Jump to content

Bug GarbageMan

Smooker

Recommended Posts

Nick-ul tau: Filica

Descrierea bugului: Momentan am level 2 si lucrez ca si gunoier si acum 10 minute cand am ajuns la groapa de gunoi am scris normal /dumptrash si nu mi-a dat nici banii si ma omorat .. nu a tras nimeni cu arma viata am avut aproape plina .. ii a doua oara cand mi se intampla , prima data am crezut ca nu am mai avut viata si acum am vazut ca este un bug !

Screenshot(s): -imi spune ca imaginea nu poate fii incarcata deoarece este prea mare- imaginile le fac cu screenshots si apoi in paint.

Nu a mai fost postat vreun bug cu descrierea ta,probabil e ceva de tine,tu fiind incepator.

Fa poze cu F8,apoi start - my documents - GTA San Andreas User Files - SAMP - screens.

Intrii pe uploadimage ori imgur,ori alt site de uploadat imagini,urci poza,si o pui pe forum.

Nick-ul tau: Filica

Descrierea bugului: Momentan am level 2 si lucrez ca si gunoier si acum 10 minute cand am ajuns la groapa de gunoi am scris normal /dumptrash si nu mi-a dat nici banii si ma omorat .. nu a tras nimeni cu arma viata am avut aproape plina .. ii a doua oara cand mi se intampla , prima data am crezut ca nu am mai avut viata si acum am vazut ca este un bug !

Screenshot(s): -imi spune ca imaginea nu poate fii incarcata deoarece este prea mare- imaginile le fac cu screenshots si apoi in paint.

Nu vad de ce ar trebui sa folosesti paint la SS.Oricum esti sigur ca nu au vreun mod special, like s0beit, si apasand pe o tasta din greseala mori?

Nu cred ca este posibil acest bug, nu vad de ce s-ar putea intampla doar tie, si doar uneori.Eu zic sa descarci bandicam, playclaw sau fraps si sa filmezi cand dai /dumptrash, nu ss.