Jump to content

VW Golf VII, prezentare oficiala! GALERIE FOTO


NokS
 Share

Recommended Posts

Noul VW Golf VII

 

 

Noul Volkswagen Golf 7 îşi face în sfârşit apariţia oficială, iar primele detalii publicate de către germani ne oferă imaginea unei evoluţii, nu a unei revoluţii în privinţa modelului de clasă compactă de la VW.

2013_vw_golf_mk7_9_2.jpg

O evoluţie, cert, dar una mai îndrăzneaţă decât cea care a avut loc de la Golf 5 la Golf 6. Dacă forma generală a maşinii rămâne relativ aceeaşi, avem un calandru mai agresiv, care preia elementele de design deja prezente pe noul Passat, dar mai ales dotări tehnice care aduc suficiente argumente pentru păstrarea poziţiei fruntaşe în vânzări.

 

 

Vorbim de VW Golf, aşadar la ce vă aşteptaţi? Designul rămâne inconfundabil, dar devine mai atractiv, iese din zona prea clasică unde au stagnat două generaţii succesive de Golf. Fără a dori să intru în controverse, putem spune că partea frontală arată foarte bine, în timp ce spatele rămâne plicticos. Ceea ce contează este imaginea de ansamblu, iar aici Golf VII îşi păstrează identitatea deşi are acum o alură modernă.

 

Maşina creşte în lungime cu 56 mm şi ajunge la 4.255 de mm, iar ampatamentul creşte cu 59 mm, la 2.637 mm, în timp ce maşina a fost coborâtă cu 28 de mm fără a se pierde din spaţiul pentru cap. Spaţiul astfel câştigat a fost dedicat pasagerilor din spate, care au acum puţin mai mult loc pentru genunchi (1.5 cm in plus). A crescut şi lăţimea maşinii, cu 1.3 cm, fapt care oferă mai mult spaţiu pentru umeri.

 

Noul Golf VII, interior

2013_vw_golf_mk7_12_2.jpg

La interior remarcăm un ecran digital foarte mare (5 inci standard, 5.8, respectiv 8 inci în opţiune), sensibil la atingere, dar care reacţionează şi atunci când utilizatorul îşi apropie degetul la un cm de ecran - funcţie care permite afişarea sau mascarea unor butoane virtuale. Navigarea pe el se poate face în stilul unui smartphone, prin gesturi cu ambele degete. Ecranul face parte dintr-o consolă centrală orientată spre şofer, în stilul clasei premium. Aceasta mai integrează şi comenzile climatizării, dar oferă şi spaţiu pentru un smartphone, precum şi conectivitatea specifică. Sub cotiera centrală mai există de altfel un al doilea spaţiu dedicat telefoanelor, cu o altă conexiune USB de mare viteză. VW introduce şi un sistem de economisire a energiei telefonului mobil - acesta poate fi pus într-un dispozitiv special, care îl conectează la antena maşinii. Creşte astfel calitatea semnalului şi scade consumul bateriei.

 

 

 

Sursa:www.promotor.ro

Edited by NokS
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.