Jump to content

Euro NCAP: BMW, Tesla, Skoda si Nissan


Z M A i L
 Share

Recommended Posts

Rezultate Euro NCAP: BMW, Tesla, Skoda si Nissan primesc 5 stele



rezultate-euro-ncap-bmw-tesla-skoda-si-n



Ultimele rezultate publicate de Euro NCAP au scos la iveala rezultate deloc surprinzatoare. Din cele 6 automobile testate recent, 4 au primit punctaj maxim de siguranta, una doar 4 stele si alta numai 3 stele...


Autoritatea in domeniul sigurantei rutiere la nivel european, Euro NCAP, a testat un grup de 6 automobile de pasageri in ultima sesiune de teste la impact. Dintre acestea, numai 4 au obtinut "nota de trecere", in timp ce alte doua automobile au dezamagit. Dintre masinile testate, a fost si Tesla Model S, care s-a bucurat de aprecieri din partea celor de la Euro NCAP.


BMW Seria 2 Active Tourer - 5 stele


Micul monovolum nemtesc, primul autoturism modern BMW cu tractiune fata, s-a comportat excelent, reusind sa obtina cel mai bun punctaj din sesiune. Masina a primit 84% pentru protectia pasagerilor adulti si 85% pentru protectia copiilor. In plus, pietonii sunt protejati la un nivel mediu, masina reusind sa ia 60% punctaj. Iar pe partea de sisteme de protectie active si pasive, BMW sta excelent, dovada fiind cele 70% de puncte obtinute.


euro-ncap-168dd1b7542e022c09-940-0-1-95-


euro-ncap-b2d4c1b7542d0d5e0e-308-231-2-9




euro-ncap-f494c1b7542f00b710-308-231-2-9


Skoda Fabia - 5 stele


Noul model de Fabia a fost testat de Euro NCAP si a reusit sa obtina punctaj maxim. In ceea ce priveste protectia pasagerilor adulti si a copiilor, masina din Cehia a primit in ambele cazuri 81% punctaj. La capitolul protectiei de pietoni, Fabia a reusit sa ia 69%, la fel ca si pe partea de sisteme active si pasive de siguranta. Ceea ce inseamna ca micul subcompact este cu siguranta o masina de incredere.


euro-ncap-8562e1b75424033a62-940-0-1-95-


euro-ncap-9f7901b7542281840c-308-231-2-9




euro-ncap-6ec801b75427066dc8-308-231-2-9



Nissan Pulsar - 5 stele


Masina japoneza care se va pune incet dar sigur in vanzare si pe piata europeana, modelul Pulsar, a stat foarte bine la toate testele de impact. 84% a fost punctajul pentru protectia pasagerilor, cel mai mare din sesiune, iar 81% a primit pe partea de protectie a copiilor. Un punctaj mare de 75% a primit si pentru protejarea pietonilor, in timp ce 68% a primit pentru sistemele auxiliare de protectie.


euro-ncap-d8cba1b754330afa4f-940-0-1-95-


euro-ncap-e93421b754320ef7d9-308-231-2-9




euro-ncap-d56781b75435022c22-308-231-2-9



Tesla Model S - 5 stele


Euro NCAP a testat masina americana electrica si a reusit sa obtina rezultate foarte bune de la ea. 82% pentru protectia pasagerilor adulti, 77% pentru protectia copiilor, 66% pentru protectia pietonilor si 71% pentru multitudinea de sisteme auxiliare care te tin in siguranta. Masinile electrice trec printr-un proces special de testare, pentru ca acumulatorii nu trebuie sa prezinte un risc de explozie la impact. Si Tesla S s-a comportat exemplar.


euro-ncap-0eb741b7542c057bb2-940-0-1-95-


euro-ncap-103d21b7542b05a3cf-940-0-1-95-





Renault Megane hatchback - 4 stele


Euro NCAP a mai testat recent acest model, caruia i-a acordat un punctaj de numai 3 stele. Francezii au facut la acea vreme scandal, pentru ca masina este numai un facelift, si a fost supusa la normele 2014. Insa acum, Euro NCAP a retestat masina si tot nu i-a acordat punctaj maxim de siguranta, ceea ce este cam rusinos pentru Renault. Megane a primit 83% pentru protectia pasagerilor, 78% pentru protectia copiilor, 60% pentru protectia pietonilor si doar 56% pentru sistemele auxiliare de protectie. De fapt, la acest ultim capitol Renault a fost depunctat.


euro-ncap-fed591b7543d0511ec-940-0-1-95-


euro-ncap-6794d1b7543c0bb99f-308-231-2-9




euro-ncap-31d0d1b7543903f9af-308-231-2-9



Suzuki Celerio - 3 stele


Codasul sesiunii de testare a fost Suzuki Celerio. O masina de oras care s-a comportat prost la mai toate capitolele. Numai 61% de puncte a primit pentru protectia pasagerilor, 74% pentru cea a copiilor, 68% pentru protectia pietonilor si un penibil 38% pentru sistemele auxiliare de siguranta. Cu alte cuvinte, Celerio nu vine din fabrica mai cu nimic care sa te tina in siguranta, in domeniul sistemelor active si pasive.


euro-ncap-7a7bd1b754338b71f9-940-0-1-95-


euro-ncap-f86ca1b7543b073ab8-308-231-2-9




euro-ncap-c3d5b1b75438007536-308-231-2-9





@SmiiLe


Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.