Jump to content

Top-ul a celor mai luxoase iahturi


Ghambyt
 Share

Recommended Posts

HMY Britannia

69815627220258884242.jpg

 

HMY Britannia a fost construit în 1953 pentru regina Elisabeta a II-a.

Astăzi, vasul se află în Edinburgh unde poate fi vizitat de turişti, scrie CNN.

În cei 44 de ani cât a navigat pe mările şi oceanele lumii, iahtul a călătorit peste 1.600.000 km, iar la bordul lui au avut loc 968 de vizite oficiale.

Regina Elisabeta a spus despre Bitannia: "Este locul unde mă relaxez cu adevărat".

 

Vasul are camere mari, încăpătoare, pline cu tot felul de curiozităţi colecţionate de familia regală de-a lungul anilor.

Printre acestea se află inclusiv scheletul unei balene descoperite pe o plajă de soţul reginei, Principele Consort Philip, Duce de Edinburgh.

 

HMY Britannia are la bord şi un garaj pentru Rolls Royce-ul familiei regale.

Printre cei care au fost invitaţi de regină pe iaht se numără Sir Winston Churchill, Boris Elţîn, Rajiv Ghandi şi Nelson Mandela.

La bordul vasului şi-au petrecut luna de miere şi Prinţul Charles cu Prinţesa Diana

80104727137782243103.jpg

02230307242969487460.jpg

 

Dubai

 

09399099943492326375.jpg

 

Cel mai scump iaht din lume este "Dubai", care valorează 300 de milioane de dolari şi aparţine Şeicului Mohammed bin Rashid Al Maktoum.

Vasul are 160 de metri lungime, fiind pe locul doi ca mărime în lume după iahtul miliardarului rus Roman Abramovici - "Eclipse".

Iahtul şeicului are o scară mare din sticlă, camere VIP cu finisaje din aur şi pietre preţioase şi dormitoare mari ca la palat.

Mai are un spa, o sală de bal, o sală de cinema şi un elicopter

''Standard''-Iahtul Imperial

04676979944861468355.jpg

 

"Standart" a fost iahtul familiei Romanov la sfârşitul secolului al XIX-lea şi începutul secolului XX.

Vasul a fost terminat în 1895 şi construit după specificaţiile ţarului Alexandru al III-lea şi ale fiului său, Nicolae.

Avea 122 metri lungime, fiind un iaht foarte mare până şi după standardele de astăzi.

 

Mobila era făcută din lemn de mahon, camerele erau iluminate de candelabre de cristal, iar la ferestre aveau draperii din brocart. Familia imperială avea şi o capelă ortodoxă personală la bord.

 

După revoluţia din 1917, vasul a fost golit de comorile sale, redenumit "Vosemnadtsate Martza" şi încorporat în Marina Rusă. În 1963 a fost dus la un şantier de fier vechi în Estonia.

 

''MY/GRACE''

40604352393050926051.jpg

 

"M/Y Grace" a fost iahtul Prinţului Rainier de Monaco şi al Prinţesei Grace.

Vasul a fost echipat special pentru a naviga în apele din jurul Insulelor Galapagos.

Are 45 de metri, iar la bord există şi un jacuzzi.

 

Iahtul a fost un dar de nuntă din partea lui Aristotel Onassis: cuplul şi-a petrecut luna de miere pe el, în apele Mediteranei.

Daca va intereseaza viata maritima ar fi bine sa cititi si sa v-a imformati

Puteti sa v-a faceti un top al vrostu si sa il postati in acest topic

V-as ruga 1 lucru : Va rog nu postati aiurea si sa nu fie mult spam

-

Edited by Ghambyt
Link to comment
Share on other sites

Eclypse-ul lui Abramovic

 

Nu are materiale poluante sau sute de decibeli care ar speria si scoicile de pe fundul marii...WHY este yacht-ul la care poti visa linistit daca esti adeptul spiritului eco.

 

Cum cum bine spune si Luca Bassani Antivari, unul dintre cei doi initiatori ai grandiosului proiect, WHY si-a depasit statutul de simplu yacht; acum este o adevarata insula plutitoare. Stai pe mare si iti pasa de ea, o protejezi si o iubesti. Pierre-Alexis Dumas, reprezentantul exclusivistului constructor Hermes, s-a aratat realmente uimit de viziunea lui Antivari, care a realizat o "poteca verde" pe apa. WHY se deplaseaza incet, isi trage energia din surse nepoluante, recicleaza toate materialele organice sau anorganice si ofera un confort desavarsit.

