xDicky Posted April 22 Share Posted April 22 Nick: Dicky Rank: 6 Am dat teste cu: VinDieseLL Rezultatul probei teoretice: 0/3 Rezultatul probei practice: : 5-3 pentru el Rezultat(Admis / Picat) : Admis Alte precizari: welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrimZ.theReal Posted April 24 Share Posted April 24 Nick: CrimZ. Rank: 7 Am dat teste cu: ACE Rezultatul probei teoretice: 3/3 Rezultatul probei practice: : - Rezultat(Admis / Picat) : Picat Alte precizari: mult noroc data viitoare Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrimZ.theReal Posted April 28 Share Posted April 28 Nick: CrimZ. Rank: 7 Am dat teste cu: Don_Genove Rezultatul probei teoretice: 1/3 Rezultatul probei practice: : 5-4 pentru el Rezultat(Admis / Picat) : Admis Alte precizari: welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
South NEEK Posted April 30 Share Posted April 30 (edited) Nick: NEEK Rank: 6 Am dat teste cu: Nodye.FENOMEN Rezultatul probei teoretice: 3/3 Rezultatul probei practice: : - Rezultat(Admis / Picat) : Picat Alte precizari: - Nick: NEEK Rank: 6 Am dat teste cu: [SoA]PaineBadBoy Rezultatul probei teoretice: 1/3 Rezultatul probei practice: : 5-3 Rezultat(Admis / Picat) : Admis Alte precizari: - Quote Edited April 30 by South NEEK Link to comment Share on other sites More sharing options...
S O R I I N Posted May 7 Share Posted May 7 Nume: Soriin[ZEW] Rank: Lider Am dat teste cu: St4cky Rezultatul probei teoretice: 1.5/3 Rezultatul probei practice: : 5-2 pentru el Rezultat(Admis / Respins) : Admis Alte precizari: Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
South NEEK Posted May 8 Share Posted May 8 Nick: NEEK Rank: 6 Am dat teste cu: Alkapone Rezultatul probei teoretice: 2,5/3 Rezultatul probei practice: : 5-0 Rezultat(Admis / Picat) : Admis Alte precizari: - Link to comment Share on other sites More sharing options...
S O R I I N Posted May 8 Share Posted May 8 Nume: Soriin[ZEW] Rank: Lider Am dat teste cu: Pintilie Rezultatul probei teoretice: 1.5/3 Rezultatul probei practice: : 5-1 pentru el Rezultat(Admis / Respins) : Admis Alte precizari: Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
S O R I I N Posted May 8 Share Posted May 8 Nume: Soriin[ZEW] Rank: Lider Am dat teste cu: DREAMZ_[ZEW] Rezultatul probei teoretice: 0/3 Rezultatul probei practice: : 5-1 pentru el Rezultat(Admis / Respins) : Admis Alte precizari: Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
S O R I I N Posted May 9 Share Posted May 9 Nume: Soriin[ZEW] Rank: Lider Am dat teste cu: [LF]St4ckyFX Rezultatul probei teoretice: 1.5/3 Rezultatul probei practice: : 5-0 pentru el Rezultat(Admis / Respins) : Admis Alte precizari: Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
S O R I I N Posted May 9 Share Posted May 9 Nume: Soriin[ZEW] Rank: Lider Am dat teste cu: Edds[LION] Rezultatul probei teoretice: 1.5/3 Rezultatul probei practice: : 5-2 pentru el Rezultat(Admis / Respins) : Admis Alte precizari: Welcome! Nume: Soriin[ZEW] Rank: Lider Am dat teste cu: [F4L]Karim Rezultatul probei teoretice: 3/3 Rezultatul probei practice: : 5-2 pentru el Rezultat(Admis / Respins) : Respins Alte precizari: - Link to comment Share on other sites More sharing options...
S O R I I N Posted May 9 Share Posted May 9 Nume: Soriin[ZEW] Rank: Lider Am dat teste cu: DauPtCio[BUCI] Rezultatul probei teoretice: 1.5/3 Rezultatul probei practice: : 5-0 pentru el Rezultat(Admis / Respins) : Admis Alte precizari: Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
South NEEK Posted May 10 Share Posted May 10 Nick: NEEK Rank: 6 Am dat teste cu: EdwinSPORTMODE Rezultatul probei teoretice: 3/3 Rezultatul probei practice: : 0-0 Rezultat(Admis / Picat) : Picat Alte precizari: - Link to comment Share on other sites More sharing options...
