Jump to content

Experiment italian: 80% din distanțele parcurse în oraș de noul Toyota Prius Plug-in sunt electrice


Waffen SS
 Share

Recommended Posts

Toyota și Universitatea din Roma au pus la treabă 20 de șoferi în traficul aglomerat din capitala italiană pentru a afla cât de mult se poate conta pe bateriile încărcabile la priză ale unui Prius Plug-in de generație nouă. Apariția mașinilor electrice cu autonomie de 160, apoi 200, apoi 300 de kilometri a dus la discuții interminabile între cei care urmăresc dezvoltarea industriei auto.



587974l-545x347-n-06cbbb75.jpg



"Poate o mașină electrică să ofere autonomia necesară în oraș?", "Cât poate să iasă din orașe?", "Care e timpul de încărcare?" sau "Cât costă încărcarea?" par să fie întrebările-cheie pe care trebuie să le descurce industria auto pentru ca încrederea clienților în aceste tehnologii să devină mainstream. În acest context, încăpățânarea celor de la Toyota de a miza pe hibrizi simpli și hibrizi plug-in (cu încărcare la priză) în propria gamă poate părea ușor retrogradă. Pionieri ai acestor tehnologii, cei de la Toyota au dezvoltat și lansat anul trecut noua generație Prius, oferind o viziune evoluționară asupra hibridului lor prin excelență, care rămâne o mașină cu sistem de propulsie mixt benzină-electric.



910314l-610x390-b-79586a91.jpg



Cu o autonomie maximă de circa 50 de kilometri după o încărcare completă a bateriei, Prius Plug-in încearcă să le ofere în continuare clienților confortul psihic că va exista întotdeauna varianta alimentării cu benzină în condițiile în care aceștia pot circula în oraș fără probleme în modul electric atât timp cât încarcă bateria cu o capacitate totală de 8.8 kWh.



Sursa


Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.