 

Pare o utopie, ceva desprins dintr-o carte scrisa de Jules Verne. Stim asta. Si noi am crezut la fel. Insa ambarcatiunea se afla deja in faza de constructie si va arata axact ca in poze, urmand sa-si multumeasca un viitor proprietar care stie sa iubeasca natura si apreciaza fiecare element al ei. Trei nivele vor avea functii diferite, vor oferi un spatiu urias, dormitoare, cinema, biblioteca, sali de zi, zone pentru oaspeti, toate decorate cu plante si detalii din lemn. Terasa cu o lungime de 25 de metri ofera un acces rapid catre apa, precum si suficient spatiu pentru a gazdui acolo o cina in aer liber...

 

WHY poate primi la bordul sau 32 de persoane, pe care le rasfata prin valuri usoare, cu o viteza maxima de 14 noduri. Panourile solare asigura o parte din energie pentru motoare, precum si pentru toata instalatia electrica. Fiecare dispozitiv a fost ales special incat consumul de energie sa fie minim. Iluminarea este pe baza de LED-uri foarte prietenoase cu mediul inconjurator, precum si cu acumulatorii.

Foto:

65213728697860626090.jpg

21707649511950750666.jpg

62918050342465093529.jpg

Pareri V-as ruga sau sa postati si voi cate 1 iaht 2

Edited by Ghambyt
Link to comment
Share on other sites

36479490019124245118.jpg

 

Roberto Cavalli, Roman Abramovich, Valentino sau Giorgio Armani sunt unii dintre proprietarii celor mai spectaculoase ambarcaţiuni de pe planetă.

 

Prețurile exorbitante, interiorul mobilat după gustul și preferințele proprietarilor și caracteristicile impresionante ale acestor iahturi le-au pus pe primele locuri într-o listă realizată de către ziarul ”20 minutos”.

 

”The Shark”, ambarcațiune a designerului de modă italian Roberto Cavalli, costă 28 de milioane de euro și iese în evidență prin faptul că exteriorul își schimbă culoarea în funcție de câtă lumină este afară.

 

Sultanul bin Abdul Aziz, ministrul Apărării din Arabia Saudită, deține iahtul ”Al Salamah”, care costă 141 de milioane de euro. Acesta are opt etaje, 82 de camere, piscină acoperită cu tavan de sticlă, cinematograf, biblioteca și multe alte dotări.

 

”Pelorus” este proprietatea patronului echipei de fotbal Chelsea, Roman Abramovich, și costă 212 milioane de euro. Caracteristicile cele mai interesante ale iahtului sunt: sistemul antirachete, piscină acoperită, două heliporturi.

 

Andrei Melnichenko, om de afaceri din Bielorusia, are un iaht care costă 230 de milioane de euro și căruia i-a pus un nume simplu ”A”. Ambarcațiunea a fost proiectată de către britanicul Philippe Starck, are două heliporturi, două bărci de câte nouă metri fiecare etc.

 

”Octopus”, iahtul cofondatorului companiei Microsoft, Paul Allen, se află și el pe această listă. Ambarcațiunea costă 141 de milioane de euro și deține două heliporturi, șapte bărci, un submarin pentru șapte persoane.

 

Larry Ellison, fondatorul și proprietarul companiei Oracle (care produce software de administrare de baze de date), este proprietarul iahtului ”Rising Sun”, care costă 141 de milioane de euro. Printre dotări putem enumera piscina acoperită, o cramă imensă, sală de gimnastică, spa și saună, sală de baschet, un submarin particular. De asemenea, iahtul are cinci etaje și 82 de camere.

 

Designerul italian de modă Valentino deține iahtul iahtul ”Blue One” al cărui preț nu a fost dezvăluit, fiind unul dintre cele mai frumos decorate iahturi din lume.

 

Giorgio Armani are o ambarcațiune căreia i-a pus numele mamei sale, care a decedat în anul 2000, ”Mariu”. Iahtul, ancorat cel mai mult timp în golful din Montecarlo este ușor de recunoscut datorită exteriorului vopsit în culoarea gri.

Link to comment
Share on other sites

Paul Allen - Octopus

 

Octopus ocupa locul trei in topul celor mai mari pacheboturi, masurand 126 metri. Proiectat de catre designer-ul american Jonathan Quinn Barnett, originar din Seattle, bijuteria maritima in culorile alb si albastru se poate lauda, printre altele, cu o sala de cinema, un studio de inregistrari si cu o podea de sticla unde invitatii pot admira lumea subacvatica. Si asta nu e totul!

