Jump to content

DC Design Avanti vrea să fie Ferrari-ul indian pentru milionarii de la Bollywood


AlM
 Share

Recommended Posts

După ce au devenit cunoscuţi pentru Tata Nano, cea mai ieftină maşină din lume, iată că indienii vor să intre şi în olimpul maşinilor sport şi exotice, prin noul supercar DC Design Avanti.

dc-design-avanti-india-0.jpg?width=610&height=343

DC Design Avanti a fost prezentat recent la Expo în New Delhi, dorindu-se un adevărat simbol pentru potenţialul industriei auto din India. În spatele maşinii îl regăsim pe fostul designer GM Dilip Chhabria, care vrea ca India să intre pe uşa din faţă în exclusivistul club al naţiunilor producătoare de maşini sport.

 

 

dc-design-avanti-india-2.jpg?width=600&height=400

 

O misiune care se anunţă destul de grea pentru creaţie DC Design Avanti, un melanj foarte ciudat de stiluri, fără o identitate clară, dar cu idei controversate şi care, oarecum, inspiră atmosfera filmelor de acţiune "made in Bollywood". Cel mai probabil, mulţi vor indica Audi R8 ca sursă de inspiraţie pentru partea frontală.

 

În ce priveşte partea mecanică, DC Design Avanti nu vine cu nimic sau propriu. Şasiul este de tip spaceframe, promiţând o masă redusă pentru maşină, iar motorul este plasat central, maşina având două locuri. Propulsorul oferit într-o primă fază este unul foarte modest pentru pretenţiile domeniului supercar: este vorba despre un turbo EcoBoost de origine Ford, de 2,0 litri şi 240 CP, care poate fi modificat pentru a fi conform chiar şi normelor Euro 6.

 

dc-design-avanti-india-4.jpg?width=600&height=368

 

Beneficiind de o cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau, opţional, de una automată cu dublu-ambreiaj PowerShift, tot de origine Ford, evident, DC Design Avanti cântăreşte 1,5 tone, promiţând performanţe bune,ales prin prisma preţului de bază de circa 56.000 USD (adică 43.000 euro).

 

DC Design Avanti va fi produs într-o cadenţă de 300 de exemplare anual, începând din 2013, în plan fiind şi adaptarea unui motor V6 Honda, care, graţie turbocompresorului, va ajunge la 400 CP. Chiar şi aşa, e greu de crezut că elita indiană amatoare de maşini sport va prefera acest model în locul unor nume consacrate, care, chiar dacă sunt mai scumpe, oferă o cu totul altă imagine.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.