Jump to content

BMW a pregătit G 310 RR: rămâne doar pentru India?


St Koppen
 Share

Recommended Posts

286414130_598357801448022_3393831807393003076_n.jpg.c3536c61d75d8d1531549dd97d2b0ccd.jpg

BMW ar putea lansa o supersportivă de clasă mică. Și este foarte posibil ca aceasta să se numească G 310 RR.

 

Cel puțin, spre această concluzie ne conduc cele întâmplate în India, acolo unde BMW Motorrad a promovat intens acest model. Ba chiar, filiala indiană a bavarezilor, ar fi început, potrivit motorcycle.com să primească precomenzi pentru G 310 RR.

 

Iar acesta seamănă foarte mult cu un model deja existent pe piața indiană și anume TVS Apache RR 310. Trebuie știut că în 2013, BWM Motorrad și TVS Motor Company au semnat un parteneriat strategic pentru a produce motociclete sub 500 cmc dedicate pieței globale. Înțelegerea s-a concretizat rapid în popularele modele G 310 R și G 310 RS, care s-au vândut în peste 1.000.000 de exemplare în Europa, Statele Unite ale Americii, Japonia, China și India.

 

 

287497609_2183275421831032_558428429113322506_n.thumb.jpg.b2508165d73f9cbbb53ca8c2642c8918.jpg

 

De ce atunci „întârzierea” pentru G 310 RR? Se vorbește despre o perioadă de grație în care TVS Motor Company a produs în exclusivitate supersportiva, Apache RR 310 fiind lansată încă din 2018. Acum, se speră că este rândul lui G 310 RR să intre în acțiune pe piețele internaționale.

 

Chiar dacă din teaserele de până acum cele două motociclete par identice, cu siguranță, BMW  va folosi elemente stilistice și scheme de culoare provenind de la modele de 1.000 cmc. La ce se ne așteptăm însă de un „baby” RR?

 

 

285786899_1292665131267545_7969030355657505507_n.thumb.jpg.fd4c36696daa4ad62f44ede64127b51e.jpg

 

Ei bine, motorul de 313 cmc dezvoltat de BMW și TVS este un monocilindru răcit cu lichid, înclinat posterior, cu patru supape, care produce 34 de cai putere la 9.700 rpm și un cuplu de 27.3 Nm la 7.700. Există patru riding modes care modifică  puterea, cuplul, accelerația, tracțiunea și harta aprinderii.

 

Cutia de viteze are șase rapoarte, ambreiajul este de tip slip and assist, cadru este tip grilă, iar suspensiile vin de la KYB. Supersportiva ajunge până la 160 km/h iar accelerația 0 – 100 km/h se face în 7.2 secunde. Motocicleta cântărește 174 de kilograme, vine cu bord TFT, DRL, proiectoare LED, stop LED, sistem ABS cu două canale, toate standard.

 

 

286000923_723426712219045_2437248530811031900_n.thumb.jpg.942c391f99a5ad99e111cc189b46fdc9.jpg

 

Mai mult, există un program, Built to Order, prin care TVS pregătește această motocicletă pentru circuite. Cu siguranță, BMW Motorrad va bifa și această căsuță. Așa că, foarte curând Yamaha R3 s-ar putea trezi cu un concurent serios!

 

 

SURSA: click

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.