Jump to content

Radio B-Zone recrutează noi DJ. Aplică aici

Radio Legend recrutează noi DJ. Aplică aici

Recrutăm designeri audio și video. Puteți aplica aici

 

TLG DDonny

Donator
  • Content Count

    2590
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

352 Impeccable

About TLG DDonny

  • Rank
    ♕ ♛
  • Birthday 07/19/1997

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Contact Methods

  • Skype
    donny.den

Previous Fields

  • Real name
    Denis
  • RPG2 Nickname
    DDonny.

Recent Profile Visitors

14969 profile views
  1. Halo este una din cele mai populare și mai interesante francize din istorie, iar noi mai avem puțin și facem cunoștință cu cel mai nou membru al familiei, Infinite. În vreme ce componenta multiplayer se pregătește să-și facă intrarea la începutul acestei ierni, Microsoft și AMD au format un parteneriat care va oferi o nouă dimensiune campaniei. Această colaborare ar urma să crească framerate-ul din campanie și va introduce ray tracing în lumea lui Halo Infinite. Pentru Xbox și implicit Microsoft, ray tracing-ul este „prioritatea post-launch numărul unu” și sunt curios dacă dezvoltatorii vor aduce cândva inclusiv tehnologia DLSS a celor de la NVIDIA. Halo Infinite este magia Crăciunului de anul acesta AMD sunt, la rândul lor, porniți pe ideea de a aduce în noul Halo tehnologii de rendering de ultimă generație. Acestea vor fi integrate pe tot hardware-ul current gen, alături de îmbunătățiri pe partea de performanță. Ray tracing-ul va fi implementat atât pe Xbox Series X / S cât și pe varianta pentru PC a jocului. În plus, parteneriatul dintre Microsoft și AMD ne va aduce update-uri de drivere care vor crește simțitor FPS-ul de-a lungul campaniei. „Lucrătura” acuce îmbunătățiri și pe cele mai pretențioase procesoare, unde numărul mare de nuclee și de fire de execuție sunt specialitatea AMD. Și, ca bonus, cele două companii le prezintă fanilor o variantă foarte limitată a lui Radeon RX 6900XT. Din păcate, aceasta nu va fi pusă la vânzare, dar cei doi giganți vor susține giveaway-uri în care norocoșii vor putea pleca acasă cu acest model. Ca alte mici detalii, 343 Industries s-a preocupat cu integrarea Razer Chroma RGB și a Discord-ului în Halo Infinitev. Asta înseamnă că te vei putea alătura serverelor de Discord fără să mai ieși din joc, în vreme ce suportul pentru Razer Chroma RGB te va învălui în culori vii și puternice. Sursa: Zona IT
  2. Nostalgia m-a cuprins imediat ce am văzut cum Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition ia unele dintre cele mai iubite jocuri din copilărie și le îmbracă în straie noi, moderne, cât să arate de parcă au apărut în 2021. Și ce mai prezentare a fost; parcă amintirile pe care le aveam despre aceste jocuri au prins viață. Iar pentru cei care abia așteaptă lansarea dar nu sunt siguri dacă vor putea rula cum trebuie toate cele trei titluri remasterizate din Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, am atașat mai jos cerințele de sistem. Acestea sunt decente, ba chiar mici raportat la standardele de astăzi. Singura curiozitate ramane legata de spatiul de stocare necesar si sunt curios daca Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition iti permite sa instalezi ce jocuri vrei, sau daca trebuie sa le instalezi pe toate in acelasi timp. Si chiar si asa, 45GB nu sunt mare lucru comparativ cu jocurile moderne, deci asta nu ar trebui sa fie cine stie ce problema. Ne mai despart câteva zile de lansarea din 11 Noiembrie 2021, așa că vă mai atașez încă o dată trailerul în cazul în care l-ați ratat. Sursa: Zona IT
