Jump to content

Alextrem

Member
  • Posts

    61
  • Joined

  • Last visited

About Alextrem

  • Birthday 10/09/1993

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta
  • Hobbies
    Pilot

Contact Methods

  • Skype
    lock_001

Previous Fields

  • Real name
    Alex
  • RPG Nickname
    Alextrem

Alextrem's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

3

Reputation

  1. Bine ai venit, have fun !
  2. Varianta 1, facem serverul sfant? fara limbaj vulgar ?
  3. Lewis Hamilton şi Nico Rosberg continuă duelul pentru titlu, însă Singapore reprezintă ultima şansă pentru ca Red Bull să obţină un rezultat major. Cursa este însă în continuare incertă din cauza poluării generate de un fum dens provenit din Indonezia. 5 dintre cele sapte curse din Singapore au fost castigate de pilotul care a plecat din pole position 10este numarul de aparitii ale Safety Car-ului pe circuit in Marele Premiu al statului Singapore Singapore a debutat în Formula 1 în sezonul 2008 şi a devenit prima cursă desfăşurată pe timp de noapte, iar în numai câţiva ani a început să fie comparată cu Marele Premiu al statului Monaco. Ediţia din acest an este însă incertă ca urmare a faptului că un fum dens generat de incendiile controlate de pădure din Indonezia au ajuns până în Singapore. Poluarea aerului a atins niveluri care afectează sănătatea oamenilor, însă cel puţin pentru moment organizatorii susţin că Marele Premiu va avea loc conform planificării iniţiale, mai ales că nivelul poluării se poate modifica de la o oră la alta. În cazul probabil în care va avea loc conform planificării iniţiale, cursa reprezintă ultima şansă pentru Red Bull Racing de a obţine o performanţă majoră, ca urmare a faptului că Singapore este al doilea cel mai lent circuit din calendar. Echipa mizează astfel pe o repetare a performanţelor din Ungaria, acolo unde a obţinut o dublă clasare pe podium prin Daniil Kvyat şi Daniel Ricciardo. Austriecii vor avea însă de luptat pentru astfel de poziţii cu rivalii de la Ferrari şi Williams. De altfel, britanicii pregătesc un update semnficativ pentru monopost prin care speră să egaleze performanţele Scuderiei Ferrari. Fumul dens ar putea pune probleme in desfasurarea cursei Un nou episod în confruntarea Hamilton Rosberg Lupta pentru titlu va cunoaşte un nou episod între Lewis Hamilton şi Noico Rosberg. Britanicul se bucură acum de un avans de 53 de puncte în fruntea clasamentului general după ce coechipierul său de la Mercedes a fost trădat de motoÄ Lewis Hamilton mizeaza pe o noua victorie in Singapore Circuitul din Singapore şi regulamentul DRSMarina Bay este pe locul doi într-un clasament neoficial al celor mai lente circuite din calendarul competiţional, fiind "surclasat" doar de Monaco. Acest lucru este evidenţiat de faptul că doar patru dintre cele 23 de viraje ale circuitului sunt abordate într-o treaptă de viteze mai mare de 2, dar şi pentru că în cele şapte ediţii de până acum cursa nu s-a încheiat niciodată în mai puţin de o oră şi 56 de minute. Principala preocupare va fi consumul de carburant, în condiţiile în care circuitul este foarte solicitant din acest punct de vedere, motiv pentru care raţionalizarea celor 100 de kilograme de benzină va fi foarte importantă. Până acum, niciuna dintre curse nu a fost spectaculoasă (deşi putem menţiona ediţia inaugurală din 2008, când Alonso a câştigat cu ajutorul accidentului deliberat provocat de Nelson Piquet Jr), astfel că toate speranţele pentru depăşiri se leagă de eficienţa sistemului DRS. Ca de obicei, piloţii vor avea la dispoziţie două zone DRS pe circuit. Prima zonă DRS este cuprinsă între virajele cinci şi şase, cu punctul de detecţie înainte de virajul cinci, în timp ce a doua zonă de activare este pe linia dreaptă de start-sosire, cu punctul de detecţie amplasat înainte de intrarea în ultimul viraj. Cifrele circuitului Lungime tur 5065 metri Cea mai lunga linie dreapta 823 metri Viteza de top 323 km/h Consum de carburant 1.59 kg/tur Cifrele cursei Numar de tururi 61 Distanta cursei 308.828 km Strategie tipica 2 opriri Lungime pitlane 404 metri Safety Car 100% sanse Strategiile schimburilor de pneuriCircuitul din Singapore este mai abraziv decât alte circuite stradale, însă pe parcursul unui weekend de cursă acesta evoluează destul de lent. În acest context, Pirelli a decis să furnizeze, la fel ca în fiecare an, pneuri supersoft şi soft pentru etapa de la sfârşitul acestei săptămâni, adică cele mai moi compoziţii din gamă. Prin urmare, cel mai probabil piloţii vor opta pentru strategii cu câte două opriri la boxe, însă acestea ar putea fi influenţate şi de şansele mari ca Safety Car-ul să-şi facă apariţia pe circuit. Diferenţa dintre cele două compoziţii este estimată de Pirelli la 1.8 - 2.2 secunde pe tur. Informaţii meteo: posibile ploi în antrenamenteVremea se anunţă neobişnuit de capricioasă pentru Marele Premiu al statului Singapore din acest an. Până în prezent, niciuna dintre cursele de pe Marina Bay nu a fost afectată de ploaie, însă lucrurile s-ar putea schimba: meteorologii anunţă ploi sporadice în fiecare dintre cele trei zile de concurs, cele mai puternice urmând să se înregistreze vineri. Temperatua maximă a aerului va fi de 32 de grade Celsius, însă calificările şi cursa vor avea loc la temperaturi de circa 38 de grade, întrucât se desfăşoară după lăsarea întunericului. Statistici pentru Marele Premiu al statului Singapore▶ Cinci dintre cele şapte curse din Singapore au fost câştigate de pilotul care a plecat din pole position; ▶ Fernando Alonso a câştigat cursa inaugurală din 2008 după ce a plecat de pe locul al 15-lea al grilei, însă numai datorită unui accident deliberat provocat de coechipierul său, Nelson Piquet Jr; ▶ Safety Car-ul a intrat pe circuit cel puţin o dată în fiecare cursă desfăşurată în Singapore. În total, maşina de siguranţă şi-a făcut apariţia de 10 ori; ▶ Singapore este cea mai lungă cursă din calendar: cea mai scurtă cursă din acest oraş-stat a durat 1 oră şi 56 de minute; ▶ Echipa cu cel mai mare succes în Singapore este Red Bull Racing, cu patru victorii şi opt podiumuri; ▶ Cea mai mică diferenţă între primii doi clasaţi în Singapore a fost în 2010, când Alonso l-a învins pe Vettel cu numai 0.239 secunde. Cea mai mare diferenţă a fost în 2013, când Vettel a câştigat cu 32.627 secunde în detrimentul lui Alonso; ▶ Hamilton poate egală în Singapore palmaresul de 41 de victorii în 161 de curse deţinut de Ayrton Senna. Sezon Castigator 2014 Lewis Hamilton (Mercedes) 2013 Sebastian Vettel (Red Bull) 2012 Sebastian Vettel (Red Bull) 2011 Sebastian Vettel (Red Bull) 2010 Fernando Alonso (Ferrari) Marele Premiu al statului Singapore la TVDrepturile TV ale Formulei 1 pentru România sunt deţinute de postul Dolce Sport, care poate fi recepţionat şi pe internet prin intermediul platformei TelekomTV. Calificările şi cursele pot fi urmărite în ţara noastră şi pe postul de televiziune RTL (limba germană). Eveniment Ziua Ora Transmisiuni TV Internet Antrenamente 1 vineri, 18 septembrie 13:00 - Antrenamente 2 vineri, 18 septembrie 16:30 - Antrenamente 3 sambata, 19 septembriet 13:00 - Calificari sambata, 19 septembrie 16:00 DolceSport, RTL Telekom TV Cursa duminica, 20 septembrie 15:00 DolceSport, RTL Telekom TV SURSA
  4. Tobias Moers, șeful diviziei AMG de la Mercedes-Benz, anunță că viitorul E63 AMG va fi un model revoluționar. Acesta va avea tracțiune integrală și peste 600 CP. 600CP este nivelul de putere estimat al viitorului Mercedes-AMG E63. Mercedes-AMG E63 va renunța la configurația cu propulsie în favoarea unui sistem de tracțiune integrală, a anunțat Tobias Moers, șeful diviziei AMG, în cadrul unei sesiuni de interviuri derulată la Salonul Auto de la Frankfurt. În cadrul discuțiilor cu englezii de la Autocar, Tobias Moers a promis că viitorul E63 AMG va asigura în continuare un comportament supravirator, care va permite efectuarea derapajelor controlate și a altor manevre de acest gen.În plus, Moers promite că motorizarea V8 twin-turbo de 4.0 litri va urca la un nivel de putere revoluționar, care se va învârti în jurul valorii de 600 CP. Datorită acestui nivel de putere, viitorul E63 AMG ar surclasa rivalii săi direcție de la Audi și BMW, precum și fratele său de gamă, coupe-ul Mercedes-AMG GT.Sistemul de tracțiune integrală ar ajuta noul E63 AMG să asigure un nivel ridicat de aderență în situațiile limită, în itmp ce nivelul înalt de putere ar fi suficient pentru a oferi un nivel de dinamism nemaiîntâlnit pentru berlina de performanță de la Mercedes-AMG. Noua generație a lui Mercedes-AMG E63 este așteptată să ajungă în reprezentanțe până la jumătatea anului 2016, după lansarea noii generații a modelului german de segment E. Acesta din urmă este programat deja pentru debut în cadrul Salonului Auto de la Detroit, derulat în luna ianuarie. SURSA
  5. Bentley oferă pe primul său SUV din istorie un portbagaj echipat cu tot ce ai nevoie pentru un picnic de lux. Există și un set de valize create special. Cu toate acestea, cel mai scump opțional se află la interior și costă peste 200.000 de euro. Unul dintre cele mai așteptate modele expuse în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, noul Bentley Bentayga este o apariție impresionantă. Văzut de aproape, primul SUV Bentley pare o mașină cu dimensiuni impresionante, extrem de lungă, dar care nu oferă pasagerilor spate acel spațiu pentru picioare la care te-ai aștepta. Portbagajul este generos și poate fi echipat cu o mulțime de accesorii: de la un set complet de valize personalizate, la un pachet de picnic care include tacâmuri de argint, frigider de șampanie și chiar o pătură personalizată Bentley. 205.000de euro costă ceasul pe care Breitling l-a creat special pentru Bentayga. Sunt și detalii nu atât de plăcute, pe care le-am observat îndeaproape. Spre exemplu, deși Bentley a încercat să le ofere un finisaj premium, butoanele de pe volan seamănă foarte mult cu cele de pe Volkswagen Touareg. Mai mult, ecranul din centrul planșei de bord pare ușor depășit de tehnologia actuală. Totuși, cireașa de pe tortul opulent popus de Bentley este ceasul pe care clienții îl pot comanda chiar în vârful planșei de bord. Orologiul este o adevărată operă de artă și a fost creat special de Breitling pentru Bentley, se numește Mulliner Tourbillon și găzduiește unul dintre cele mai complexe mecanisme automatice din lume. El se încarcă cu energia necesară funcționării grație unui mecanism special creat de Breitling. Ceasul este turnat în aur masiv alb sau roz și beneficiază de opt diamante bătute în dreptul orelor. Potrivit unor surse din interiorul Bentley, ceasul costă aproximativ 150.000 de lire sterline, adică echivalentul a 205.000 de euro, deci aproape cât prețul de ponire al primul SUV de lux din industria auto. SURSA
  6. Chris Pfeiffer, unul dintre cei mai buni stunt-rideri din lume, se retrage. Multiplul campion mondial spune că a venit vremea să le lase locul celor mai tineri, dar că nu va renunța niciodată la motociclism. După 20 de ani, în care am fost cascador profesionist, a sosit vremea să mă opresc. Am 45 de ani și, în lunile trecute, a devenit din ce în ce mai greu să lucrez la nivel de top. Asta a fost dintotdeauna ambiția mea și am zis-o de fiecare dată că în momentul în care nu voi mai fi la nivelul pe care mi-l doresc, voi renunța și le voi lăsa locul piloților mai tineri“, a scris Pfeiffer, ieri, pe Facebook. „Dar un lucru e sigur. Nu voi renunța la mersul pe motocicletă – e viața mea. Asta nu se va schimba“, a mai spus Pfeiffer. Chris Pfeiffer vs. Claudiu David În cei 20 de ani de activitate, Chris Pfeiffer a ținut sute de show-uri în 94 de țări din lume, inclusiv în România. Ultima apariție în România a fost anul acesta, la BMW Fest. Este foarte probabil ca mulți dintre voi să-l fi văzut la show-urile din România sau în filmele de pe YouTube. Chris Pfeiffer este omul care face aproape orice, cu orice fel de motocicletă. De la motocicleta sa de show – BMW F 800 R – până la „limuzine“ precum K 1600 GTL Exclusive. Chris Pfeiffer a fost atlet Red Bull și pilot de stunt BMW Motorrad. Ultimul show pe care l-am văzut noi a fost la BMW Motorrad Days 2015 – Garmisch. Deși la înălțime, s-au văzut anii și oboseala invocate de Pfeiffer în mesajul de retragere. Au fost câteva numere care nu i-au ieșit fix cum ar fi vrut, sau din prima încercare, dar cu zâmbetul pe buze și în aplauzele publicului a continuat. Totodată, Pfeiffer a trecut printr-o încercare destul de grea în primăvara anului trecut, când s-a accidentat grav la motocross. A ratat o aterizare și s-a lovit cu gâtul de ghidon, accident care l-a scos din joc pentru mai multe luni. „Pensie ușoară“, Chris Pfeiffer. Mulțumim pentru show-urile de excepție pe care ni le-ai oferit până acum. Acum o să-ți iei ceva de touring… sau? Chris Pfeiffer, pe K 1600 GTL, la BMW Fest – Romexpo 2015
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.