Jump to content

Nu cred că ţi-ai dorit vreodată să vezi un Ferrari americanizat. Iată-l oricum


South keNNeDy
 Share

Recommended Posts

ferrari-muscle.jpg?width=610&height=343




Ferrari 250 GTE a fost, printre altele, primul Ferrari care a primit banchetă spate, GT-ul italian cu ampatament mărit fiind destinat familiilor elitiste.

Altfel, motorul, transmisia şi restul dedesubturilor erau împărţite cu 250 GT Berlinetta, un racer renumit din familia Ferrari a acelor vremuri. Sub capotă găseai un V12 de 3,0 litri, supraalimentat cu trei carburatoare.

Şi acum îl găseşti, în majoritatea cazurilor, sub capotele exemplarelor de vânzare. Sunt rare, deci sunt scumpe. Peste-500.000-euro scumpe.

În cazul lui Joe Alessandrino, motorul nu se găseşte sub capotă, pentru că maşina nu mai are capotă, din considerente de spaţiu. În locul V12-ului de 3,0 litri se găseşte acum un V8 de 4,9 litri, preluat de la un Chevy Camaro Z/28 de primă generaţie.

Nu ştium cu cât i-a crescut puterea peste cei 294 CP pe care îi avea Chevyul Z/28 standard, însă sperăm că mulţi, pentru că altfel chiar nu înţelegem de ce ar vrea cineva să renunţe la un V12 (apariţie din ce în ce mai rară în zilele acestea) pentru un V8.







Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.