  3. Microsoft a făcut o mișcare curajoasă când a ales design-ul noului Xbox Series X, iar lumea a început imediat să-l compare cu un frigider. Așa că producătorul a dus gluma mai departe și a creat frigidere full-size care au ajuns la influenceri și personalități precum Snoop Dogg și Dwayne „The Rock” Johnson. După această mișcare, popularitatea frigiderului „de gaming” a crescut destul de mult, iar acum poți plasa o pre-comandă pentru versiunea sa in miniatură. Prețul pentru o astfel de jucărie este de 100 de euro și dacă îți doreșți un mini frigider Xbox, poți plasa o pre-comandă începând cu data de 19 Octombrie 2021. Frigiderul este creat în colaborare cu Ukonic și are o capacitate de 10 doze de 0.5 litri pe cele două rafturi interioare. În plus, vine și cu un port USB pentru a-ti încărca dispozitivele, astfel îl poți ține liniștit pe lângă birou. Mini frigiderul Xbox va fi disponibil în Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Franța, Germania, Italia, Irlanda, Spania, Olanda și Polonia. Microsoft dorește însă să-l comercializeze și în alte teritorii și a anunțat că va continua să-l producă și pentru alte piețe pe parcursul anului viitor. Inițial va fi dificil să punem mâna pe el în România, în principal din cauza taxelor de transport. Sursa: Zona IT
  4. După câteva luni de zvonuri și discuții pe acest subiect, Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition a primit un trailer în care putem vedea schimbările suferite la nivel grafic și am primit și o dată de lansare. Atașez mai jos trailer-ul pentru că știu că sunteți la fel de nerăbdători ca și mine, iar în rândurile ce urmează vorbim despre schimbări. Așa cum spuneau și zvonurile, Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition nu este un remake, ci un remaster. Asta înseamnă că jocurile își păstrează aspectul și farmecul original, dar rulează acum pe Unreal Engine și au suferit câteva schimbări care să le facă mai arătoase. Iar ce am văzut în trailer arată fix ca amintirile mele față de jocurile care mi-au marcat copilăria. Chiar dacă unii vor privi această lansare cu ochi răi, sunt de părere că nu se putea mai bine de atât. Jocurile din seria Grand Theft Auto au un farmec aparte, iar un remake venea alături de riscul de a strica atmosfera originalelor. Iar cu grafica pe care o vedem aici, bug-fix-uri grămadă și modificările de gameplay despre care vorbea Rockstar, cred că avem în față cel mai tare remake din istorie. Colecția va fi lansată pe data de 11 Noiembrie 2021 și va fi disponibilă pe PC și toate consolele. Sursa: Zona IT
  5. GeForce Now a reușit să se impună drept cel mai bun serviciu de cloud gaming de pe piață, iar fiecare săptămâna vine cu jocuri noi care se alătură unei librării în continuă creștere. Dar după câteva luni bune de schimbări minuscule, de data această NVIDIA a scos artileria la înaintare și cred că după acest anunț, mulți gameri se vor gândi de două ori înainte de a scoate banii pentru o placă video, mai ales în contextul actual. Dar ce-ar putea să anunțe NVIDIA ca să facă GeForce Now atât de atractiv, gaming la 120Hz și rezoluție 1440p? Da, iar asta nu este singura veste grozavă pe care o aduce săptămâna aceasta. Așa că haideți să trecem împreună prin lista de schimbări pe care le va suferi serviciul de cloud gaming în perioada următoare. Disponibilitate și jocuri Era clar pentru toată lumea că GeForce Now va fi un succes, însă nu cred că s-a așteptat cineva la niște numere atât de mari. Și cu peste 88 de milioane de gameri doar în Brazilia, circa 13 milioane în Australia și vreo 4 milioane prin Singapore, este clar că serverele din spatele sistemului de streaming aveau nevoie de intariri, iar acestea nu au întârziat să apară. În acest fel acoperirea GeForce Now s-a extins la 80 de țări susținute de nu mai puțin de 30 de servere. Majoritatea le regăsim în Statele Unite și Europa, iar producătorul susține că va mai deschide câteva în regiuni diferite. Cine știe, poate un data center NVIDIA in România nu este o fantezie atât de SCI-FI? Cu atâtea servere și o acoperire atât de mare, era clar că publicul va fi interesat. Dar odată ce l-ai adus pe platformă, trebuie să-l ții acolo. Iar GeForce Now posedă o librărie care are potențialul să te țină mult și bine lipit de ecran. Cel mai nou producător care se alătură petrecerii este EA, iar acesta debutează pe platformă cu Mirror’s Edge Catalyst, Battlefield 1, Dragon Age Inquisition și Unravel Two. Alături de jocurile de la EA introduse de curând, librăria platformei crește săptămânal și acum a ajuns să includă lansări AAA precum Far Cry 6, New World, Guardians of the Galaxy, Dying Light 2 sau Crysis Remastered. Și partea cea mai bună este că aceste jocuri sunt disponibile adesea în prima zi de lansare, astfel nu vei rata nimic. GeForce Now la 120Hz și rezoluție 1440p? Pe Mac?! Da, vă rog! Ce să fie, ce să fie? Poate doar cea mai mare fantezie a tuturor utilizatorilor de GeForce Now. Încă de la începuturile sale, mi-am imaginat cât de tare ar fi să pot juca titluri multiplayer cu framerate mare direct pe laptopul office pe care-l folosesc pentru scris articole în mișcare. Și odată cu introducerea noului abonament numit „RTX 3080” voi putea face asta. Dar hai să vă povestesc vreo două lucruri despre el. Până acum, GeForce Now a rulat pe servere care au performanță similară cu RTX 2080. Adică mult peste ce are utilizatorul average acasă, însă nu destul pentru experiențe cu adevărat next-gen. Pentru asta era nevoie de un upgrade, iar răspunsul vine sub forma lui Superpod. Acesta este un supercomputer cu 39.200 TFLOPS, 11.477.760 nuclee CUDA și nu mai puțin de 8.960 de nuclee de procesare. Iar toate aceste numere impresionant de mari se traduc într-o experiență de gaming la superlativ. Cât de mare este schimbarea? Păi, cu noul abonament vei primi acces la un PC cu următoarele specificații: Toate acestea îți vor oferi sesiuni de gaming la rezoluție 2560 x 1440 și rată de refresh de 120FPS. Asta înseamnă că un laptop ordinar de office va putea fi conectat fără probleme la un monitor de gaming și cam asta este tot ce ai nevoie pentru a te bucura de cele mai noi jocuri la detalii maxime și framerate stabil. Iar cel mai important aspect dintre toate a fost de asemenea îmbunătățit. Este vorba despre latență, care a scăzut la 56ms în sesiunile de gaming, ceea ce înseamnă o micșorare drastică de la cele 81ms înregistrate pe hardware-ul vechi din spatele GeForce Now. Asta înseamnă că ai performanța unui PC de gaming de ultimă generație combinată cu o latență cât se poate de mică. Și mai țineți minte monitorul ăla cu rată mare de refresh despre care vorbeam mai devreme? Ei bine, poate să aibă liniștit și suport pentru Adaptive Sync întrucât platforma de gaming în cloud a introdus și ea tehnologia aceasta. Traducere populară, GeForce Now are acum și G-Sync, astfel se va sincroniza cu rata de reîmprospătare a monitorului tău pentru un gameplay mai fluid care are potențialul de a-ți oferi o experiență mai bună decât ceva precum un RTX 2070. Lista de noutăți se încheie cu suportul pentru 120FPS pe telefoanele cu ecrane de 120Hz sau mai rapide și introducerea unui mod de gaming la rezoluție 4K pentru cei care folosesc GeForce Now pe un dispozitiv NVIDIA Shield. Aceasta din urmă este o soluție pentru gamerii casual care preferă mai de grabă atmosfera întrucât include și suport pentru sunet surround 7.1. GeForce Now devine un pretendent serios pentru poziția unei plăci video Mulți dintre noi ne cumpărăm o placă video pentru gaming și sunt prea puțini cei care o folosesc la capacitate maximă în timpul serviciului. Iar cu noul abonament de la GeForce Now, situația s-ar putea schimba și balanța va începe să atârne mai greu de partea soluției software. De ce zic asta? Abonamentul RTX 3080 va avea un preț de 99 de euro pe jumătate de an, ori 198 de euro pentru un an. La prima strigare sună mult, nu? Dar gândiți-vă că pentru o astfel de performanță ar trebui să scoți din buzunar peste 8.000 de lei doar pe placa video, ceea ce la momentul redactării înseamnă aproximativ 1.600 de euro. Asta fără să iei în considerare și un procesor de nivelul lui Ryzen 7 3800XT, memoria RAM, stocarea și restul sistemului. Iar când poți plăti 200 de euro pe an, alături de prețul unui laptop decent care se încadrează în sub 1.000 de euro, deja ai o alternativă puțin cam bună ca să o poți refuza. Iar cu promisiunile celor de la NVIDIA, nici măcar laptopul acela nu va mai fi un must-have, mai ales că toată joaca o poți desfășura prin intermediul telefonului din buzunar. Și dacă se întâmplă să ai și un Samsung cu al său mod DeX, ori un alt telefon care îți oferă interfață de PC prin HDMI, nici nu ai nevoie de mai mult. Viitorul sună bine, fără doar și poate, iar direcția NVIDIA pare să fie clară. La ce să-ți bați capul să produci hardware, să fii înjurat de fani cu ocazia fiecărei lansări și să te confrunți cu prețul logistic și greutățile aferente?! Scoți un software solid, îl oferi la un preț decent și continui să investești timp și resurse în el ca să-l faci cât mai atractiv și ai în față o strategie de marketing foarte deșteaptă. Și așa ai împăcat și capra și varza și gamerii. Sursa: Zona IT
  6. Microsoft a devenit o mașinărie de neoprit. Din dorința de a achiziționa cât mai multe studiouri, compania a cheltuit miliarde de dolari în ultimii ani. Dar asta nu înseamnă că lucrurile se vor schimba prea curând. Încă din 2018, Microsoft a surprins publlicul prin faptul că a reușit să achiziționeze nu mai puțin de șase studiouri independente și să le adauge în catalogul Xbox Games Studios. Mai apoi, am fost martorii „aproprierii” lui ZeniMax Media, o învoială de aproape opt milliarde de dolari, iar Microsoft și-a consolidat și mai mult divizia de gaming. Xbox este una din cele mai profitabile afaceri ale gigantului, așa că de ce să se oprească acum? Xbox își face armată Intenția de a continua cu achiziția de studiouri a fost menționată de către Phil Spencer de la Xbox, în cadrul evenimentului WSJ Tech Live de la Wall Street Journal. Compania se ghidează după potențialul studiourilor și după compatibilitatea cu strategiile planificate de Xbox. Astfel, gigantul n-a terminat nici pe departe cu aceste achiziții. -Phil Spencer La momentul actual, Xbox deține 23 de studiouri, iar strategia aceasta de succes l-a propulsat pe gigant în fața lui Sony, care are sub aripă 19 studiouri. În cazul Xbox vs. PlayStation, vorbim despre un pui de Război Rece, care ne-ar putea aduce destule jocuri interesante. Între timp, cei care preferă PC-ul dar plâng după jocurile destinate exclusiv consolelor se vor putea bucura de God of War (2018) la începutul anului viitor. Hai, mai trebuie Bloodborne și The Last of Us și pot închide ochii fericit. Sursa: Zona IT
  7. Unul dintre cele mai bune jocuri ale anului 2018 și chiar din istorie vine pe Steam după ce a fost un titlu exclusiv pentru PlayStation 4 timp de câțiva ani. Anunțul vine direct de la Sony, deci nu vorbim despre un zvon sau vreo informație „pe surse” și avem chiar și-un trailer. God of War pentru PC nu este doar o portare Venirea lui God of War pe PC nu se va întâmpla sub forma unei simple portari, ci va fi mai mult de atât conform Sony. Jocul vine cu suport pentru rezoluții 21:9, mai multe tipuri de controllere și dacă hardware-ul îți permite, îl poți juca cu texturile la 4K pentru a te bucura la maxim de grafica pe care o oferă. Pe lângă un meniu de setări grafice foarte stufos, Sony ne promite și umbre la rezoluție mai mare, reflexii mai clare și îmbunătățiri ale sistemului de ambient occlusion cu GTAO și SSDO. Iar ca să îndulcească și mai tare lucrurile, compania japoneză s-a aliat cu NVIDIA pentru introducerea suportului pentru tehnologiile DLSS și Reflex. God of War vine pe Steam pe data de 14 Ianuarie 2022 și va avea un preț de 49 de dolari. Sursa: Zona IT
  8. Una dintre seriile de jocuri despre care nu am mai vorbit de mult este Splinter Cell. În ultimii ani a părut că Ubisoft a uitat de acest IP și nu va mai scoate nimic serios, iar după lansările recente care au inclus un joc mobile mediocru și un titlu VR la fel de bun, pare că o nouă intrare majoră în serie se pregătește să ne spioneze calculatoarele și consolele în viitorul nu foarte îndepărtat. Conform unor surse ale celor de la Video Game Chronicle, Ubisoft a dat undă verde unui nou joc din seria Splinter Cell care va fi dezvoltat de studioul din Monteal. Cu această lansare, producătorul speră să spele rușinea celor două jocuri menționate mai sus și să-l readucă pe Sam Fischer în lumina reflectoarelor. Momentan se pare că jocul este la începutul procesului de producție. Există însă o șansă mică ca acesta să fie prezentat publicului în 2022. Nu avem încă o confirmare din partea producătorului și momentan acestea sunt singurele informații disponibile la acest moment, însă sunt foarte curios cum va arăta Splinter Cell de acum înainte și chiar îmi doresc să fie un joc single-player liniar, fără o lume open-world goală. Sursa: Zona IT
  9. Nick: DDonny RPG Bar (mic): Nick-ul celorlalti participanti (daca exista): Stefan.Alecs RPG Bar (mic) al celorlalti participanti (daca exista): Link catre ultima cerere de interviu (daca exista in saptamana curenta): Nu există. Alte precizari: -
  10. Steam Deck este una din cele mai interesante lucruri anunțate în ultima vreme și aștept cu mare interes lansarea sa. Versatilitatea consolei portabile de la Valve îți permite să te joci cam toate titlurile din librăria ta Steam, fie că ești pe tron, pe canapea sau pe bancheta din spate a mașinii. În teorie, Valve te asigură că Steam Deck va rula ORICE joc din librăria platformei, de la indie-uri dubioase, platformere și până la Cyberpunk 2077 și The Witcher 3. Pentru asta, dezvoltatorii au început deja să verifice dacă lista kilometrică de jocuri este compatibilă cu noua consolă și care dintre acele titluri prmește calificativul verde, adică este pe deplin compatibil. Clasificarea jocurilor în funcție de compatibilitate este simplă. Astfel, există următoarele mențiuni: Verified : jocul este pe deplin compatibil. Nu există mențiuni speciale, dispune de suport full pentru controller, rulează fără probleme pe rezoluția nativă a Steam Deck-ului și beneficiază și de integrarea (acolo unde este cazul) unui sistem anti-cheat; Playable : acesta poate fi jucat, cu unele mențiuni speciale, care indică necesitatea unor ajustări. De exemplu, un joc ți-ar putea cere să-i configurezi manual controller-ul sau să folosești ecranul tactil pentru a-l accesa prin intermediul unui launcher separat; Unsupported : jocul nu știe ce-i aia Steam Deck, iar Half-Life: Alyx este cel mai bun exemplu în acest sens; Unknown : în acest punct, nici Valve nu mai știe ce să creadă… În momentul în care intri pe pagina unui joc din magazin, vei putea consulta informații adiționale cu privire la compatibilitatea cu Steam Deck. Acolo vei primi și explicații cu privire la calificativul acordat. De exemplu, Team Fortress 2 este catalogat Playable. Asta înseamnă că poate fi jucat, doar că îi lipsesc anumite optimizări. În cazul acestuia, schema de control este incompletă și vei fi nevoit să folosești și o tastatură pentru unele acțiuni. Încep pregătirile pentru Steam Deck! Pe Deck, Steam Store va include secțiunea Great of Deck. Aceasta va conține toate jocurile verificate, care vor fi prioritizate atunci când intri în magazin, dar tu vei putea căuta și accesa în continuare și alte jocuri. Valve a început deja clasificarea jocurilor din întreaga librărie a platformei, publicând și un scurt video explicativ. Verificarea va continua să aibă loc și după lansarea consolei, dar vor fi publicate în prealabil și informații pentru ca tu să verifici dacă un titlu este compatibil înainte de a-ți cumpăra jucăria. Se vor lua în calcul și viitoarele update-uri pentru jocuri. În decembrie vom avea ocazia să vedem ce are de oferit acest competitor al Switch-ului de la Nintendo, iar eu nu pot decât să sper să voi putea să mă joc Total War atunci când merg dimineața să citesc ziarul în camera de relaxare… Sursa: Zona IT
  11. Până acum cred că știm cu toții ce a fost bun și ce n-a fost ok în legătură cu Cyberpunk 2077. Cu toate problemele sale, jocul este bun și reușește să ofere o experiență foarte interesantă. Dar asta nu este destul pentru CD Projekt RED, astfel dezvoltatorii jocului vor să-l aducă cât mai aproape de ceea ce au promis inițial, așa că vor aduce schimbări masive cu timpul. Chiar dacă nu a fost anunțat nimic în mod oficial, surse precum Tyler McVicker ne vorbesc despre modul în care va evolua jocul. Într-un video în care ne vorbește despre proiectele CDPR, creatorul de conținut aduce vorba și despre Cyberpunk 2077 și schimbările pe care acesta le va suferi. Iar cele mai interesante sună cam așa: În anii următori va fi refăcut cam fiecare sistem din joc. Aceste schimbări vor fi lente și vor fi oferite gamerilor în timp; Sistemul de poliție va fi refăcut de la zero; Diferitele facțiuni din joc vor ține minte modul în care te-ai purtat și vor acționa în cosecință. În acest fel, va trebui sa fii mai atent pe cine superi în Night City; Va fi dezvoltat un sistem de varietate al NPC-urilor pentru a crea o lume mai reală; Un sistem transmog este pe drum. Acesta îți va permite să personalizezi mai mult armele; Câteva DLC-uri gratuite precum haine și mașini noi; Un sistem New Game Plus va fi implementat pentru cei care au terminat jocul; Îți vei putea personaliza apartamentul și să îți schimbi locația safehouse-ului; Îți vei putea modifica părul și barba la un Barber Shop; Vor fi introduse două DLC-uri mari, dintre care primul se concentreaza pe zona Pacifica. Acest pachet nu va adăuga o zonă nouă hărții, însă îi va adăuga un strat nou de misiuni într-o zonă puțin exploatată; Modul multiplayer nu va mai fi similar cu GTA Online. În schimb, va pleca de la ideea de parcurgere a lui Cyberpunk 2077 în mod co-op. Sunt destul de sigur că nu vom primi chiar tot ce este pe lista de mai sus, dar mă mulțumesc și cu o parte dintre schimbări. Sunt cel mai interesat de DLC-urile single-player întrucât există zone din harta încă inaccesibile care vor putea fi folosite pentru misiuni și activități. Printre acestea se numără și o închisoare, deci am putea vedea niște misiuni de evadare. Chiar îmi căutam un motiv bun să revin în lumea superbă a lui Cyberpunk 2077, iar o astfel de ediție ar fi cam tot ce-mi trebuie. Sursa: Zona IT
  12. Jocurile FIFA de la EA Sports tronează în topul simulatoarelor de fotbal de aproape trei decenii. În această perioadă nu a făcut decât să câștige și mai multă popularitate în timp ce Pro Evolution Soccer, adică cam singurul său rival, a rămas în umbră. Dar FIFA vrea ca această situație să se schimbe, astfel a declarat că este împotriva monopolului pe care seria de la EA Sports îl are în piața de jocuri video. Într-o nouă declarație, FIFA (Fédération Internationale de Football Association) a vorbit despre cum vrea să extindă scena eSports din jurul celui mai iubit sport din lume. În plus a vorbit și despre cum este nevoie de competiție în această piață, astfel s-a referit direct la monopolul celor de la EA Sports. Și se pare că federația este acum în discuții cu mai mulți jucători din industrie, incluzând dezvoltatori de jocuri care să ii ajute în a-și susține viziunea pe termen lung despre scena eSports dedicată fotbalului. FIFA vrea să dezvolte scena eSports FIFA are datoria de a-și susține toți cei 211 membri din asociație și să-i ajute să profite de oportunitățile care apar. Iar ca parte a acestei strategii, federația de fotbal și-a luat angajamentul de a organiza competiții eSports sub umbrela brandului FIFAe. Concluzia celor de la FIFA a fost că intersectarea dintre sportul virtual și competițiile oficiale precum World Cup și Women’s World Cup trebuie să fie mult mai apropiată de realitate. În acest fel, are puncte de plecare solide pentru lansarea mai multor jocuri care să ofere mai multe alternative pentru pasionații de eSports. Asta înseamnă că mai devreme sau mai târziu, seria de jocuri de la EA Sports nu va mai fi singura alegere din piață. Nu știu dacă japonezii de la Konami au șansa să mai recupereze după dezastrul care este eFootball, dar dacă un alt dezvoltator mare de jocuri va colabora cu FIFA, poate că în sfârșit vom avea o alternativă bună pentru jocul celor de la EA, care numai simulator nu mai este de ani buni încă de la introducerea Ultimate Team în 2009. Sursa: Zona IT
  13. Vâlve a decis că va elimina toate jocurile de pe Steam care conțin criptomonede și NFT-uri, sau pentru cei care nu știu denumirea completă, non-fungible tokens. De curând, regulamentul de publicare al jocurilor pe platformă a fost actualizat și interzice orice fel de „aplicație construită pe tehnologia blockchain care generează sau permite transferurile de criptomonede și NFT-uri„. Ambele elemente sunt folosite pentru tranzacții online și pot fi vândute pe bani reali, lucru care i-a supărat pe cei de la Valve. Însă decizia pare a fi bazată pe ultimele scandaluri și controverse din jurul tehnologiei blockchain: de la oameni care au fost păcăliți să plătească milioane de dolari pe un fișier JPEG, până la impactul pe care minatul de criptomonede îl are asupra mediului înconjurător. Steam nu are nimic de pierdut Chiar dacă pare o decizie importantă, în realitate Valve a făcut doar o alegere destul de inteligentă. După scandalurile cu skin-uri de CS:GO de acum câțiva ani, compania a fost foarte atentă la tot ce implică tranzacții de elemente virtuale. Iar jocurile eliminate de pe Steam? Chiar aș vrea să văd cine o să ducă dorul unor capodopere precum CryptoKitties, Spell of Genesis sau Age of Rust. Partea bună pentru pasionații de jocuri cu criptomonede și NFT-uri este că Epic Games Store nu are nici o problemă și a încurajat astfel de titluri. Iar dacă era cineva care s-o facă, clar nu putea fi altcineva decât Epic. Personal am renunțat complet la platforma lor din cauza faptului că preferă să se concentreze pe jocurile gratuite decât să integreze funcții precum achievement-uri, funcții sociale și un sistem de progresie similar cu ce vedem pe Steam, Xbox Live sau PlayStation Network. Sursa: Zona IT
  14. După ce au fost conduși cu 2-0, Team Spirit a revenit cu un 3-2 în fața celor de la PSG.LGD. (Credite imagine: Valve, Team Spirit) Trofeul Dota 2 Aegis a revenit în Europa de Est pentru prima dată de la turneul inaugural din 2011, deoarece Team Spirit a câștigat The International 2021 și a fost încoronat campion mondial. După ce a obținut un avans de 2-0 la începutul celei mai bune din 5 finale, inclusiv o pierdere brutală în al patrulea joc, care a lăsat recordul la 2-2, Team Spirit a dus echipa să câștige în campionat în ultimul joc. Cu sediul la Moscova, Team Spirit va primi acum cel mai mare premiu din istoria eSports: 18.208.300 USD. Sunt, de asemenea, prima echipă din Europa de Est care a câștigat de când echipa ucraineană Natus Vincere (Na'Vi) a câștigat prima Dota 2 International în 2011. Ultimii patru ani de competiție Dota 2 au fost definiți de echipe cu sediul în Uniunea Europeană. Team Liquid a câștigat în 2017, apoi OG a avut victorii în 2018 și 2019. Turneul din 2020 a fost anulat, iar fondul de premii a fost transferat în acest an. Campionatele Dota 2, The International, sunt cele mai profitabile evenimente din Esports. Fiecare dintre ultimele șase evenimente a stabilit un nou record mondial pentru fondul de premii al turneului. Evenimentul din acest an a avut loc la București, România, după o scuturare a locației evenimentului. Evenimentul nu a avut un public live, dar a avut niște aplauze false ciudate. Sursa: PC GAMER
  15. TLG DDonny

    După multă așteptare și o sesiune de calificare sălbatică, sezonul 2021 F1 Esports doar ce a început. Șoferii ne-au dat două curse palpitante, cu deschizătorul în Bahrain și distractivul Chinese Grand Prix de la Shanghai. Vor fi aceleași nume vechi în vârf? Sau ar putea apărea o nouă generație de superstaruri? Acesta lucru îl vom vedea pe măsură ce sezonul va avansa. Nicolas Longuet s-a aflat pe pole-ul pentru prima cursă, dar Lucas Blakeley a reușit să facă o mișcare de la P2 pentru conducere în prima rundă. Cei doi și Williams-ul lui Alvaro Carreton au reușit să facă o pauză timpurie din pachet, în timp ce noua pereche Mercedes, Jarno Opmeer și Dani Moreno, s-a luptat cu duetul McLaren, Dani Bereznay și Bari Broumand. Bereznay a fost cel care a sărit devreme la pits, dar mișcarea sa nu a declanșat un val de stopuri. În schimb, în cele din urmă, Blakeley a fost cel care a ieșit la boxă mai întâi din lideri, protejându-se de subcot și menținând poziția pistei. În strategia alternativă, Jarno Opmeer a făcut 9 ture pe anvelopa moale, dar a făcut minuni de la început, ducându-l pe locul al patrulea și în aer liber pentru a-i urmări pe cei trei din față. Totuși, nu și-a putut menține poziția suficient de mult timp, deoarece Broumand s-a luptat înapoi în P4, dar perechea avea să schimbe din nou, Opmeer terminând pe locul patru. Mai jos în grilă, calificările slabe de la Red Bull le-au lăsat tot ce au de făcut. Frede Rasmussen a reușit să ajungă pe locul 7, urmat îndeaproape de coechipierul său Marcel Kiefer. În turul 17, Longuet s-a năpustit în prima etapă și a preluat conducerea, dar Blakeley nu a stat în liniște, după o încercare din turul 19, el a reușit să treacă în ultima tură. Longuet a primit o penalizare de timp când a încercat să mențină conducerea, dar nu a putut să-l oprească pe Blakeley din câștigarea sa pentru F1 Esports! Longuet s-a agățat de P2 și Carreton P3. Opmeer a ajuns în P4, în timp ce Rasmussen și Kiefer au fost P7 și respectiv P8. Sursa: RACINGGAMES
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.