Jump to content

Nelamuriri departament plati


DragosAugustus

Recommended Posts

Întrebarea / Nelămurirea: Sunt tatal acestui utilizator si doresc lamuriri urgente cu privire la platile efectuate in data de 24.12.2013 ; respectiv - [1] 24.12.2013 ora 16:56 prin sms la 74100 cu text 432648 DA avand cod de comfirmare: WSWS4R s-a efectuat transferul sumei de 10.05 EURO + TVA catre utilizatorul [GROVE]Alexutzu. [2] 24.12.2013 ora 17:51 prin sms la 74100 cu text: 222162 DA fara cod de comfirare, cu aceeasi suma sus mentionata. [3] 24.12.2013 ora 17:52 prin sms la 74100 cu text: 211273 DA, initial fara cod de comfirmare, cu revenire asupra sms-ului ora 17:53 cu cod de comfirmare: A392HW avand suma de 10 EURO + TVA.

Legat de aceste patru(4) sms-uri din care 2 nereusite si fara cod de comfirmare am fost taxati cu suma de 30.10 EURO + TVA. Suma ce nu corespunde cu ce a primit utilizatorul celalalt respectiv [GROVE]Alexutzu noi fiind prejudiciati cu suma de 10 EURO + TVA. Suma cu care nu suntem de acord sa o achitam la factura drept pentru care asteptam lamuriri din partea dumneavoastra si daca acestea nu vor veni vom depune toate diligentele necesare pentru a indrepta prejudicil pe care ni l-ati cazuat. Astept raspuns urgent prin email soare.dragos@yhaoo.com sau daca putei lasa un nr. de telefon prin PM-forum.
Screenshot (în caz că este necesar): Nu exista.

Link to comment
Share on other sites

Luati legatura prin PM cu Bobo http://forum.b-zone.ro/user/1-bobo/

 

Data viitoare cand doriti sa cumparati ceva de pe clienti va sfatuiesc sa utilizati transferul bancar pentru ca este mai sigur si mai ieftin.

Nu dati banii pe prostii, luati cont premium la copii :)).

Daca as fi tactu te-as da la orfelinat, jur!

Omul asta are o problema si cere ajutor disperat, iar tu stai si razi ca un dobitoc, treci si rasfoieste o carte!

Link to comment
Share on other sites

Daca as fi tactu te-as da la orfelinat, jur!

Omul asta are o problema si cere ajutor disperat, iar tu stai si razi ca un dobitoc, treci si rasfoieste o carte!

Daca as fi ma-ta, jur ca te-as da la un lagar prin Rusia.

Da, omul asta are o problema, eu i-am acordat un sfat ceea ce tu nu ai facut. Defapt tu asta te ocupi, pa :).

Link to comment
Share on other sites

Daca as fi ma-ta, jur ca te-as da la un lagar prin Rusia.

Da, omul asta are o problema, eu i-am acordat un sfat ceea ce tu nu ai facut. Defapt tu asta te ocupi, pa :).

Iara ai mancat balega de vaca?

Daca as fi Bobo sau Nasu K te-as baga pe ban list (permanent).

Cat despre sfat, l-ai lamurit pe om, sigur o sa rezolve problema cu sfatul tau.

Link to comment
Share on other sites

@, @, stați calmi, amândoi sunteți la fel de imaturi.

 

@@DragosAugustus, dragă domnule Dragoș, fiul dumneavoastră ar fi trebuit să transfere spre acest [GROVE]Alexutzu suma de 20 de EURO + TVA-ul de rigoare? Încercați să depuneți o plângere (ticket) aici: http://clienti.b-zone.ro/submitticket.php de pe același cont pe care l-a folosit respectivul în cazul respectiv. Totodată luați legătura cu cei de la live-support. Ei vă pot ajuta în legătură cu aceste probleme ce țin de plăți. Acesta este link-ul: http://www.live.b-zone.ro/chat.php?acid=5ba18 . Încercați să vorbiți cu ownerul comunității (pagina sa de profil a fost dată mai sus). Data viitoare puteți asista la plățile către această comunitate pentru a vă convinge, firește, dacă fiul dumneavoastră le efectuează corect. Sper că v-am ajutat. O zi bună!

Link to comment
Share on other sites

@@DragosAugustus,@@EuroStar, Asa mi s-a intamplat si mie, am vrut sa-mi incarc contul de clienti cu 4E prin SMS. Am trimis textul la numarul respectiv dar nu primesc sms cu codul pentru a intra banii pe clienti. Am trimis vreo 5 SMS-uri si nimic. Am intrat pe Live-Support nu m-a ajutat nimeni, am trimis un ticket si nimic. Nu stiu ce sa zic despre asta...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.