Jump to content

Reinvie Subaru? Actualele WRX si WRX STI au primit mai multe imbunatatiri


LDV Kahrun
 Share

Recommended Posts

luWRwc2.jpg

Subaru WRX si WRX STI au primit mai multe imbunatatiri
Gama de motorizari a ramas neschimbata
Noua generatie va fi lansata in anii ce urmeaza
Modelele de performanta WRX si WRX STI ale japonezilor de la Subaru au primit mai multe imbunatatiri, inainte sa fie inlocuite de o noua generatie incepand din 2018. In ciuda modificarilor primite, gama de motorizari a ramas neschimbata.
Chiar daca si-au pierdut din popularitatea de care se bucurau mai demult, modelele de performanta ale japonezilor de la Subaru se regasesc inca printre alegerile amatorilor de senzatii tari.
Constructorul japonez de automobile pregateste deja o noua generatie a modelelor WRX, care ar urma sa fie lansata in anii ce urmeaza, insa pana atunci, iteratia actuala bazata pe modelul Impreza, a primit mai multe imbunatatiri
Pentru inceput, partea frontala a fost restilizata, putem observa o grila mai proeminenta, noi prize de aer in partea de jos a barei fata, un set de jante cu un design nou, sau farurile adaptive cu tehnologie LED, primite de versiunile WRX Limited si STI.
La interior, ambele modele beneficiaza de materiale mai calitative, de o cotiera spate cu suport de pahare, dar si de o izolare fonica mai buna. Tot aici regasim un nou display multifunctional de 5.9 inch, oglinzi incalzite, si in functie de nivelul de dotare ales, ajustare electrica a scaunului soferului sau unitatea multimedia Subaru Starlink cu display de 7.0 inch
In ceea ce priveste detaliile tehnice, noul Subaru WRX propune o suspensie imbunatatita, un feedback mult mai bun oferit de schimbatorul de viteze al cutiei manuale cu 6 rapoarte, dar si un pachet optional Performance care aduce etriere finisate in rosu, placute de frana Jurid, scaune electrice Recaro si elimina trapa, pentru o greutatea totala mai scazuta..
Asa cum spuneam, gama de motorizari a ramas neschimbata, astfel ca noul WRX este in continuare propulsat de acelasi motor Boxer de 2.0 litri si 268 de cai putere ca si pana acum. Acestia sunt transmisi rotilor prin intermediul unei tractiuni integrale si a unei cutii de viteze manuale in 6 trepte, oferita in standard. La alegerea clientilor, aceasta poate fi inlocuita cu o transmisie automata CVT Sport Lineatronic.
Cea mai puternica versiune, WRX STI, vine la randul sau cu o suspensie imbunatatita, discuri de frana perforate, etriere cu 6 pistonase pe fata si cu 2 pe spate, iar sistemul DCCD este acum controlat electronic, pentru un raspuns mult mai rapid.
Sub capota regasim acelasi motor de 2.5 litri ca si pana acum, capabil de 305 cai putere. Pachetul este completat de mai multe tehnologii inspirate din WRC, precum sistemele Multi-mode Vehicle Dynamics Control, Active Torque Vectoring, sau Multi-Mode Driver Controlled Center Differential Symmetrical All-Wheel Drive
Pentru o siguranta sporita, structura frontala a ambelor modele a fost modificata, iar lista de dotari standard include mai multe sisteme precum Hill Holder, Hill Start Assist, EyeSigh Assist Monitor sau Vehicle Hold, disponibile in functie de nivelul de dotare ales de client.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.