Jump to content

Honda CR-Z


DdS REY
 Share

Recommended Posts

Honda CR-Z

 

Honda profitul de Salonul de la Detroit şi prezintă versiunea de serie a lui Honda CR-Z, un hibrid destinat tinerilor şi primul hibrid cu cutie manuală din lume.

 

intro.jpg?width=610&height=343

 

ei de la Honda vor să schimbe percepţia despre hibrizi şi lansează la Detroit 2010 primul hibrid, de sine stătător, adresat tinerilor.

Honda CR-Z este astfel un coupe cu configuraţia 2+2 , cu un design caracteristic Honda, care vrea să dovedească lumii că nu face concesii în privinţa stilului sau a plăcerii de a conduce. Pentru prima dată un sistem paralel hibrid este combinat cu o cutie manuală de viteze cu 6 trepte, perfect gândită pentru a răspunde necesităţilor şoferului.

 

Ansamblul hibrid este format dintr-un motor în patru cilindri de 1.5 litri şi un motor electric, împreună dezvoltând o putere 124 CP şi un cuplu de 174 Nm. Principalul avantaj al propulsiei este curba neobişnuit de aplatizată a cuplului, cu maximul la doar 1.500 rpm, accentuând impresia de sportivitate.

 

Caroseria prezintă unele componente comune cu cele ale modelului Honda Insight, dar şasiul, ecartamentul şi structura sunt caracteristice noului hibrid. Pentru CR-Z s-a folosit un aliaj din aluminiu forjat la componentele suspensiei McPherson, ceea ce reduce greutatea şi creşte rezistenţa în comparaţie cu elementele din oţel presat utilizate la modelul Insight.

 

honda-cr-z-2.jpg?width=867&height=550

 

n materie de design, Honda CR-Z este primul automobil Honda care vine cu poziţii cu LED-uri DTRL (Day Time Running Lights) , iar, împreună cu proiectoarele frontale europene pentru ceaţă, acestea conferă o imagine îndrăzneaţă a modelului european CR-Z.

Caracterul high tech, atât de îndrăgit de japonezi, este subliniat de interiorul care a fost dezvoltat având la bază Conceptul CR-Z expus la Salonul Auto de la Tokyo, ce dispune de ecrane 3D şi o consolă orientată către şofer.

 

Tot la interior trebuie să precizăm că este totuşi un model sportiv şi pe locurile din spate se pot transporta adulţi nu foarte înalţi pe distanţe scurte sau copii în călătorii mai lungi. Scaunele din spate pot fi însă rabatate printr-o singură mişcare, pentru a spori spaţiul pentru bagaje.

 

big-honda-crz-06.jpg?width=867&height=550

 

Sursa:

ProMotor.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.