Jump to content

Arnautu

Member
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

About Arnautu

  • Birthday 01/01/1913

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    VASLUI
  • Hobbies
    "God must love stupid people. He made SO many."

Previous Fields

  • Real name
    Edy

Arnautu's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

0

Reputation

  1. constructorii sunt apelati la intializarea unui obiect, iar deconstructorul la distrugerea lui ( dezalocarea lui ). exemplu obiect: class Complex { float real,imaginar; public: Complex(float r,float im) { real = r; imaginar = im; } } orice obiect are un constructor si deconstructor, chiar daca nu il scrii tu, el exista. tu poti suprascrie acest constructor, dand acelasi nume functiei ca si numele clasei. ca in exemplul mai sus. deconstructorul se suprascrie scriind o functie tot cu numele clasei in plus are in fata ~; spre exemplu ~Complex(){ .. } exemplu cand se apeleaza constructorul: void main() { Complex c1(6.3,1.2); // aici se apeleaza constructorul obiectului c1; } // la iesirea din functie se apeleaza destructorul obiectului c1 pentru ca a fost alocat pe stiva ( in functie static ) alt exemplu: void main() { Complex *c = new Complex(4.5,2.4); // apelare constructor delete c; // apelare deconstructor } Constructorii de copiere sunt constructori care primesc ca parametru o referinta la un obiect deja creat. scopul acestui constructor este de a copia datele din alt obiect in obiectul tau ( de acelasi tip ). Acest lucru esti folositor atunci cand ai pointeri in clasa ta, iar cu operatorul = nu se pot copia datele in noul obiect, ex Obiect a = b; in a toate datele or sa fie ca si in b, deci pointerii or sa fie aceasi ceea ce nu e de dorit. exemplu constructor de copiere: Complex(const Complex &ob) { re = ob.re; im = ob.im; } de asemenea intr-un constructor de copiere, se pot accesa variabilele private sau functii din obiectul copiat pentru ca tu esti deja in clasa de acel tip. re si im din exemplu sunt date private. un constructor de copiere trebuie sa primeasca ca parametru un const la clasa sa.. altfel nu este constructor de copiere headerul din exemplu: class Complex { float re,im; public: Complex(float re=0,float im=0) { this->re = re; this->im = im; } Complex(const Complex &ob) { re = ob.re; im = ob.im; } float get_real(); float get_imag(); void set_real(float a); void set_imag(float a); Complex &operator+(Complex &c); void print_complex(ostream &out=cout); float modul(); };
  2. @ Kun ->> cartea nu e facuta de SkillzO ,el doar a postat...
  3. e din 2005,oricum nu e pt oricine php'ul...
  4. In c++ poti declara functii cu parametrii impliciti .. ce inseamna asta? inseamna ca poti apela functiile si fara a declara anumiti parametrii. spre exemplu void afisare(fstream &out = cout) { out << "salam" << endl; } aceasta functie daca se apeleaza afisare(), va afisa pe consola salam; se pot pune parametrii impliciti numai la ultimii parametrii , adica nu poti pune la un parametru inaintea unuia care nu e implicit, e logic exemplu gresit: Code: float medie(int a = 0,int b){...} Corect: float medie(int b,int a = 0){..} Tot exemplul cu media: float medie(int a = 0,int b = 0 ) { return ( a + b )/2; } trebuie sa aveti grija la ambiguitati. ambiguitatile sunt atunci cand compilatorul nu isi da seama care din functiile tale sa fie apelate. adica ai 2 sau mai mult de acelasi tip; spre exemplu ai: int modul(int a); int modul(int a = 0,int b = 0); acesta e un exemplu gresit. pentru ca la apelarea lui modul(-4); compilatorul are 2 functii care se pot apela, deci e ambiguitate.
  5. Incearca :Vlc,PowerDVD,Km player sau dvix.
  6. Este o carte care va explica pas cu pas,ce este php,msql si multe altele cititi-o daca sunteti interesati. Download Link: http://www.2shared.c..._wwb-zoner.html Date: 2.Februarie.2012.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.