Jump to content

Audi Q3 2.0 TDI 177


DdS REY
 Share

Recommended Posts

Audi Q3 2.0 TDI 177

 

Ce-i mai mic şi mai mic decât un Q7? Păi mai mic decât un Q7 este Q5, iar şi mai mic decât un Q7 este Q3. Sunt zvonuri care vorbesc şi despre un Q1, produs pe o platformă Suzuki, dar până atunci mai e ceva drum.

 

deschidere.jpg?width=610&height=343

 

Acum vorbim despre Q3, noul SUV Audi pe care compania îl poziţionează în clasa compactă. Dimensiunile şi platforma pe care este construită maşina confirmă într-adevăr asta. Pe dedesubt, Q3 este un Tiguan, care la rându-i e un Golf Plus, mşsină din clasa compactă. De ce toata lumea o să-i spună SUV mic? Pentru că pus lângă Q7 este mic. Gata!

 

q3110197.jpg?width=600&height=400

 

Ultimul descendent al lui Q7 nu sare departe de trunchi. Acelaşi Audi clasic de vreo 10 ani. Sunt forme curate pe care nemţii merg la sigur. Dacă este vreo companie cu identitate precisă în toată lumea asta, atunci Audi este. Clientul său, fanul Audi vrea un Audi pentru că arată ca un Audi. Orice experiment sună periculos. De ce să schimbi ceva când vinzi din 2006 până acum aproape 600.000 de Q7 şi Q5?

 

q3110221.jpg?width=600&height=400

 

Culmea e că nu ne plictisim niciodată de un Audi, fie el SUV, break sau sedan. Şi chiar dacă nu ne mai aşteptăm la nicio surpriză, aşteptăm cu sufletul la gură orice model nou. Precum Q3-ul, arătat prima oară anul trecut la Shanghai.

 

q3110198.jpg?width=600&height=400

 

Desi BMW a venit cu X1 mai devreme şi Q3 ar fi răspunsul firesc, maşinile sunt greu de pus cap la cap cu excepţia unui comparativ între motorizări doar pentru deliciul nostru.

X1 este maşina pe care o vezi cel mai des în oras; te mişti seara dintr-un club într-altul cu ea, o tragi lângă o terasa la pranz… e mai fţtos, are forme mai interesante şi te remarcă lumea pe stradă. Q3 are la el agresivitatea unui Audi, pare mai solid, mai impunator şi la fel de pregătit pentru oras cât şi pentru un drum la limita off-road-ului. Dar nu este o maşină care te scoate în faţă, care întoarce capete pe strada… cel puţin nu la fel de mult ca un X1. Aşa că este destul de greu să spui că între ele va fi o competiţie. Arată altfel, fiecare în parte şi cum designul este factor decisiv în alegerea unei maşini, fiecare brand îşi va găsi clienţii.

 

q3110025.jpg?width=867&height=550

 

Sursa:

ProMotor.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.