Jump to content

BRABUS 800 E V12 Cabriolet


DdS REY
 Share

Recommended Posts

BRABUS 800 E V12 Cabriolet

 

Da, Brabus a ascuns sub capota acestui E-Klasse cabrio 800 CP. Suficient pentru a ajunge la 370 km/h.

 

open-brabus-800-e-v12-cabriolet.jpg?width=610&height=343

Am văzut pentru prima dată 800 CP de la Brabus pe sedan, apoi pe coupe şi acum iată că a venit rândul cabrioletului. Astfel Brabus se poate lăuda cu cel mai puternic şi rapid cabriolet cu patru locuri din lume. Bun că au specificat, altfel cei de la Bugatti probabil s-ar fi inflamat puţin. Aşadar pentru un cabrio capabil de 370 Km/h trebuie să vă uitaţi prin buzunare dacă aveţi 478.000 euro.

 

brabus-800-e-v12-cabriolet-2.jpg?width=867&height=550

 

Poate cea mai grea misiune pentru cei de la Brabus a fost găsirea de spaţiu pentru propulsorul V12 de 6,3 litri biturbo şi pentru cutia de viteze automată cu cinci rapoarte special ranforsată. Propulsorul dezvolată 800 CP la 5.500 rpm şi un cuplu motor de 1.420 Nm. Valoare cuplului motor este însă limitată electronic la 1.100 Nm.

 

brabus-800-e-v12-cabriolet-1.jpg?width=867&height=550

 

Aşa cum am spus mai sus viteza maximă este de 370 km/h . Totuşi este bine de ştiut că acest cabriolet accelerează până la 100 km/h în 3,7 secunde, ajunge la 200 km/h în 9,9 secunde. La 300 km/h ajunge în mai puţin de jumătate de minut, adică în 23,9 secunde. Modificările exterioare au în primul rând rol aerodinamic şi au fost "desenate" în tunelul aerodinamic. Aşadar toate apendicele apărute pe caroserie au un rol aerodinamic atent studiat şi sunt realizate din fibră de carbon.

 

brabus-800-e-v12-cabriolet-6.jpg?width=600&height=399

 

Brabus 800 E V12 Cabriolet rulează pe jante de 19 inch, pneuri faţă de 265/30 ZR 19 şi spate de 295/30 ZR 19. Brabus recomandă pneuri Continental, Pirelli sau YOKOHAMA. Suspensia a fost dezvoltată împreună cu Bilstein, oferă proprietarului zece trepte de reglare a fazei de comprimare şi detentă atât pentru puntea faţă cât şi pentru cea spate. Trebuie să vă mai spunem că sistemul de frânare include discuri de 380 mm pe faţă şi etriere cu 12 pistonaşe, iar pe spate discuri de 360 mm şi etriere cu 6 pistonaşe. Evident că modelul a fost prezentat la reprezentanţa Brabus din Dubai, locul unde cele mai multe exemplare ale seriei limitate BRABUS 800 E V12 Cabriolet îşi vor găsi proprietarii.

 

brabus-800-e-v12-cabriolet-3.jpg?width=867&height=550

 

Sursa:

ProMotor.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.