Jump to content

Sezonul 3 de Maraton a început. Detalii aici
Fuziunea serverelor de SA-MP. Detalii aici

Cdorsu

Member
  • Content Count

    227
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

51 Impressive

6 Followers

About Cdorsu

  • Rank
    I'm addicted

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Hobbies
    Pissing everyone off

Previous Fields

  • Real name
    Stefan

Recent Profile Visitors

1054 profile views
  1. Cdorsu

    Stai ca nu inteleg. Ce este o creatie? Mie mi se pare ca acest GM a fost facut de @pawnDaddy care, chiar daca nu e foarte complex momentan, este o creatie. Totusi da, ai dreptate, daca era intradevar facut de el l-ar fi tinut doar pentru el. Sa se joace el si bunica-sa pe server... Ai auzit vreodata de open-source? Nu toata lumea creeaza software pentru bani. PS: Nu sunt atat de interesant de aceasta creatie, dar mi-e greu sa inteleg de ce te-ai bagat unde nu e treaba ta.
  2. Cdorsu

    Nu pot sa spun decat ca mi se pare o idee geniala. Totusi ai si un build pentru preview sau ceva semanator ca m-ai facut curios
  3. Cdorsu

    Antialiasing e pe 3?
  4. Sau cel mai bine: putea lua camionul cu el Se bronza putin prin geamul de la camion. Eventual mai lua si cateva fete cu el in camion ca sigur are loc de mai multe Ca tot e am ocazia sa vorbesc cu cineva cu mai multa experienta ca mine, @Jackson Brooklyn, daca ai fi avut ocazia sa te angajezi din primul an de facultate, ai fi facut-o?
  5. Sau putea sa retina numele strazii unde si-a lasat camionul Chestii de genu' se intampla rar si el atunci se gandea doar ca ajunge sa stea si el putin la plaja, nu-i mai pasa de camion.
  6. A ajuns pe plaja cu tot cu locul de munca, putem spune ca era si pe plaja si la munca in acelasi timp Fratele meu e tirist si a mers odata la plaja si a lasat camionul undeva prin oras. Dupa cateva ore de stat la plaja a uitat unde si-a parcat camionul si a pierdut cateva ore bune sa-l gaseasca (e putin mai aerian de felul lui, la fel ca mine)
  7. Fara gluma, asta e dilema vietii mele Imi plac mult camioanele, am mers in plimbari cu camioane (am mers si o saptamana intreaga) si pur si simplu mi se pare o profesie super tare. Totusi in acelasi timp imi plac si calculatoarele si chestiile grafice, chestii de care n-as avea parte ca sofer pe tir. Eu momentan sunt la o facultate de informatica si nici macar nu am carnet, deci cam slabe sansele sa devin sofer pe tir. Nu cred ca exista un raspuns corect la intrebarea ta. Fiecare face ce vrea, ce-i place. Trebuie sa facem tot posibilul sa gasim acel lucru care ne face sa ne face sa nu simtit ca lucram, daca tu crezi ca sofer pe tir e acel lucru, fa-te sofer pe tir, daca tu crezi ca munca de programator e mai aproape de sufletul tau, fa din visul tau o realitate. @Jackson Brooklyn, incep sa cred ca asta e o chestie comuna intre toti programatorii, sa vrea sa renunte si sa devina sofer pe tir . Momentan eu inca n-am ajuns in industrie si is pe bancile facultatii, da' chiar cred ca e un programator are mai mult timp liber decat un sofer pe tir (+ un sofer pe tir e mai mult musafir pe acasa). Ca sofer pe tir calatoresti, insa in scop de serviciu, nu prea o sa ai ocazia sa iei orasele la pas, sa stai la plaja etc. In schimb daca ai un salariu bunicel iti poti permite sa calatoresti destul de mult.
  8. Asa inveti cel mai bine sa rezolvi probleme si sa iti antrenezi gandirea algoritmica.
  9. Nu stiu daca mai are rost sa raspund, da' o sa-ti raspuns si eu, poate mai multe pareri te ajuta cu ceva. Nu exista un loc perfect, fiecare invata diferit, fiecare asteapta lucruri diferite. Eu am invatat acum ceva timp de pe gametutorials.com. Din pacate site-ul nu mai functioneaza, dar tutorialele au ramas aici. De acolo am invatat doar chestiile de baza din C++, de acolo m-am indreptat inspre chestii mai moderne care ar putea fi folosite in ziua de azi. Cum spuneam, fiecare invata in felul lui si eu asa am invatat lucrurile fundamentale despre programarea in Windows (cu WinAPI) Da-l in spanac de bac Eu as zice sa le combini. Cum faci rost de putin timp liber POC 2-3 tutoriale. Invatatul intensiv pentru bac e la anu', acum ar trebui doar sa incerci sa fii atent la ore si sa iei note de trecere (sau cel putin asta era strategia mea in clasa 11-a ). Nu stiu cum e cu bacul la biologie ca acolo stiu ca e cam mult de invatat, dar la restul eu m-am descurcat cu invatatul doar in clasa 12-a (cand s-a terminat clasa 11-a am dat-o pe mate si cu 2 luni inainte de bac am inceput sa invat pe la romana) Anu' asta am dat eu bac si nu mi s-a parut greu deloc.
  10. Cdorsu

    Consider ca pot inchide topicul.
  11. Cdorsu

    Uite ce scrie aici. A random number ranging from 0 to max-1. Tu te-ai ocupat de cazurile 1, 2 si 3. Lasand un caz lipsa (0) si ocupandu-te de un caz gol (3). Super basic tutorial. Ma mira ca am avut rabdare sa ma uit la tot.
  12. Procesarea de imagini este un proces foarte costisitor, deoarece trebuie procesat fiecare pixel din imagine. Acest lucru este inaceptabil in ziua de azi, cand asteptam ca totul sa fie facut in timp real. M-am gandit ca o serie de tutoriale de procesare de imagini s-ar putea sa prinda bine comunitatii. O sa incep cu ceva foarte simplu si s-ar putea sa continui cu chestii din ce in ce mai avansate (blur, bloom, dithering, poate chiar sa facem propria aplicatie asemanatoare pentru procesare de imagini - slabe sanse sa fac tutoriale despre asa ceva, pentru ca ar interveni mult mai multe lucruri decat procesare de imagini). In aceasta serie voi folosi prorpiul framework(care initial a fost gandit pentru a fi engine pentru un posibil joc) si HLSL pentru 'GPU Work', voi puteti folosi propriul framework, CUDA, OpenCL sau orice doriti voi, eu voi incerca sa explic doar principiile generale. Grayscale V-ati gandit vreodata cum se face un simplu GrayScale? Nu este foarte complicat. Trebuie doar sa adunam toate culorile si sa le impartim la numarul lor ( (R + G + B) / 3 ). Aceasta ar fi una dintre cele mai simple metode, existand insa si metode mai complicate. Texture2D ObjTexture : register( t0 ); // Textura din care vom citi RWTexture2D<float4> ObjResult : register( u0 ); // Textura in care vom scrie (RW = Read Write) SamplerState ObjWrapSampler : register( s0 ); // Obiectul care ne va ajuta sa luam 'mostre' din textura [numthreads(32, 32, 1)] // Cate threaduri va avea un grup (X = 32, Y = 32, Z = 1), X * Y * Z = 1024; Este recomandat ca acest numar sa fie divizibil cu 64 pe placile video AMD si divizibil cu 32 pe placile video nVidia (64 va merge si pentru nVidia si pentru AMD) void main( uint3 DTid : SV_DispatchThreadID ) // DTid = Coordonatele (x,y,z) ale threadului // Ca sa fie mai usor de inteles DTid.x = [0,width], DTid.y = [0,height] si DTId.z = 0 // Aceste valori au de-aface cu numarul de grupuri alocate de CPU { float width, height; ObjTexture.GetDimensions( width, height ); float2 uv = float2( float( DTid.x ) / width, float( DTid.y ) / height ); // Convertim coordonatele [0,width], respectiv [0,height] in coordonate [0,1] float4 color = ObjTexture.SampleLevel( ObjWrapSampler, uv, 0 ); // O sa 'mostre' din cea mai detaliata textura (MipMapLevel = 0) float finalColor = ( color.r + color.g + color.b ) / 3.0f; // calculul efectiv al culorii ObjResult[ DTid.xy ] = float4( finalColor, finalColor, finalColor, 1.0f ); // scriera pe textura finala } Rezultatul final ar trebui sa arate cam asa: In cazul in care aveti probleme cu intelegerea coordonatelor UV, asta si asta ar trebui sa va ajute. Toate tutorialele din aceasta serie vor fi postate aici. Acesta fiind locul din care puteti incarca framerwork-ul si rula exemplele folosind framework-ul facut de mine. Daca intampinati probleme clonand repository-ul In aceasta serie ma voi ocupa in special de partea de procesare de imagini, n-o sa intru in detaliile framework-ului. Singurul lucru pe care trebuie sa-l stiti despre framework este faptul ca face ce trebuie sa faca.
  13. Cdorsu

    Cosider ca pot inchide topicul.
  14. Consider ca pot inchide topicul.
  15. Am o solutie, dar iar nu sunt sigur daca merge. public class Clasa { private Form mForm; private int mNumber; public Clasa(int Number) { mNumber = Number; mForm = new Form(); mForm.Show(); } } private void reopenButton_Click(Object sender, EventArgs e) { Clasa newObject = new Clasa(PrimulNumar); this.Close(); } Eu am facut pentru un singur intreg, dar cred ca-ti dai seama care e ideea.
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.