Jump to content

Aproape Oficial: Acesta este noul Volkswagen Golf R.


XandeRR
 Share

Recommended Posts

Cea mai noua generatie a hot-hatch-ului german promite 300 cai putere, 380 Newton-Metri si o acceleratie de la 0 la 100 km/h in mai putin de cinci secunde. Suna bine, nu-i asa?

 

Asteptat sa debuteze in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt de luna viitoare, noul Volkswagen Golf R se diferentiaza de versiunea standard numai prin cateva detalii exterioare speciale, spoilerul fata complet redesenat si spoilerul spate inzestrat cu un difuzor de aer, plus cele patru tips-uri ale sistemului de evacuare fiind dintre cele mai reprezentative.

 

volkswagen-golf-r-0a2071631722804304-0-0-0-0-0.jpg

 

Cu toate acestea, nu vor trece neobservate nici grila radiatorului accesorizata cu o lamela cromata dispusa orizantal, nici eleronul atasat plafonului, dar nici jantele de dimensiuni generoase, cu design in cinci spite. In ceea ce priveste interiorul, fotografiile oficiale lipsesc cu desavarsire la acest moment, insa nu ar fi de mirare ca ultima generatie a hot-hatch-ului german sa se bucure de aparitia unor scaune si a unui volan sport.

 

volkswagen-golf-r-278b116317260e9193-0-0-0-0-0.jpg

 

Daca aspectul stilistic nu te-a convins insa, atunci ar trebui sa arunci o privire asupra fisei cu specificatii tehnice. O fisa cu specificatii tehnice ce anunta prezenta sub capota a unui propulsor turbo de doi litri, capabil sa livreze celui aflat la volan nu mai putin de 300 cai putere, 380 Newton-Metri. Sistemul de tractiune integrala nu lipseste nici de-aceasta data, astfel ca primii 100 km/h vin dupa numai 5.3 secunde.

Asta in cazul in care optezi pentru versiunea cu transmisie manuala in sase rapoarte. In cazul in care optezi pentru cutia DSG disponibila in mod optional, acceleratia de la 0 la 100 km/h ca cobori sub pragul celor cinci secunde, pana la un impresionant 4.9 secunde! Referitor la viteza maxima, aceasta va fi limitata, indiferent de transmisia aleasa, la 250 kilometri pe ora.

De asemenea, viitorii cumparatori vor mai avea la dispozitie si posibilitatea de a opta pentru sasiul adaptiv DCC, ce ofera patru setari diferite ale suspensiei - Eco, Normal, Individual si, nu in ultimul rand, Race.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Fii mai atent data viitoare, acest topic a mai fost facut acum 2-3 zile + ca astazi ai facut 3 topicuri in sectiunea Auto - Stiri, mai treci pe la regulament. Cat despre masina, cum de altfel cei de la VW ne-au obisnuit, impecabila, atat la aspectul interior-exterior, cat si la motorizari.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.