Jump to content

Am condus Passat-ul SUV – Alltrack 2.0 TDI DSG


Marius kox
 Share

Recommended Posts

Am condus Passat-ul SUV – Alltrack 2.0 TDI DSG

 

Volkswagen Passat este fără nicio îndoială unul dintre cele mai dorite automobile de pe planetă, cu toate că vine de la o marcă de volum, şi este un model deja deţinut de multă lume. La începutul lunii februarie am testat la Nisa noul CC, care odată cu faceliftul a renunţat la numele de Passat.

 

deschidere.jpg

 

În martie a urmat însă o nouă surpriză - Alltrack, "Asul" care lipsea din careul Passat. Astfel, de la un simplu model de clasă medie, nemţii pot răspunde oricăror "provocări" - Poate fi o limuzină de clasă medie accesibilă unei familii tinere, un break pentru ce cu nevoie de spaţiu mai mare, o limuzină cu pretenţii premium şi tracţiune integrală şi un coupe cu patru uşi (în cazul lui CC). Dar dacă cineva doreşte un SUV? Poate alege Tiguan sau Touareg.

 

db2012au00109_l.jpg

 

Asta se întâmpla până acum cel puţin, până să fie lansat Passat Alltrack - versiunea VW a "Allroad" de la Audi. Din păcate nu are sistemul de suspensie pneumatică de la Audi A6, dar are tracţiune integrală, gardă la sol mărită, protecţii laterale şi program de off-road. Mai mult, versiunile Alltrack sunt echipate numai cu motoare supraalimentate, diesel sau benzină, fiecare dintre ele având capabilitatea de a tracta o remorcă de 2,2 tone. Datorită gărzii la sol mărite noul Passat dispune şi de unghiuri de atac şi degajare mai mari, dar departe totuşi de ce "ştie" un Touareg sau chiar un Tiguan.

 

db2012au00147_l.jpg

 

Cui se adresează noul model ? Celor care doresc mai mult decât un break, dar nu un SUV. Celor care vor un automobil puternic, rezistent, dar şi economic, care să fie utilizat şi la tractarea de bărci sau remorci. Mai mult, este mai economic şi mai plăcut de condus pe o autostradă decât un SUV şi mai are avantajul economiei de combustibil, fiind mai aerodinamic decât un automobil de teren.

 

Din punct de vedere al designului, Alltrack este printre cele mai frumoase Passaturi. Avem un nou spoiler frontal care îl face mai agresiv şi bandouri laterale discrete care doar amintesc de posibilitatea ieşirii pe offroad.

 

db2012au00117_l.jpg

 

La interior schimbările sunt minime. Avem "emblema" Alltrack întipărită pe aluminiu, avem un nou buton de off-road lângă schimbătorul de viteze. Passat este astfel primul autoturism non-SUV care primeşte acest program, care include şi sistem de asistenţă la coborârea pantelor. Ca şi la un Passat break "obişnuit" nu ai ce să-i reproşezi din punct de vedere al spaţiului interior. Este mare, este confortabil, indiferent de locul ales.

 

db2012au00118_l.jpg

 

Dintre motorizările puse la dispoziţie la test, am ales versiunea care ne aşteptăm să se şi vândă cel mai bine - 2,0 TDI 170 CP cuplat la cutia DSG cu şase trepte. Care erau alternativele? 1,8 TSI 160 CP 2,0 TSI 210 CP, 2,0 TDI 140 CP. Dintre acestea, 1,8 TSI şi 2,0 TDI 140 CP sunt disponibile şi numai în versiune cu tracţiune faţă, în acest caz avantajul fiind numai garda la sol mărită.

 

Sursa:

Promotor.ro

Link to comment
Share on other sites

Ohooo. Chiar imi place asta. De mult astept asa ceva de la Passat. Audi are allroad, Skoda are Scout, Volvo are acele XC-uri deviate din break-uri.

Asta chiar imi place cum arata. La motoare vad ca sta destul de bine, atat cat si la dotari. Insa chiar nu imi place ca nu are suspensie pneumatica, adica in oras arata cam ciudat atat de inalta. Una peste alta, cred ca se vinde bine, mie imi place.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.