerele viitoare. 3D Realms spune că evenimentul va avea dezvăluiri și actualizări pentru peste 150 de jocuri - mai mult de triplul numărului prezentat în emisiunea de anul trecut. Nu este doar un eveniment pentru jocurile pe care 3D Realms le-a publicat. Alți editori, inclusiv Devolver Digital și New Blood Interactive, vor apărea și ei. Pentru a vă face o idee despre tipul de anunțuri de așteptat, anul trecut, acțiunea-aventură înfiorătoare Graven a fost lansată în acces anticipat, precum și expansiunea Aftershock a shooterului retro Iron Fury . Majoritatea anunțurilor evenimentului vor fi făcute în timpul spectacolului său principal, care începe mâine, 13 august, dar 3D Realms are, de asemenea, conținut exclusiv în ceea ce numește „seiful”, descris ca „un cufăr de oaspeți surpriză, interviuri, scufundări adânci și multe altele, fiecare cu numărătoarea lui inversă. " Este, în esență, conținut exclusiv al site-ului web care se deblochează pe măsură ce spectacolul continuă și îl puteți găsi pe pagina oficială a evenimentului. Odată cu evenimentul, o lansare Realms Deep a fost lansată pe Steam, oferind o grămadă de jocuri FPS - inclusiv Cruelty Squad , jocul nostru cel mai bine cotat al anului de până acum. Realms Deep 2021 începe astăzi, cu spectacolul live de sâmbătă difuzat la 10 dimineața PDT / 06: 00 BST la canalul oficial Twitch al evenimentului. Sursa
  7. 343 spune că este o eroare, fără bile de bot implicate. 343 Industries dorește să știți că roboții Halo Infinite cu siguranță nu vă bagă în ceai - cel puțin nu intenționat, oricum. Umila pungă de ceai este una dintre cele mai flagrante acțiuni ale jocurilor - se ghemuiește în mod repetat și stă deasupra cadavrului pe care tocmai l-ai ucis pentru a-ți freca superioritatea în chipurile lor reci și moarte. A existat de când Halo a îndrăgit lumea pentru prima dată în 2001 și, în bine sau în rău, a devenit o parte cheie a culturii jocului. Desigur, aceste acte sunt de obicei efectuate de oameni, nu de roboți. Roboții sunt prea nobili pentru un astfel de ritual barbar ... nu? Poate nu. În timpul versiunii beta a lui Halo Infinite luna trecută , au început să apară videoclipuri ale roboților care efectuează acțiunea recunoscută instantaneu. Reddit și Twitter au luat-o razna după AI plic, făcându-i pe unii să se întrebe dacă a fost o alegere deliberată din 343. Vorbind cu Kotaku , 343 a confirmat acum că roboții nu încearcă în mod deliberat să vă pună în ceașcă, acțiunea fiind un rezultat al unui sughiț. "Nu avem o programare explicită care să le spună roboților să vă pună în ceață sau să vă bată joc în vreun fel", a declarat un reprezentant al studioului pentru site. „Roboții sunt meniți să fie primitori și amuzanți pentru jucătorii de toate nivelurile de calificare, iar o caracteristică concepută pentru a-l juca pe un jucător s-ar opune acestui obiectiv.” Problema principală provine din faptul că roboții au ocazional o problemă sărind sau urcând pe margini și scări. Apoi va rămâne blocat într-o buclă de animație de încercare / aterizare aparent infinită, care seamănă cu ceașca de ceai clasică. "Dacă s-a întâmplat că acest lucru a fost observat la scurt timp după ucidere sau în apropierea corpului unui jucător, acesta se poate simți cu siguranță ca un comportament intenționat", a continuat purtătorul de cuvânt. „În realitate, robotul se chinuia doar să urce scările”. Aceasta poate fi o ușurare sau o dezamăgire, în funcție de modul în care vă simțiți. Deși este amuzant să vezi roboții care iau parte din lucrurile stupide care au devenit o parte imensă a modului în care jucăm, este ușor de văzut cum ar putea fi descurajant pentru jucătorii mai noi. Halo Infinite nu a fost singurul joc care s-a luptat recent cu roboții săi. Beta din spatele lui 4 Blood a provocat un pic de probleme la studiourile Turtle Rock, cu o randomizare nefericită a vocii care a dus la unii zombi destul de rasisti. Sursa
