Rich Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 Fiat Panda 2012 Panda, doar cuvântul. Sloganul este veche, dar încă în vigoare. Într-adevăr, Fiat Panda 2012 reprezinta a treia generatie a Lingotto ieftine, Panda primul născut în 1980 (cel proiectat de genial Giurgetto Giugiaro) a rămas practic neschimbat până în 2003, când a trecut ştafeta la versiunea recent revizuite cu cinci uşi făcute Bertone şi imediat acordat "Masina Anului 2004". Mai puţin de zece ani mai târziu, astfel încât a fost mai recente de dezvoltare, de data aceasta din "83 Yards" în cazul în care se află Fiat Style Centre. Panda a fost întotdeauna sinonim cu prietenie, usurinta de utilizare si versatilitatea. Pentru aceasta a fost produs în peste 6.4 milioane de unităţi să poată să câştige automobiliştii gusturi diverse, vârste şi medii sociale. Noul Fiat Panda 2012, în premiera la Salonul Auto de la Frankfurt, are un alt salt cuantic în ceea ce priveşte caracteristicile de spatiu, confort, functionalitate, tehnologie şi siguranţă. Reprezintă o nouă soluţie pentru cei care caută pentru manipularea de o maşină de oraş şi spaţiul interior al unui compact cu 5 usi. Toate decorate cu o linie armonioasă şi modernizat. Construit în Pomigliano Noul Fiat Panda 2012 este, de asemenea, prima piatră prevăzute în fabrica de plante Pomigliano Italia. De aici, se speră, va reporni acoperi costul de producţie de 800 de milioane de euro. În 12 luni, site-ul fiind navigat Giambattista Vico a fost adus la un nivel ridicat de tehnologie şi organizare, iar astăzi arată o complet re-echipata cu utilaje de plante industriale, în special în domeniul caroseriei departament (99 la sută automatizate, în cazul în care funcţionează mai mult de 600 de roboti), şi noul Centru de asamblare de calitate, sunt printre cele mai avansate din lume. Toate acestea vor fi complet operaţional, o producţie anuală de 260 mii de unităţi în jurul valorii de Panda. Panda noi din exterior Între timp, dimensiunea. Fiat Panda 2012 este 365 cm lungime, 164 latime si 155 de mare. El a menţinut cu cinci usi-şi reînnoire maximizează spaţiul interior minimizând în acelaşi timp cerinţele de spaţiu. În timp ce continuă să fie o maşină compactă, Panda a crescut cativa centimetri pentru a asigura atingerea cele mai înalte standarde de siguranţă şi îmbunătăţirea în continuare locuire. Linia va fi distins printr-un inconfundabil "italian", un limbaj de design care face Mediterana îi conferă un frumos moale, dar puternic şi de protecţie. Inspirat din cele mai recente tendinţe, Panda noi oferte de linii moi, rotunjite pe un volum de o formă regulată, care vă permite să exploateze eficient spatiul disponibil si inferioara CD-ul care ajunge la valoarea de 0,32, unul dintre cele mai bune din această piaţă . Bine ati venit la bord Interiorul noului Fiat Panda 2012 a fost conceput ca un spaţiu de locuit singur pentru a creşte calitatea timpului de la bord, chiar şi pentru pasagerii mai mici. Spectacolul devine un instrument util raft plan de colete rigid pentru a stoca şi jucării unor modele grafice care decora panourile usilor si masina Imperial. Masina poate găzdui până la cinci persoane şi are un compartiment pentru bagaje dintre cele mai spaţioase din segment: 225 litri, care poate deveni 260 cu bancheta din spate glisante în avansat pe deplin până când ajunge la 870 de litri cu scaunele din spate demolat . Interiorul are de asemenea o libertate maximă de graţie se utilizează pentru a spatiu modular, numeroasele compartimente de depozitare şi configuraţii diferite ale faţă şi scaunele din spate. Pod nou este conceput ca un multi-scop practic coajă în care este adăpostit într-o mare "de buzunar" reziduuri, găzduind. Aceasta adaugă la caseta de mănuşi clasice închisă la partea de jos a tabloului de bord. Panda găsit loc în compartimentele de