S O R I I N Posted May 10 Share Posted May 10 Nume: Soriin[ZEW] Rank: Lider Am dat teste cu: [F4L]Jinwoo Rezultatul probei teoretice: 2.5/3 Rezultatul probei practice: : 5-1 pentru mine Rezultat(Admis / Respins) : Respins Alte precizari: - Link to comment Share on other sites More sharing options...
S O R I I N Posted May 10 Share Posted May 10 Nume: Soriin[ZEW] Rank: Lider Am dat teste cu: [ZEI].Sefu Rezultatul probei teoretice: 1/3 Rezultatul probei practice: : 5-2 pentru el Rezultat(Admis / Respins) : Admis Alte precizari: Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
South NEEK Posted May 10 Share Posted May 10 Nick: NEEK Rank: 6 Am dat teste cu: BalezzuOwn Rezultatul probei teoretice: 1/3 Rezultatul probei practice: : 5-4 Rezultat(Admis / Picat) : Admis Alte precizari: - Link to comment Share on other sites More sharing options...
South NEEK Posted May 10 Share Posted May 10 Nick: NEEK Rank: 6 Am dat teste cu: Fylysanu[FARAON] Rezultatul probei teoretice: 0/3 Rezultatul probei practice: : 5-4 Rezultat(Admis / Picat) : Admis Alte precizari: - Link to comment Share on other sites More sharing options...
S O R I I N Posted May 11 Share Posted May 11 Nume: Soriin[ZEW] Rank: Lider Am dat teste cu: bogdannr1 Rezultatul probei teoretice: 0/3 Rezultatul probei practice: : 5-1 pentru el Rezultat(Admis / Respins) : Admis Alte precizari: Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
S O R I I N Posted May 11 Share Posted May 11 Nume: Soriin[ZEW] Rank: Lider Am dat teste cu: k1z0.SILENT Rezultatul probei teoretice: 0.5/3 Rezultatul probei practice: : 5-1 pentru el Rezultat(Admis / Respins) : Admis Alte precizari: Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
St4cky Posted May 11 Share Posted May 11 Nume: St4cky Rank: 6 Am dat teste cu: Rechinu. Rezultatul probei teoretice: 2/3 Rezultatul probei practice: : 5-0 pentru el Rezultat(Admis / Respins) : Admis Alte precizari: Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
St4cky Posted May 13 Share Posted May 13 Nume: St4cky Rank: 6 Am dat teste cu: Hosico Rezultatul probei teoretice: 1.5/3 Rezultatul probei practice: : 5-1 pentru el Rezultat(Admis / Respins) : Admis Alte precizari: Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
S O R I I N Posted May 13 Share Posted May 13 Nume: Soriin[ZEW] Rank: Lider Am dat teste cu: UnQUL Rezultatul probei teoretice: 3/3 Rezultatul probei practice: : - Rezultat(Admis / Respins) : Respins Alte precizari: Link to comment Share on other sites More sharing options...
South NEEK Posted May 14 Share Posted May 14 Nick: NEEK Rank: 6 Am dat teste cu: Kryptonn Rezultatul probei teoretice: - Rezultatul probei practice: : - Rezultat(Admis / Picat) : Picat Alte precizari: Neprezentare teste! Link to comment Share on other sites More sharing options...
South NEEK Posted May 14 Share Posted May 14 Nick: NEEK Rank: 6 Am dat teste cu: [uS]cioEdward Rezultatul probei teoretice: 1/3 Rezultatul probei practice: : 5-3 Rezultat(Admis / Picat) : Admis Alte precizari: - Link to comment Share on other sites More sharing options...
South NEEK Posted May 14 Share Posted May 14 Nick: NEEK Rank: 6 Am dat teste cu: OrfanuSS Rezultatul probei teoretice: 1/3 Rezultatul probei practice: : 5-0 Rezultat(Admis / Picat) : Admis Alte precizari: - Link to comment Share on other sites More sharing options...
St4cky Posted May 16 Share Posted May 16 Nume: St4cky Rank: 6 Am dat teste cu: claudiuPrime Rezultatul probei teoretice: 2.5/3 Rezultatul probei practice: : 5-0 (5 am avut eu) Rezultat(Admis / Respins) : Respins Alte precizari: - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now