 

Pachebotul mai este echipat cu barci diverse, dar si cu un submarin de zece persoane. Octopus a calatorit in acest an pe costa Africii de Sud, in Durban, in arhipelegul Zanzibar si in Canalul Suez in apropierea Maltei. Pretul acestui obiect de lux?? Paul Allen a cheltuit "doar" 254 de milioane de dolari.

80893760650792460129.jpg

 

Larry Ellison - Rising Sun

 

Avand 138 metri lungime, impresionanta nava a detinut titlul de cel mai mare iacht privat din lume, pana anul acesta, cand titlul a fost adjudecat de nava sultanului Abdul Aziz din Emiratele Arabe Unite. Proiectat in Germania, in 2004, la o valoare estimata de 377 milioane de dolari, iahtul totalizeaza 82 de camere si un teren de baschet.

 

Cofondatorul Oracle a adaugat si mai multe facilitati, inclusiv un debarcader care poate transporta autoturisme. Singura problema a gigantului vas este chiar marimea acestuia, care da probleme acostarii in porturile mici si cochete de-a lungul Coastei de Azur si nu numai.

 

13789259646643285259.jpg

 

Roman Abramovich - Pelorus

Pelorus este una din cele patru ambarcatiuni detinute de magnatul Abramovich, patronul echipei Chelsea. Nava masoara 115 m si a fost decorata de compania britanica Terence Disdale, din Surry, Marea Britanie. Exceptand dotarile de lux, se zvoneste ca hublourile gigantice ar fi rezistente la atacuri armate.

 

Mai mult, se pare ca Pelorus ar beneficia si de un sistem de detectare a rachetelor si un echipaj pe masura, format numai din cei mai buni soldati care au activat in fortele speciale rusesti. In 2006, Pelorus a fost reperat pe coasta europeana, visitand orase ca Lübeck in Germania si Kristiansand in Norvegia.

60383985687312719211.jpg

Edited by Ghambyt
Link to comment
Share on other sites

Allure of the Seas - Cel mai mare vas de croazieră

 

Croazierele de lux reprezintă o ramură relativ recentă a turismului, însă una cu o creştere imensă în popularitate. Organizaţiile de profil anunţau la începutul anilor 2000 că, în comparaţie cu anii 1970, numărul de persoane care au optat pentru o vacanţă pe vas a crescut cu peste 1000%.

Piaţa de profil creşte din ce în ce mai repede, astfel că operatorii de croaziere sunt motivaţi să construiască vase imense, pentru a putea răspunde cererii. Aşa a apărut MS Allure of the Seas, cel mai mare vas de pasageri din istorie.

 

62289490442236659215.jpg

 

Allure of the Seas - gigantul Caraibelor

 

Royal Caribbean a comandat în 2006 două noi vase de croazieră, intenţionând ca acestea să deţină împreună titlul de "Cel mai mare vas de pasageri". Oasis of the Seas, vasul-geamăn al Allure of the Seas, a fost terminat în 2009, cu un an mai devreme decât cel de-al doilea. Când a fost finalizată construcţia vasului Allure of the Seas, s-a descoperit la măsurătorile oficiale că această navă este cu 5 centimetri mai lungă decât Oasis of the Seas, deşi cele două ar fi trebuit să fie identice.

 

10888183732476060790.jpg

 

Cateva poze din interiorul vasului de croaziera:

 

61762271720498164757.jpg

 

00895055613565560688.jpg

 

12538813897569076704.jpg

 

27089749702000215407.jpg

 

Ati fi dispusi sa platiti o asemenea suma de bani ca sa va plimbati pe mari si oceane cu asemenea mamut?

 

 

Sursa:

descopera.ro

Link to comment
Share on other sites

Oasis of the Seas

 

La sfarsitul anului 2009 va fi gata cel mai mare si mai luxos vas de croaziera din lume! Acesta se numeste “Oasis of the Seas” si este facut pentru Royal Caribbean International ,va avea 16punti ,2700 de camere dar si capacitatea de a gazdui 5400 de persoane.Nava va avea peste 15 restaurante si baruri, un cazinou, un teatru, doua cluburi de noapte si o plaja mare cu piscina Pe acest vas totul va fi foarte luxos si foarte comod cea ce putem observa si in pozele urmatoare Cat costa un bilet pe un vas de croaziera de lux ca acesta momentan nu stim dar daca urmariti situl oficial veti afla oasisoftheseas.com.

 

24643217329420990373.jpg

72168531350034934014.jpg

86558350669282335636.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.