Jump to content

Cum a fost construit La Finale, ultimul Bugatti Veyron din istorie


RW CrystyaN
 Share

Recommended Posts

Maşina care a fost, la un moment dat, cea mai rapidă din lume, a ajuns la sfârşitul vieţii. E timpul, aşadar, să ne luăm rămas bun de la Bugatti Veyron.


bugatti-veyron-grand-sport-vitesse-la-fi


După prea multe recorduri şi ediţii speciale, Bugatti Veyron a ajuns la sfârşitul vieţii. Au fost construite 450 de exemplare în total, din care 300 coupe-uri şi 150 decapotabile.

Produs vreme de zece ani (din 2005 până în 2015), Veyron a rescris limitele care păreau posibile în urmă cu un deceniu, ajungând la viteza maximă de 431 km/h. Sigur, acum există maşini mai rapide (iar Koenigsegg One:1 e doar una dintre ele), dar Bugatti Veyron va rămâne întotdeauna un simbol al voinţei omului de a merge tot timpul mai departe decât se credea că e posibil.

Ultimul exemplar construit poartă numele de La Finale şi a fost prezentat la Salonul Auto Geneva 2015. Iată povestea sa.

bugatti-veyron-grand-sport-vitesse-la-fi


VIDEO:






Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.