  8. Un fel de bug, o gustare. După nouă luni exclusiv pentru Epic Store, dezvoltatorul Young Horses a anunțat că Bugsnax vine pe Steam. Colecționarul de creaturi drăguț și totuși înfiorător a fost o surpriză plăcută când a fost lansat anul trecut. Sincer nu mă așteptasem prea mult de la joc, dar am fost fericit să găsesc creaturi adorabile cu tematică alimentară, un joc captivant și o poveste misterioasă care m-a lăsat să-mi doresc mai mult. De asemenea, are o piesă fantastică tematică de la Kero Kero Bonito. Mulți oameni păreau să împărtășească sentimentul meu, chiar dacă propriul nostru Tyler nu a fost la fel de impresionat atunci când a verificat jocul în recenzia sa Bugsnax. Nu va fi lansat pe Steam până în 2022, probabil, deoarece exclusivitatea Epic durează de obicei aproximativ un an. De asemenea, regizorul creativ Kevin Zuhn a tachinat „niște știri cărnoase și câteva surprize suculente pentru a-i face pe oameni să vorbească din nou despre Bugsnax mai târziu în acest an”, ceea ce mă speră să obțin un fel de DLC sau chiar o continuare pe care să o construiți pe lume. Zuhn i-a spus lui Kotaku în ianuarie că, în timp ce Young Horses „își dădea seama ce anume vrem să facem după lansare”, echipa „definitiv nu a terminat încă lucrul la Bugsnax”. Puteți lista acest joc pe Steam chiar acum. Sursa
  9. De asemenea: programul QuakeCon 2021 a ieșit. Bethesda a lansat programul complet pentru QuakeCon 2021 mai devreme astăzi, înainte de lansarea din 19 august. Este o afacere complet digitală, cu un amestec frumos de fluxuri live concentrate pe Doom, Deathloop, Fallout 76, The Elder Scrolls Online și da: Quake. De fapt, va fi probabil unul interesant pentru Quake, deoarece o listă modificată acum pentru evenimentul „Hai să vorbim despre cutremur” de sâmbătă dimineață făcea referire la o viitoare versiune „revitalizată” a shooterului din 1996. Iată descrierea originală a listei de evenimente, prin Wayback Machine: „Quake s-a întors, în acest flux special, John Linneman de la Digital Foundry vorbește cu Jerk Gustafsson de la Machine Games despre moștenirea iconică a titlului și despre ce a însemnat pentru amândoi. Perechea va discuta și despre conținutul suplimentar Machine Games a contribuit la această revitalizare. ediție." Pentru mine cel puțin, „revitalizat” nu implică „remake”, așa că s-ar putea ajunge la o reeditare ușor extinsă, probabil concentrată pe console. Bethesda a relansat Doom și continuarea sa în 2019 pentru console, adăugând o grămadă de pachete de hărți fanmade și câteva mici îmbunătățiri ale performanței față de porturile anterioare. Aș putea fi greșit: implicarea MachineGames ar putea indica ceva mai mare decât tratamentul recent al Doom, dar ar putea însemna doar că reeditarea va include episodul de cutremur de la 20 de ani de la MachineGames . Studioul Wolfenstein: New Order a lansat acel episod în 2016 ca un omagiu frumos de ziua de naștere și îl puteți descărca în continuare , dacă doriți. Dacă înregistrarea eliminată este adevărată și nu doar o greșeală de scriere extrem de ciudată, există toate șansele să primim anunțul joi: la ora 14:00 EDT există un flux de 25 de ani de la Quake co-găzduit de id Software și MachineGames. Mai jos este un ghid util la ceea ce se întâmplă la QuakeCon 2021 (faceți clic pe săgețile din partea dreaptă sus a imaginii pentru ao extinde). Dacă doriți informații mai detaliate, consultați aici programul complet QuakeCon 2021. Sursa
  10. Dacă nu ați mai jucat Counter-Strike de ceva timp, a trecut prin unele modificări. În 2014, seturile de muzică au fost adăugate la CS: GO . Acestea le permit jucătorilor să personalizeze coloana sonoră a shooterului multiplayer, pentru că, dacă vrei să-ți reface armele, de ce să nu resinezi tema meniului principal în timp ce te afli? Și dacă câștigi MVP într-un meci, de ce să nu îi faci pe ceilalți jucători să-ți asculte imnul MVP? Ultimele loturi se numesc Tacticians Music Kits , șase noi coloane sonore alternative de la diferiți compozitori de jocuri video. În special, Austin Wintory - compozitorul premiat al Journey, Abzû și The Banner Saga, printre altele - este responsabil pentru unul care este un amestec de polcă și metal . Alți colaboratori includ Chipzel (Super Hexagon, Crypt of the Necrodancer), Freaky DNA (Retro City Rampage), Jesse Harlin (Mafia, diverse jocuri Star Wars), Sarah Schachner (diverse jocuri Assassin's Creed) și Laura Shigihara (Plants vs. Zombies , Către Lună, Rakuen). Shigihara a făcut un efort suplimentar și a animat un videoclip muzical pentru contribuția ei în stilul unui videoclip Source Source , care merită vizionat dacă doriți să vedeți câțiva militari serioși aruncând o grenadă discotecă și pozând ca idoli J-pop. Sursa
  11. Alunecați elegant în jurul colțurilor low-poly, dar urmăriți zebrele. Art of Rally este un excelent pilot de raliuri care se deplasează cu grație în jurul lumilor cu detalii reduse, încercând să nu alunece pe stânci sau în mulțimi de spectatori în formă de creion. A fost lansat pe PC anul trecut, dar acum a ajuns pe console, ceea ce ne avantajează și pe noi, deoarece există o nouă actualizare mare care să coincidă cu acele lansări. Actualizarea Kenya introduce șase noi etape și o nouă hartă freeroam - toate stabilite în Kenya. Veți întâlni bălți de apă și zebre (cu constituții statuare, aș adăuga: nu încercați să le depășiți) și există patru vehicule noi sub forma Gazelei, Regele Africii, Das 559 și Hiena. Există, de asemenea, o listă lungă de modificări, îmbunătățiri și adăugiri de calitate a vieții, cum ar fi noile opțiuni DirectX adăugate în meniul de opțiuni ale jocului și scalarea dinamică a rezoluției pentru utilizatorii DX12, care ar trebui să vă ofere un spor de performanță. Lista completă a modificărilor se află pe blogul Steam. Pe lângă Steam, Epic Games Store și GOG, Art of Rally este, de asemenea, pe Xbox Game Pass pentru PC, deci dacă aveți un abonament, ar trebui să îl verificați cu siguranță. Este un amestec cu adevărat minunat de Dirt 4 și Lonely Mountains: Downhill. Sursa
  12. Nefericita scoarță de strigoi nu va fi în jocul final. Beta Back 4 Blood de săptămâna trecută a fost în cea mai mare parte bine primită, cu excepția unui dezavantaj neobișnuit: strigoiii roaming puteau fi auziți uneori strigând ceea ce suna extrem de asemănător cu o insultă rasială. Utilizatorul Twitter HomBKE a fost aparent primul care a adus-o în discuție, dar au urmat alte imagini și, da, sună cu siguranță ca un cuvânt n. Când se observă cuvântul n în jocul tău, nu ar fi bine să nu-l abordezi. Turtle Rock a emis astăzi o declarație cu privire la această chestiune, confirmând destul de mult ceea ce mulți oameni bănuiau deja: că este o ciudățenie nefericită a manevrării jocului de mârâituri aleatorii de zombi. "Există o problemă beta cunoscută în care mai multe efecte sonore de mârâit sunt combinate aleatoriu de sistem, astfel încât să creeze ceea ce sună ca o insultă ofensatoare", a publicat pe Twitter contul oficial Back 4 Blood . „Deși neintenționat, luăm acest lucru foarte în serios și ne pare rău pentru orice rănire sau vătămare cauzată de acest lucru. Această problemă va fi rezolvată înainte de lansare.” Zombii care țipă insultele rasiale este probabil cel mai rău rezultat posibil dacă ai încredere într-o mașină pentru a-ți genera efectele sonore. Dar poate că ar trebui să nu mai avem încredere în computere: chiar și AI nu se pot abține să nu se transforme în ciocniri urâtoare. Back 4 Blood a reușit să acumuleze 100.000 de jucători concurenți în cursul versiunii beta săptămâna trecută, înainte de lansarea finală din 12 octombrie. Sursa
  13. Shellebrate și bucură-te, pescuit prietenii sim. Jucătorii simulatoarelor de pescuit trebuie să fie fericiți ca o scoică recent, cu Fishing: North Atlantic obținând un întreg DLC tematizat în jurul scoicilor. Scoica, așa cum sunt sigur că știți, este un produs major al pescăriilor din Noua Scoție, care conțin unele dintre cele mai mari paturi de scoici din lume. Un concept palpitant, știu. Mâinile mele sunt pline de așteptare. Va trebui să plătiți 14 USD pentru DLC, care include trei bărci noi și mini-jocuri care prind scoici. Va trebui să acționați o macara pentru a seta, transporta și apoi goliți plasele de dragă ale bărcii înainte de a le controla la bord. Odată ajuns la bord, va trebui să vă stabiliți pentru a le curăța, sorta și, în cele din urmă, să le păstrați în direct pentru călătoria înapoi la țărm și eventuală vânzare. Bineînțeles că nu le păstrezi pentru tine. Nu fi atât de crustacee. Jucătorii simulatoarelor de pescuit trebuie să fie fericiți ca o scoică recent, cu Fishing: North Atlantic obținând un întreg DLC tematizat în jurul scoicilor. Scoica, așa cum sunt sigur că știți, este un produs major al pescăriilor din Noua Scoție, care este unul dintre cele mai mari paturi de scoici din lume. Chiar atunci, voi strânge și vă voi permite să vă întoarceți la ziua voastră. Sursa
