Jump to content

Nissan Micra 1.2 Tekna testat în România


XES
 Share

Recommended Posts

Segmentul B tinde să devină noua compactă. Prin urmare nu trebuie să ne mire interesul manifestat de constructori pentru acest segment. Nissan îşi consolidează poziţia în segmentul B prin lansarea în România a noii Micra. Este al treilea model de clasă mică din oferta Nissan după Note şi Juke.

open-micra.jpg?width=610&height=343

 

Analiştii pieţii auto susţin că, în timp, clasa mică va înlocui treptat segmentul compact. Dacă aceste previziuni se vor adeveri, Nissan se poate lăuda deja cu trei modele în acest segment: Juke, Note şi Micra. Ultima noutate a niponilor este Micra, un model care a ajuns la a patra generaţie. Nostalgicul din mine încă regretă a doua generaţie Micra, acea mică buburuză simpatică şi plină de viaţă. Poate prin 2033 ar trebui să mă gândesc la această a doua generaţie, când se vor împli 30 de ani de la ieşirea ei din producţie şi aş putea-o privi ca pe un automobil istoric.

 

nissan-micra-5.jpg?width=600&height=400

Din punct de vedere al designului, putem vorbi despre o evoluţie, deci modelul şi-a conservat identitatea vizuală. Poate nu este cel mai simpatic model din clasă dar are totuşi câteva atuuri ascunse sub caroserie. Unii ar putea considera noul model doar un facelift mai amplu. Nu este aşa. A patra generaţie Micra este construită pe o nouă platformă care a fost dezvoltată de Nissan pentru a oferi modelului calităţi urbane. În trafic urban, nu ai nevoie de mulţi kilometri pentru a descoperi manevrabilitatea modelului. Micra se laudă cu cea mai mică rază de bracaj din clasă, 4,65 metri.

nissan-micra-10.jpg?width=600&height=400

Prin urmare, din punct de vedere al manevrabilităţii în mediul urban, Micra este o delicatesă. Pentru moment, Nissan oferă pentru Micra o singură motorizare, un propulsor aspirat în trei cilindri de 1,2 litri. Să nu credeţi că este un propulsor împrumutat de la Renault, agregatul de pe Twingo de 1,2 litri are 4 cilindri în linie. Este un propulsor nou, dezvoltat de Nissan special pentru Micra. Niponii promit un consum redus pentru acest propulsor. Intrigat de acest detaliu, am pornit la vânătoare de valori.

 

Segmentul B tinde să devină noua compactă. Prin urmare nu trebuie să ne mire interesul manifestat de constructori pentru acest segment. Nissan îşi consolidează poziţia în segmentul B prin lansarea în România a noii Micra. Este al treilea model de clasă mică din oferta Nissan după Note şi Juke.

 

Într-un trafic urban destul de sufocat, am obţinut o valoare medie de 7,5 litri pentru 100 km. Nissan promite un consum mediu de 6,1 litri pentru cutia manuală cu 5 trepte şi 6,7 pentru unitatea CVT. Noi am avut la teste cutia manuală. La prima vedere, vorbim despre un consum mediu urban mai mare cu aproape 1,5 litri decât a declarat constructorul. Eu îi mai acord o şansă, pentru că modelul era nou. Apoi am evadat din oraş pentru a descoperi şi consumul extra-urban. Aici am avut parte de o surpriză plăcută.

 

nissan-micra-30.jpg?width=600&height=400

Poze: nissan-micra-23.jpg?width=400&height=200nissan-micra-25.jpg?width=400&height=200nissan-micra-22.jpg?width=400&height=200

 

 Sursa: www.ProMotor.ro 

Edited by Just XeS
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.