Jump to content

Ken Block isi prezinta masina de 845 cp din Gymkhana 7 la SEMA 2014


Z M A i L
 Share

Recommended Posts

Ken Block isi prezinta masina de 845 cp din Gymkhana 7 la SEMA 2014


ken-block-isi-prezinta-masina-de-845-cp-



Gymkhana 7 este aproape gata, insa inainte de lansarea oficiala a faimoasei plimbari duse la extrem, Ken Block ne face cunostinta cu masina lui: un Ford Mustang retro modificat care are un motor de 845 cp.


Inainte de lansarea oficiala a celui de-al saptelea edit al faimoasei serii Gymkhana, pilotul Monster Energy si Hoonigan Racing Division, Ken Block, dezvaluie urmatoarea masina din Gymkhana SEVEN, in cadrul salonului de tuning SEMA, din Las Vegas. Masina? Un model unic, prima masina all-wheel drive 1965 Ford Mustang notchback, de performanta, realizat de compania RTR, care ii apartine colegului sau de la Ford si Monster Energy, Vaughn Gittin Jr.


Automobilul este o colaborare intre Block, Hoonigan si RTR – brand-ul de tuning si automobile ale coechipierului de la Ford si Monster Energy, Vaughn Gittin si imparte lumina reflectoarelor alaturi de Block in cel mai recent video project Gymkhana SEVEN.


hoonicorn-ken-block-e53dc1b75950809feb-9


Construita in ultimii 2 ani la ASD Motorsports din Charlotte, Carolina de Nord, masina se bazeaza pe un Ford Mustang Notchback din 1965, o masina istorica, ce isi sarbatoreste anul acesta cea de-a 50-a aniversare. Masina a suferit modificari serioase din partea RTR si ASD Motorsports, fiind dotata cu un motor Roush Yates V8 de 6.7 litri, 845 de cai putere, totul cuplat la un tren de rulare integral unicat, marca Sadev. Stilul proiectului contine un amestec de influente si inspiratii din cadrul masinilor de WRC, DTM si al masinilor de jucarie din tineretea lui Ken Block. Aceste elemente au fost incorporate in cadrul proiectului printr-un efort al colaborarii dintre Ken Block si RTR, din moment ce RTR sunt recunoscuti pentru experienta lor cu masinile Mustang.


hoonicorn-ken-block-153731b7595f8ea788-9



"Sunt entuziasmat de oportunitatea de a dezvalui aceasta masina in cadrul SEMA, la standul FORD" spune Block. "Este un proiect la care am lucrat timp de doi ani, iar sentimentul de a o vedea gata si de a o pilota in Gymkhana SEVEN este incredibil. Oricum, eram sigur de parteneriatul cu Vaughn si RTR, deoarece Mustangurile sunt lumea lor, dar mi-au intrecut orice fel de asteptare cu masina aceasta. Atentia acordata detaliilor si caroseriei m-a lasat masca. Este, cu siguranta, cea mai buna masina Gymkhana pe care am avut-o pana acum" mai adauga Ken Block.



Specificatiile "Hoonicornului"


RTR: Motor – Roush Yates, 6.7 litri V8 de 845 cai putere;


Transmisie - Sadev SC90-24 integrală, 6 viteze, cu frână de mană hidraulică;


Suspensie - dedicată proiectului, realizată de ASD Motorsports (geometria si componentele);


Caroserie - Ford Mustang widebody din 1965, realizată de RTR, Ken Block și Hoonigan, sasiu tubular complet, cuscă de protectie, barele portierelor si suportii suspensiei fată-spate de la ASD Motorsports, panouri de caroserie din fibră de carbon de la RTR;


Roti - Fifteenb52 R40 modulare pe 18 inchi Cauciucuri - Pirelli Trofeo R, 295/30/18, compozitie specială dedicată Ken Block.


hoonicorn-ken-block-9578f1b75953848b88-9


hoonicorn-ken-block-104ee1b75959095aee-9





@SmiiLe





Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.