  14. Call of Duty din 2021 pare confirmat ca Vanguard, cu scurgeri care acum provoacă o versiune beta deschisă. Imaginile cu scurgeri accesate prin analiza de date a ultimei actualizări Call of Duty: Black Ops Cold War ne-au oferit prima noastră privire reală la Call of Duty: Vanguard din 2021, jocul dezvoltat de Sledgehammer Games, care s-a scurs în nume abia la începutul acestui an. Noile imagini susțin zvonul că Vanguard va avea loc în timpul sau în apropierea celui de-al doilea război mondial. Imaginile sunt etichetate cu trei ediții diferite ale Vanguard: o ediție standard, o ediție finală și un pachet Cross-Gen. Imaginile s-au difuzat pe Twitter noaptea trecută, iar Activision a eliminat activ aceste imagini folosind cereri DMCA. De asemenea, s-a scurs o imagine care pretinde, de asemenea, să arate personaje, piei de operator și arme pentru Warzone. Imaginile difuzate arată o echipă de patru soldați, toți echipați neregulat, luptându-se într-un mediu cu palmieri. Există o mulțime de explozii în fundal. Cel mai important soldat arată ține ceea ce arată ca o pușcă britanică Lee Enfield. În dreapta, un soldat în ceea ce pare a fi o uniformă sovietică ține ceea ce este aproape sigur o pușcă sovietică Mosin M1891 / 30 cu lunetă. Alți doi soldați sunt afișați în fundalul unei imagini, ambii sunt echipați distinct. Armele lor nu sunt clare, dar se pare că poartă o uniformă și pungi care amintesc de un soldat britanic din Noua Zeelandă sau australian. Cealaltă poartă ceea ce ar putea fi o jachetă de piele neagră sau maro. Potrivit imaginii din meniu, acești soldați ar putea fi Polina, lunetistul, Lucas, poate nou-zelandezul și Wade - probabil tipul purtător de geacă de piele. Acestea sunt prezentate folosind un amestec de arme moderne și cele din cel de-al doilea război mondial. Există, de asemenea, o piele cu aspect foarte tâmpit pentru ceea ce arată ca mitraliera sovietică PPSH, dar are o vedere cu punct roșu. Vom fi atenți la mai multe scurgeri Call of Duty: Vanguard în zilele următoare. Sursa
  15. Vedeți un Leyawin reimaginat, Sancre Tor și câteva peisaje uimitoare în cel mai recent jurnal al modului. Dintre numeroasele proiecte uriașe de moduri pentru Skyrim care se află la orizont, niciunul nu mă are mai încântat decât Skyblivion , care își propune să recreeze The Elder Scrolls 4: Oblivion în motorul lui Skyrim. Ca mare fan al Oblivion, sunt extrem de interesat de ideea de a revizita o lume familiară care a fost complet reconstruită și actualizată. Un nou videoclip de jurnal dev din modere dedicate din spatele Skyblivion are aproximativ 20 de minute de imagini fascinante pe care le puteți privi în timp ce oftați și vă doriți să puteți intra în mod chiar acum. Verificați-l mai sus. Acest efort depășește cu mult doar crearea unor peisaje frumoase. Există o abordare atentă în spatele reimaginării și reproiectării modderului anumitor locații, cum ar fi orașul Leyawiin, care este evidențiat în videoclip. Moderatorii au folosit unele dintre artele conceptuale originale ale lui Bethesda pentru oraș, astfel încât râul Niben curge acum prin el, permițând traficul cu barca ca un port adecvat, spre deosebire de aspectul orașului în Oblivion, care doar îl are parcat lângă râu. Districtele orașului din Skyblivion sunt, de asemenea, bine definite și așezate logic. Este un exemplu excelent de reproiectare completă a unei locații, dar care rămâne fidel viziunii originale. De asemenea, sunt evidențiate câteva peisaje frumoase din jurul hărții și se concentrează foarte mult pe unele dintre celebrele forturi ale jocului, cum ar fi Sancre Tor și Turnul lui Fathin Aren. Și hei, s-ar putea să observi chiar și o casă în videoclip. Cyrodiil, în cele din urmă, primește toalete. De ce încă mai scriu cuvinte aici? Vedeți toți doar videoclipul și vă doriți să puteți juca modul chiar acum. Din păcate, se pare că Skyblivion mai are încă câteva modalități de parcurs înainte să putem pune mâna pe el, dar dacă doriți să participați la eforturile de modding, puteți vizita pagina de voluntari Skyblivion aici. Sursa
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.