Jump to content

Hyundai i10, noua generaţie 2013, primele imagini şi informaţii


DOMOCA
 Share

Recommended Posts

Hyundai i10, noua generaţie 2013, primele imagini şi informaţii

 

 

 

Hyundai a mărit dimensiunile noului i10, l-a dotat cu elemente noi de siguranţă şi a pus accentul pe spaţiu interior cât mai mare, având în vedere constrângerile clasei. Rezultatul este foarte interesant!

 

hyundai-i10-01.jpg?width=610&height=343

 

Au trecut cinci ani de când Hyundai a lansat primul i10, aşa că era timpul pentru o nouă generaţie. Şi pentru că Hyundai vrea să ocupe cât mai mult din piaţa maşinilor mini, l-a dotat pe micul i10 cu câteva elemente regăsite până acum în clasele superioare: aer condiţionat automat, volan încălzit îmbrăcat în piele, pilot automat cu limitare de viteză, airbaguri cortină şi ESP în standard.

 

generatie-i10.jpg?width=600&height=400

 

 

Un spate parcă dedicat studenţilor la Arte

 

Vorbim de o maşină desenată, concepută şi fabricată în Europa şi pentru europeni, astfel

încât rădăcinile coreene ale mărcii nu mai sunt vizibile – am putea spune chiar că designul este mai degrabă japonez, dacă n-am şti că maşina este creată de Thomas Bürkle, designerul-şef Hyundai, preluat acum 8 ani de la BMW (unde desenase, printre altele, vechiul Seria 6...)!

 

generatie-i10-cr.jpg?width=600&height=361

 

 

Marca Hyundai vrea să devină premium până la finalul deceniului. E pe drumul cel bun

 

Faţă de generaţia precedentă, maşina este mai lungă cu 80 de mm, mai lată cu 65 de mm şi mai scundă cu 50 mm. Drept urmare, oferă cel mai generos spaţiu de depozitare şi pentru picioare din clasa sa, ne spun coreenii. Portbagajul a crescut şi el cu 10%, ajungând acum la 252 de litri.

 

Dar schimbările sunt mai profunde, căci i10 se bazează pe o platformă nouă, cu un ampatament mai lung cu 5 mm. Au fost repoziţionate şi amortizoarele spate, pentru o ţinută de drum mai bună pe suprafeţele de drum mai dificile. O atenţie deosebită a fost acordată insonorizării, unul dintre lucrurile la care marca trebuia să lucreze.

 

 

generatiei10.jpg?width=600&height=400

 

 

Încă nu avem imagini cu interiorul; ar fi bine să fie pe măsura exteriorului!

 

Deşi maşina a fost concepută în Germania, ea va fi asamblată în Turcia, la Izmit. Detalii privind motorizările şi dotările vor veni la Salonul Auto de la Frankfurt 2013.

 

 

 

Sursa:

ProMotor.ro

Link to comment
Share on other sites

Mai bine merg cu bicicleta, decat cu cutia asta. Nu pot sa-mi dau seama de ce scot pe piata aceste masini, de fapt de ce le fabrica. Inteleg, sunt multi oameni, in general femei care prefera masinile de dimensiuni mai mici si la un pret accesibil, dar, dupa mine si cred ca dupa toata lumea, in primul rand masina trebuie sa fie masina, nu cutie, atat la design cat si la consum/motor/fiabilitate.

Link to comment
Share on other sites

Asta e Asia. In viata mea n-am vazut masini gen Audi/BMW fabricate de asiatici. De ce mai baga ESP la o astfel de masina cand un copil de 14-15 ani o poate rasturna? Nu-mi place nici mie, unei femei, sa se duca la serviciu, oras etc, i-ar place si ar lua-o. Pretul acesteia este foarte accesibil.

Edited by South Cruz
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.