Meghy Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Mai serios, mai reuşit La Salonul Auto Geneva 2011 avem ocazia să admirăm Peugeot 308 facelift, compacta franceză primind un restilaj reuşit şi mici modificări tehnice menite a-i spori atractivitatea. Încet, asistăm la o schimbare de imagine a mărcii Peugeot, stilul jovial şi destul de feminin iniţiat de Peugeot 206 lăsând acum locul unuia foarte matur, al cărui ton a fost dat de conceptul Peugeot SR1, primul model de serie cu noul look fiind berlina Peugeot 508. La Salonul Auto Geneva 2011 are loc premiera mondială a lui Peugeot 308 facelift, compacta francezilor primind, după 3 ani de carieră, un restilaj destul de important, care face din 308 o maşină mai serioasă, dar şi mai elegantă, ţinând isonul vărului de concern Citroen C4. În primul rând se observă renunţarea la forma ascuţită a farurilor în partea inferioară, deşi, per ansamblu, rămân la fel de alungite, ca nişte "ochi asiatici". Înaintea acestui facelift, partea frontală era dominată de o mare fantă în spoiler - acum, aceasta este mai cizelată, aproape la fel de mare şi aminteşte clar de berlina mai mare 508 prin ornamentul cromat. Tabloul mai este completat de proiectoarele de ceaţă generoase, pe lateralele spoilerului, în locaşurile acestora fiind integrate luminile de poziţie de tip LED, cu o formă de bumerang care ar trebui să-i confere individualitate lui 308, mai ales noaptea. Spatele maşinii rămâne neschimbat, doar stopurile având o altă amenajare interioară, forma generală fiind aceeaşi ca înaintea faceliftului. Versiunile de echipare superioare vor avea dreptul la o baghetă cromată pe hayon, fin creionată, menită a creşte senzaţia de eleganţă a maşinii. De remarcat că schimbările estetice sunt disponibile pe toată gama, pe lângă hatchback-ul în 3 şi 5 uşi, faceliftul fiind aplicat şi breakului 308 SW, dar şi coupe-cabrioletului 308 CC - care arată acum mult mai elegant, fără a pierde din imaginea dinamică. La nivel exterior, este disponibilă o nouă gamă de culori pentru caroserie, cât şi jante cu un nou design, de până la 18 inch. Interiorul lui Peugeot 308 facelift rămâne, practic, identic, din punct de vedere al designului şi amenajării interioare, dar s-au făcut eforturi pentru creşterea calităţii şi oferirea unei game de materiale superioare pentru planşa de bord sau tapiţerie. Nu lipsesc ornamentele cromate în cazul versiunilor superioare de echipare, iar echipamentul standard este acum mai bogat. Interiorul lui Peugeot 308 facelift are acelasi design, dar presupune materiale mai bune Gama de motoare respectă, evident, normele Euro5, fiind alcătuită din 4 versiuni pe benzină şi 4 diesel (deşi, practic, vorbim de numai 4 propulsoare, oferite în mai multe stagii de putere). În domeniul diesel, Peugeot 308 facelift oferă în premieră o versiune micro-hybrid e-HDI (la fel ca pe Citroen C4), care presupune dotarea maşinii cu sistem start/stop pentru motor şi sistem de recuperare a energiei la frânare. Faţă de C4, Peugeot 308 e-HDI poate fi echipat şi cu o cutie manuală pilotată, dar şi cu una manuală clasică, având 6 trepte. Motorul de 1,6 litri are o putere de 112 CP, la fel ca în cazul lui C4 e-HDi, în timp ce consumul mediu este creditat cu o valoare excelentă, de numai 3,8 litri/100 km, iar emisiile CO2 ajung la 98 g/km. Celelalte oferte diesel sunt cea de bază (1,6 HDi de 92 CP), respectiv propulsorul de 2,0 litri, în două variante de putere, 150 CP, respectiv 163 CP, cea din urmă oferită cu o cutie de viteze automată. Ca motoare pe benzină, Peugeot 308 oferă motorul de bază de 1,4 litri şi 98 CP, în timp ce propulsorul de 1,6 litri are trei versiuni: 120 CP, 156 CP turbo şi 200 CP, de asemenea cu turbo, disponibil doar pe versiunea 308 GT şi pe 308 CC. Mai multe detalii, cu ocazia premierei mondiale de la Salonul Auto Geneva 2011. In total, Peugeot 308 facelift este oferit cu 8 variante de motorizare Sursa: promotor.ro Link to comment Share on other sites More sharing options...
S1cR0n Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 In special toate masinile produse de peugeot is bune dar am citit despre asta si merita cumparata Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts