Jump to content

Versiunea break Renault Clio Estate promite un amestec dezarmant de stil şi utilitate


Zobar
 Share

Recommended Posts

Renault Clio Estate break

 

 

  • Cea de-a doua versiune de caroserie a noului Renault Clio 4 este breakul denumit Clio Estate. Un model care promite să fie mult mai apetisant decât precedesorul, dar şi mai practic.

 

 

renault-clio-estate-105.jpg?width=867&height=550

 

  • Cine se aştepta ca noul Renault Clio Estate să fie o variantă mai puţin atractivă ca design decât versiunea în 5 uşi a noului Clio 4, s-a înşelat. Şi asta deoarece designerii francezi nu au încercat să evite, pe cât posibil, sacrificarea aspectului în favoarea spiritului practic.

 

 

renault-clio-estate-106.jpg?width=867&height=550

 

  • Astfel, micul break are o parte frontală similară cu a hatchbackului, ba chiar se laudă cu aceleaşi posibilităţi de personalizare a exteriorului, precum şi cu o gamă de culori fresh şi tinereşti.

 

 

renault-clio-estate-301.jpg?width=867&height=550

 

  • Alura de break nu diminuează ideea de eleganţă decât foarte puţin, iar portierele din spate păstrează ideea integrării în montant a mânerelor, ceea ce-l face pe noul Clio Estate şi mai inedit în clubul restrâns al breakurilor de clasă mică.

 

 

renault-clio-estate-201.jpg?width=867&height=550

 

  • De asemenea, stopurile sunt mai mari decât la hatchback, iar hayonul are o decupare neaşteptat de mare, mai ales dacă ne raportăm la Clio în 5 uşi. Per ansamblu, noul Clio Estate are mai multă personalitate decât predecesorul său, ba chiar şi o tuşă suficient de pregnantă de sportivitate.

 

 

renault-clio-estate-202.jpg?width=867&height=550

 

  • În ce priveşte capacitatea portbagajului, aceasta se cifrează la 443 de litri în configuraţia cu 5 locuri, adică un plus de 143 litri faţă de hatchbackul în 5 uşi (precedentul Clio 3 Estate avea 439 litri). Evident, bancheta este rabatabilă fracţionat, Clio Estate plusând şi cu spătarul rabatabil al scaunului pasagerului din faţă.

 

 

renault-clio-estate-304.jpg?width=600&height=349

 

  • Motorizările şi dotările sunt preluate de pe hatchback-ul Clio 4, în timp ce, în Franţa, diferenţa de preţ faţă de varianta în 5 uşi se cifrează la 600 euro . Ceea ce ar însemna ca preţul de bază pentru noul Clio Estate în România să fie de 10.800 euro - însă acest lucru urmează să fie confirmat o dată cu anunţarea comercializării noului model la noi în mod oficial, după lansarea de la Geneva 2013.

 

 

 

 

 

 

 

O frumoasă Galerie FOTO chiar aici.

Sursa mea de ştiri este: ProMotor.ro

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.