Jump to content

Fiesta de pe Ascari: am condus Alpine A110, Porsche 911 GT3 RS și Ferrari 488 GTB la testul noilor anvelope Goodyear F1 Asymmetric 5 și SuperSport


.Vlad
 Share

Recommended Posts

634444l.jpg?ts=1556900140
 

Goodyear ne-a invitat la evenimentul de lansare a noilor anvelope Eagle F1 Asymmetric 5 și SuperSport. Testul s-a desfășurat pe circuitul de la Ascari unde am condus Alpine A110, Porsche 911 GT3 RS, Porsche 488 GTB și Volkswagen Golf R. Invitat special a fost Ari Vatanen, campion mondial de raliuri în 1981.
 

Soarele își trimitea primele raze către asfaltul răcoros al unui drum care șerpuia prin sudul Spaniei. În autocarul plin cu jurnaliști era liniște. Doar din când în când mai auzeai scâncetele anvelopelor și pe cele ale suspensiilor care înghițeau cu poftă micile denivelări din asfalt.
Autocarul oprește. În spatele ușii, 5.4 kilometri de asfalt fin șerpuiau pe dealurile din apropiere de Ronda. Făceam cunoștință cu Ascari, unul dintre cele mai tehnice circuite pe care poți rula în acest moment în Europa.

 

Goodyear a lansat la începutul acestui an o nouă gamă de anvelope de vară dedicate atât mașinilor sport, cât și vehiculelor de performanță: Eagle F1 SuperSport. Alături de această anvelopă, producătorul american a venit și cu noua generație Eagle F1 Asymmetric 5, un all-rounder din gama UHP (Ultra High Performance) care acum promite confort sporit, comportament mai bun pe carosabil uscat și distanțe de frânare mai mici pe asfalt ud.

Porsche 911 GT3 RS și Ferrari 488 GTB

Temperatura aerului încă nu trecuse de 6 grade Celsius, iar motorul V8 al lui Ferrari 488 GTB abia își dregea glasul ca după o noapte petrecută într-un pub englezesc. Cei 670 de cai putere dezvoltați de unitatea de 3.9 litri aveau să fie puși pe asfalt cu ajutorul anvelopelor Eagle F1 SuperSport. Pneurile americanilor fac parte din gama UUHP (Ultra Ultra High Performance) și sunt disponibile în trei versiuni: SuperSport, SuperSport R și SuperSport RS.

 

Imaginează-ți că pregătești felul de mâncare preferat: vrei ca acesta să fie condimentat, să poată fi consumat și câteva ore mai târziu de la preparare, dar în același timp să-ți ofere și aportul necesar de calorii pentru jumătate de zi. Cam aceeași poveste se întâmplă și cu anvelopele. În cazul de față, anvelopa dezvoltată de Goodyear trebuie să ofere performațe bune la viteze mari, aderență sporită pe viraje și distanțe de frânare cât mai mici. După ce au amestecat cele mai bune ingrediente pe care le dețin, inginerii din cadrul Goodyear au venit cu cele trei versiuni Eagle F1 SuperSport.


Sursa: automarket.ro

 

Link to comment
Share on other sites

  • .Vlad locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.