Jump to content

Detalii despre multiplayer-ul Killzone: Shadow Fall (2)


GF Synth
 Share

Recommended Posts

Killzone-Shadow-Fall-630x343.jpg

 

 

La începutul lunii septembrie Guerrilla Games a publicat primele detalii despre multiplayer-ul titlului exclusiv PlayStation 4, Killzone: Shadow Fall confirmând că mai multe informații despre muliplayer vor fi oferite treptat până la lansarea jocului.

 

Cea de-a doua parte a informațiilor despre multiplayer a sosit:

Sistem de progres

 

Noul sistem de progres din multiplayer-ul Killzone Shadow Fall nu este bazat pe XP, ca în celălalte titluri, ci pe Challenges. Odată completat un Challenge un punct va fi pus la rank și te va răsplăti cu accesorii pentru arme, abilități și identități vizuale. Vor exista peste 1.500 challenges disponibile la lansarea jocului de la “Destroy 1 Turret” și până la “Kill 1 enemy player with Laser Tripmine while they are carrying a Beacon”.

 

Combat Honors

 

Combat Honors sunt bonusuri temporare ce pot fi activate în timpul meciului prin acumularea unui număr de puncte. Acestea pot fi strânse și folosite la Combat Honors ce necesită un număr mare de puncte. Combat Honors sunt disponibile doar pe parcursul meciului, acestea fiind anulate dacă se părăsește sesiunea. Combat Honors se pot dezactiva din Custom Warzones după plac de către orice jucător.

 

Arme & Accesorii

 

Armele se pot îmbunătăți cu până la două accesorii diferite în același timp. Numărul accesoriilor disponibile pentru fiecare armă variază – un exemplu fiind, anumitor arme nu li se pot atașa lansatorul de grenade, pe când la altele se poate face acest lucru putând fi ales chiar și un anume tip de muniție pentru acesta. Toate armele sunt bazate pe skill și nu vor exista arme cu recul mai mic sau cu țintire automată.

 

Scuturi

 

Jucătorii au abilitatea de a lansa smart nano-shields ce blochează atacul inamicilor dar dă voie proiectilelor aliaților să treacă. Nano-scuturile deștepte pot fi distruse sau lovite cu arme EMP. La fel ca în cazul Combat Honors, nano shields pot fi dezactivate din Custom Warzones de oricare jucător.

 

Sistemul Spotlight

 

Spotlight System permite jucătorilor să sărbătorească victoriile cu stil. La sfârșitul fiecărei runde, jucătorii prezintă o scenă în care apar cei mai buni 3 jucători dintre care unul, cel mai bun, va putea reda o mișcare Spotlight pentru a sărbători victoria în fața echipe adverse. Dacă nu reușește să execute mișcarea la timp, cei din echipa adversă vor avea ei șansa la replică. La lansare, jocul va include o mare selecție de mișcări Spotlight, iar mai multe vor fi disponibile în timp.

 

Warzone Leaderboards

 

În Killzone Shadow Fall, fiecare zonă de război va avea propriul leaderboard atât pentru cele oficiale cât și pentru cele realizate de jucători. În leaderboard poți bifa ce statistici să-ți apară.

 

Boți în mod-ul Online și Offline

 

Jucătorii pot adăuga boți în meciurile online pentru orice Warzone creat. Jucătorii umani pot înlocui oricând boții în timpul meciului. Poți adăuga boți doar la câte o facțiune în tipul de Warzone ‘Bots vs. Humans’, iar în mod-ul offline poți crea de asemenea propriul Warzone și juca împotriva boților dar nu vei avea abilitatea de a participa la Challenges.

 

Fără Exoskeletons sau Jetpacks

 

Pentru ca Warzone-urile create de jucători să funcționeze la toate hărțile multiplayer, nu vor exista Exoskeletons sau Jetpacks în multiplayer-ul Killzone Shadow Fall la lansare.

 

Killzone: Shadow Fall va sosi pe PlayStation 4 în această iarnă.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.