Jump to content

Cum este creat un cover art


kEE
 Share

Recommended Posts

log2_keyart_1920x1080-630x354.jpg



Almost Human Games, studioul din spatele RPGului Legend Of Grimrock, este implicat de o lună în stadiul beta al continuării acestuia. LoG2 promite a avea o campanie cu 25% mai lungă, o nouă rasă, ratling, și nivele outdoors pentru o mai mare diversitate. Data lansării nu a fost încă specificată, dar în ultimul news update de pe siteul oficial se lasă de înțeles că va fi până la sfârșitul anului.

Deși chiar creatorii jocului au afirmat că șansele înfăptuirii unei versiuni retail sunt minime, un cover art este necesar pentru identificarea ușoară în magazinele digitale. Astfel, odată stabilite atmosfera și lore-ul jocului, a început munca artiștilor pentru imaginea determinantă a produsului.

Punctele cheie ce au fost subliniate în importanță de designer:

A fost abandonată ideea pozei primului joc, cu cei patru aventurieri, în favoarea antagonistului principal.

Rezoluția la care s-a lucrat a fost de 6500px.

Programul folosit a fost Photoshop.

Nu au fost folosite asseturi 3d.

Tehnica folosită s-a dorit a fi cât mai apropiată de picturile cu ulei.

Imaginea a fost concepută astfel încât să arate bine atât pe bannere promoționale verticale cât și orizontale.

Munca a durat 5 zile.

Mai jos puteți urmări etapele cheie ale desenului:




Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.