depozitare 14, deschis şi închis. În cele din urmă, Panda noi oferte de "sistem de combustibil inteligent", care înlocuieşte capacul tradiţionale şi este integrat la sfarsitul tubului pentru introducerea de combustibil din rezervor. Gama disponibila: de la 10200 euro La lansare, noul model este în mod normal, disponibil cu tractiune fata - va debuta mai târziu 4x4 Panda - şi oferă o gamă largă constă din 4 motoare, 3 variante (Pop, Lounge şi Easy), 10 culori organism, interiorul 9, 2 cani si roata se referă la 2-inch din aliaj Jante 14 şi 15 de centimetri pentru un total de 600 de combinaţii. Preturile incep de la 10,200 de euro. Hai să vorbim despre motoare. Printre acestea sunt gemeni cu sistemul Start & Stop ca dotare standard: 900 cc Twin Turbo şi noul TwinAir aspirat. A completa gama de motoare pe benzina de 1,2 Foc si turbodiesel 1.3 Multijet II, de asemenea, cu sistem Start & Stop ca dotare standard. Ulterior, gama va fi extinsă de către noul Panda robotizate transmisie automată Dualogic, în combinaţie cu motorul TwinAir, motoarele 0.9 Twin Turbo bifuel fizice Putere 80 CP (benzină / gaz metan) şi 1,2 EasyPower 69 CP (benzină / GPL). Motoarele în detaliu - Twin Turbo În primul rând de o noua familie de twin-cilindru Fiat Powertrain, motorul Twin Turbo 0.9 oferă o putere maximă de 85 CP (63 kW) la 5.500 rot / min si un cuplu de 145 Nm la 1.900 rpm / min (constant până la 3.000 rotatii / min). De asemenea, dacă preferaţi concentrându-se asupra consumului de combustibil "verde" şi a scăzut, aveţi posibilitatea să apăsaţi butonul ECO privind facia a limita cuplul la 100 Nm la 2.000 rot / min. Acest motor este înregistrată, în consumul de ciclu combinat de 4,2 litri/100 km şi emisii de CO2 echivalent la 99 g / km. - TwinAir aspirat Prima masina de Fiat Group Automobiles să-l adopte, uşa la premiera mondiala a noului Panda versiune motor TwinAir aspirat, care oferă o putere maximă de 65 CP (48 kW) la 6250 rot / min si un cuplu de 88 Nm la 3.500 rot / min . Totul în faţa reducerea consumului de combustibil şi emisiile de CO2 - valorile înregistrate sunt cu ciclu combinat, respectiv, 4.2 l/100 km şi 99 g / km - şi cu performanţe care este comparabil cu motoare de putere egală. - Foc 1.2 Evo II 1.2 69 CP EVO II este cea mai recenta evolutie a familiei de foc care se mândreşte cu peste 10 milioane de unităţi produse. Momentul continuu variabilă a supapelor este capabil să optimizeze procesul de distribuţie la toate turaţiile motorului. Acest lucru va reduce consumul de carburant şi emisiile de CO2 (respectiv, 5,2 litri/100 km şi 120 g / km) şi de a creşte performanţa prin asigurarea disponibilităţii de cuplu la turatii mici (102 Nm la 3.000 rot / min) şi de putere , sisteme de ridicat (69 CP la 5.500 rot / min). - Multijet II Gama Panda nou oferă 1.3 Multijet II (Euro 5) cu filtru DPF ca dotare standard, care oferă o putere maximă de 75 CP (55 kW) la 4000 rot / min si un cuplu de 190 Nm la doar 1.500 rpm / min. Echipat cu un turbocompresor cu geometrie fixă, cu intercooler, optimizate pentru livrarea de cuplu la turaţii scăzute, 1.3 Multijet II înregistrare în ciclul combinat este de doar 104 g / km de emisii de CO2 şi a consumului de carburant de 3,9 litri la 100 km. În cele din urmă, 1.3 Multijet 75 CP II aplicat tehnologii inovatoare, un astfel de tratament, cât mai aproape de gaze de evacuare filtrului de particule (monobloc filtru de particule diesel) şi (recirculare a gazelor de evacuare), sistem EGR, care îmbunătăţeşte controlul temperatura şi debitul de gaz, garantând în acelaşi timp reducerea emisiilor şi a consumului redus de carburant. Sursa: http://www.motori.it/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stone Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Topic closed. Motiv: Vechime Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts