Jump to content

Audi Prologue Allroad, conceptul care prefigurează următorul A6 Allroad


RW CrystyaN
 Share

Recommended Posts

Audi a pregătit un nou concept din seria Prologue, de data aceasta pentru Salonul Auto Shanghai 2015. Are peste 700 CP, tracţiune integrală şi un design care vrea să ne ducă cu gândul la viitoarea generaţie a breakului cu valenţe de SUV Audi A6 Allroad.


audi-prologue-allroad-concept-front.jpg?


După lansarea prototipurilor Prologue şi Prologue Avant, Audi a pregătit, pentru Salonul Auto Shanghai 2015, conceptul Prologue Allroad.

Lung de 5,13 metri şi mai înalt cu 77 mm decât Prologue Avant, acest nou studiu vrea să ne arate „noua şi dinamica interpretare a filosofiei Audi allroad”. Tradus în limba română, asta înseamnă că următoarele modele de serie care vor purta emblema Allroad vor arăta, mai mult sau mai puţin, ca acest concept.

audi-prologue-allroad-concept-18.jpg?wid


La exterior, lucrurile stau la fel ca la precedentele prototipuri Prologue, cu faruri matrix laser şi stopuri cu LED, în vreme ce interiorul oferă patru scaune individuale şi un sistem de operare „revoluţionar” care funcţionează împreună cu trei ecrane tactile – două în faţa şoferului şi unul în faţa pasagerului din dreapta-faţă.

Mai există, totodată, două ecrane pe canalul median – unul în faţă şi unul în spate – pentru reglarea sistemului de climatizare pe zone, precum şi două tablete fixate pe spătarele scaunelor din faţă.

audi-prologue-allroad-concept-17.jpg?wid


Puterea este asigurată de un sistem hibrid care foloseşte un propulsor V8 biturbo de 4,0 litri pe benzină şi un motor electric încorporat în cutia de viteze automată cu opt trepte. În total, sistemul dezvoltă 734 CP şi 900 Nm, care merg către toate roţile prin intermediul sistemului de tracţiune integrală Quattro.

Audi Prologue Allroad Concept are şi o baterie litiu-ion de 14,1 kWh montată în partea din spate, care poate fi încărcată wireless şi poate oferi o autonomie maximă de 54 km în modul 100% electric.

audi-prologue-allroad-concept-19.jpg?wid


Potrivit informaţiilor oficiale, acceleraţia de la zero până la 100 km/h are nevoie de 3,5 secunde, în vreme ce consumul mediu de combustibil este de doar 2,4 l/100 km.

Pentru a opri cât mai eficient, frânele au discuri de 20 de inci din fibră de carbon ceramică, în vreme ce suspensia pneumatică sport şi sistemul dinamic de direcţie pentru toate cele patru roţi se asigură că o să rămâi pe şosea şi o să ajungi acasă în confort.








Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.