Jump to content

Prezentare oficială pentru Porsche Macan în L.A.


Alex Aka Show
 Share

Recommended Posts

Am vorbit atât de mult despre Porsche Macan încât aveam impresia că a fost lansat acum vreo șase luni, însă se pare că abia acum s-a întâmplat. Locul ales a fost Salonul Auto de la Los Angeles ceea ce lansează un mesaj clar: Porsche vrea să se înfigă bine pe piața din State unde SUV-urile se vând foarte bine, și chiar și crossover-urile mai mici așa cum este considerat Macan acolo.


prezentare-oficialaf-pentru-porsche-maca


Deocamdată, Macan vine în doar trei versiuni (două pentru State, unde motorina încă nu este pe deplin agreată): cea mai ieftină se numește Macan S și are un V6 de trei litri bi-turbo care dezvoltă 340 de cai putere și 460 Nm, următoarea este varianta pe motorină, Macan Diesel, care are un V6 tot de trei litri, 258 CP și 580 Nm, iar vârful de gamă este Macan Turbo cu un V6 de 3,6 litri cu 400 CP și 550 Nm.


Accelerația 0-100 km/h durează 5,2 secunde la Macan S și 4,6 secunde la Macan Turbo - cu pachetul Sport Chrono, ambele valori mai scad cu 0,2 secunde.


Despre cele două versiuni pe benzină ale lui Macan se știe că vin echipate standard cu tracțiune integrală și cutia de viteze PDK, iar prețul de pornire pentru piața din State este de 50.895 $ pentru un Macan S (73.295 $ pentru Turbo).

Bilder-Erster-Blick-ins-Porsche-Macan-Co

În ceea ce privește designul, Macan pare să arate exact așa cum a arătat și Cayenne când avea vârsta lui, înainte să se facă mai mare. Să spui că e mai cuminte ar fi o greșeală și singurul motiv pentru care nu pare la fel de amenințător precum Cayenne sunt dimensiunile ceva mai reduse. Mai exact: 4.680 mm în lungime (4.850 mm pentru Cayenne), 1.920 mm în lățime (1.940 mm pentru Cayenne) și 1.620 mm în înălțime (1.710 mm pentru Cayenne). Diferențele nu sunt mari (la naiba, noul mini e mai lung cu aproape 10 cm decât cel vechi, iar Cayenne doar cu 17 cm), iar faptul că Macan e aproape la fel de lat, însă considerabil mai scund, promite un comportament dinamic excelent. Ar fi interesant să știm și diferența de ampatament pentru că o cifră mai mică decât cei 17 cm dintre lungimile celor două mașini ar face Macan una dintre mașinile extrem de interesante la condus fără adăugirea „din segmentul ei”.

2014-porsche-macan-header-photo-448264-s

Nu uita că avem un om trimis la L.A., așa că așteaptă-te să auzi mai multe despre Macan în curând (și la ore complet nepotrivite).


Vezi galeria de mai jos și spune-ne ce crezi - a jucat Porsche prea precaut (nu o să spun ca cine, e mult prea recentă povestea) sau Macan arată exact așa cum ar fi trebuit?


Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.