Jump to content

Long Live the Queen! BMW R 1200 GS e regina clasei enduro-touring în moto


DOMOCA
 Share

Recommended Posts

Long Live the Queen! BMW R 1200 GS e regina clasei enduro-touring în moto

vacuta.jpg?width=815

 

Pentru a face faţă pe toate suprafeţele de rulare, R 1200 GS vine cu cinci moduri de pilotaj: Road, Rain, Dynamic, Enduro şi Enduro Pro

 

Specificaţii tehnice, inovaţii, dotări extra şi alte detalii de PR se pot citi în fişele disponibile pe site-ul BMW Motorrad România. E drept, R 1200 GS pare o motocicletă excelentă, însă am decis să o luăm la un test şi să vă spunem exact cum se simte, cum ajută îmbunătăţirile aduse de inginerii bavarezi şi, mai ales, dacă va continua să sporească cifra de aproape 200.000 de unităţi vândute până acum în lume. Bucureşti – Piteşti – Valea Oltului – Voineasa – Lacul Petrimanu şi retur, adică 550 de kilometri de test.

 

La fel de uşor de aplecat precum o „sportivă”

Impresionează uşurinţa cu care îţi menţii echilibrul în trafic, la viteze mici. Ciclistica este extraordinară, schimbatul vitezelor nu mai provoacă „şocurile” care altădată te puteau dărâma, iar acceleraţia cu sistemul E-gas răspunde oricât de uşor sau violent vrei să răspundă de îndată ce îi înveţi „chichiţele”. La drum lung şi drept, R 1200 GS e cum îl ştiam. Comod, cu vizibilitate excelentă, cu un parbriz uşor ajustabil care te protejează de vânt şi cu un consum minim. Pe curbe, obserbi cum motocicleta e la fel de uşor de înclinat precum o „sportivă”, iar sistemele de siguranţă ESA, ASC, ABS, alături de Dynamic Electronic Suspension Adjusment (ESA), îţi oferă un sentiment de siguranţă chiar în condiţii de drum prost, cu accelerări şi frânări dure.

 

r1200.jpg?height=350&width=610

 

 

Motocicleta gândeşte pentru tine

Motorul boxer cu doi cilindri este acum răcit cu aer/lichid, deci adio ulei, în ideea de a răcori cu precizie exact elementele care sunt expuse căldurii excesive. Propulsorul produce 125 de cai putere la 7700 rpm şi este gândit să ofere putere în funcţie de modul de pilotaj. Se poate alege între Rain, Road, Dynamic, Enduro şi Enduro Pro, iar sistemele de siguranţă, răspunsul acceleraţiei şi suspensiile se cuplează/decuplează în consecinţă. Per total, noul R 1200 GS e o motocicletă care merită. Aduce suficiente elemente de noutate faţă de varianta anterioară, dar fără să taie din „feeling” sau din performanţele care au transformat-o în cel mai bun enduro-touring din lume.

 

SPECIFICAŢII TEHNICE

Motor: 1170 cmc, boxer cu doi cilindri

Putere: 125 cp la 7.750 rpm

Cuplu maxim: 125 Nm la 6.500 rpm

 

Greutate gata de drum: 240 kg

Consum testat: 4,7 l/100 km

Capacitate rezervor: 20 litri

Preţ variantă testată: 16.384 euro, TVA inclus

 

Sursă:

ProSport.ro

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.