Jump to content

Gumpert Tornante


Corneliu
 Share

Recommended Posts

Gumpert Tornante

by Touring Superleggera

 

Probabil italienii de la Touring Superleggera consideră că Gumpert Apollo se încadrează la capitolul "germanii ştiu să facă maşini performante, dar nu ştiu să le facă să arate bine". De aceea, carosierul italian ne-a gratulat la Salonul Auto Geneva 2011 cu viziunea sa despre cum ar trebui să arate bolidul germanilor: Gumpert Tornante.

 

2mm7p0n.jpg

Gumpet Tornante este propunerea carosierului Touring Superleggera pe baza lui Apollo

 

Nu vorbim doar despre o propunere care va rămâne doar la rangul de concept, deoarece germanii intenţionează să ofere această versiune clienţilor interesaţi începând cu 2012. Şi credem că nu vor fi puţini cei care vor dori un Gumpert Tornante, care arată mai elegant, este mai spaţios şi mai confortabil, pretându-se mai bine la utilizarea cotidiană decât o face Apollo, conceput în primul rând pentru circuit.

 

Deşi este clar că la baza lui Gumpert Tornante stă modelul Apollo, modificările aduse exteriorului fac noul bolid mai plăcut şi mai apropiat de ceea ce îşi doreşte un milionar. Gumpert Tornante aduce cu un Fast Tourer, partea frontală fiind aproape total modificată faţă de un Apollo, stilul nou încadrându-se în linia GT-urilor actuale.

 

2cmlutt.jpg

Gumpert Tornante are un design exterior elaborat, fiind mai elegant decat Apollo

 

Agresivitatea iniţială a fost domolită, Tornante având un stil mai sobru şi mai fluid, fără a renunţa la impresia de forţă. Partea laterală inspiră masivitate, aducând aminte de maşinile blindate, în timp ce spatele a fost modificat radical, având influenţe interesante de Bentley sau Corvette, dar reuşeşte să rămână suficient de original, exprimând sportivitate pură graţie imensului difuzor.

 

Interiorul a fost adaptat pretenţiilor celor cu bani, fiind garnisit cu materiale scumpe, dar încercând să rămână fidel principiilor de sportivitate ale celor de la Gumpert. Maşina rămâne propulsată de un V8 cunoscut de pe Apollo, dotat cu două turbocompresoare şi dezvoltând 700 CP, în timp ce suspensia a fost tunată pentru a oferi un plus de confort la rulare, iar transmisia este secvenţială, cu padele de comandă în spatele volanului.

 

wwgtcm.jpg

Gumpert Tornante beneficiaza de motorul V8 biturbo de 700 CP de pe Apollo

 

Cei de la Gumpert vor oferi în viitor şi o versiune mai potentă pentru noul Tornante, care se speculează că va merge pe principiul hibrid: motor V8 plus un motor electric. Deocamdată, însă, nu există o confirmare în acest sens, singurul lucru cert fiind că germanii sunt siguri că vor avea destui clienţi pentru Gumpert Tornante.

 

Sursa: ProMotor

Edited by Corneille
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.