Smooker Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Nick-ul tau: Filica Descrierea bugului: Momentan am level 2 si lucrez ca si gunoier si acum 10 minute cand am ajuns la groapa de gunoi am scris normal /dumptrash si nu mi-a dat nici banii si ma omorat .. nu a tras nimeni cu arma viata am avut aproape plina .. ii a doua oara cand mi se intampla , prima data am crezut ca nu am mai avut viata si acum am vazut ca este un bug ! Screenshot(s): -imi spune ca imaginea nu poate fii incarcata deoarece este prea mare- imaginile le fac cu screenshots si apoi in paint. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rTs AshimaPetrisor Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 mai fa odata si apasa f8 sau fa tot cu prtscsysrq si urca pe imgur.com sau ceva de genul... e greu sa ne dam seama asa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyle Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Nu a mai fost postat vreun bug cu descrierea ta,probabil e ceva de tine,tu fiind incepator. Fa poze cu F8,apoi start - my documents - GTA San Andreas User Files - SAMP - screens. Intrii pe uploadimage ori imgur,ori alt site de uploadat imagini,urci poza,si o pui pe forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...