DdS REY Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Honda CR-Z Honda profitul de Salonul de la Detroit şi prezintă versiunea de serie a lui Honda CR-Z, un hibrid destinat tinerilor şi primul hibrid cu cutie manuală din lume. ei de la Honda vor să schimbe percepţia despre hibrizi şi lansează la Detroit 2010 primul hibrid, de sine stătător, adresat tinerilor. Honda CR-Z este astfel un coupe cu configuraţia 2+2 , cu un design caracteristic Honda, care vrea să dovedească lumii că nu face concesii în privinţa stilului sau a plăcerii de a conduce. Pentru prima dată un sistem paralel hibrid este combinat cu o cutie manuală de viteze cu 6 trepte, perfect gândită pentru a răspunde necesităţilor şoferului. Ansamblul hibrid este format dintr-un motor în patru cilindri de 1.5 litri şi un motor electric, împreună dezvoltând o putere 124 CP şi un cuplu de 174 Nm. Principalul avantaj al propulsiei este curba neobişnuit de aplatizată a cuplului, cu maximul la doar 1.500 rpm, accentuând impresia de sportivitate. Caroseria prezintă unele componente comune cu cele ale modelului Honda Insight, dar şasiul, ecartamentul şi structura sunt caracteristice noului hibrid. Pentru CR-Z s-a folosit un aliaj din aluminiu forjat la componentele suspensiei McPherson, ceea ce reduce greutatea şi creşte rezistenţa în comparaţie cu elementele din oţel presat utilizate la modelul Insight. n materie de design, Honda CR-Z este primul automobil Honda care vine cu poziţii cu LED-uri DTRL (Day Time Running Lights) , iar, împreună cu proiectoarele frontale europene pentru ceaţă, acestea conferă o imagine îndrăzneaţă a modelului european CR-Z. Caracterul high tech, atât de îndrăgit de japonezi, este subliniat de interiorul care a fost dezvoltat având la bază Conceptul CR-Z expus la Salonul Auto de la Tokyo, ce dispune de ecrane 3D şi o consolă orientată către şofer. Tot la interior trebuie să precizăm că este totuşi un model sportiv şi pe locurile din spate se pot transporta adulţi nu foarte înalţi pe distanţe scurte sau copii în călătorii mai lungi. Scaunele din spate pot fi însă rabatate printr-o singură mişcare, pentru a spori spaţiul pentru bagaje. Sursa: ProMotor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrYonutz Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Parerea mea este ca arata mult mai bine decat Scirocco. Iar interiorul este pe masura. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts