iZy Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 Doar iZy il intelegea cand am inceput a posta pe aici Oamenii inteligenti se vad unul pe altul de la distanta, no? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waffen SS Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 @, Asta zic si eu Vezi ca maine ori poimaine iti bate moartea la usa, #page666 + First post Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyablox Posted October 8, 2016 Author Share Posted October 8, 2016 Eu vapshe numa cu sarcasm aproape si raspund. 666 e numaru lu dracu nu la moarte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waffen SS Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 Pai, si cand ajung pacatosii in iad langa dracu, nu dupa moarte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyablox Posted October 8, 2016 Author Share Posted October 8, 2016 In rai nu tot dupa moarte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waffen SS Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 (edited) Tu cum crezi? Iti pare ca iZy o sa ajunga in rai? Edited October 8, 2016 by 50 Shades of Kawse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyablox Posted October 8, 2016 Author Share Posted October 8, 2016 Eu vapshe nu cred in asta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iZy Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 Ajiung intr-o karobka de lemn, imbracat ca pentru nunta, da nu in iadu vostru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waffen SS Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 (edited) Nici eu, dar vad ca tu te-ai apucat sa cauti adevar pe aici Edited October 8, 2016 by 50 Shades of Kawse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyablox Posted October 8, 2016 Author Share Posted October 8, 2016 iZy tu o sa fii ars blea pe rug si cu cenusa ta o sa fie astupata o groapa din Chisinau 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
iZy Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 Pana oi muri eu, tara asta o sa ajunga al 2-lea Dubai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyablox Posted October 9, 2016 Author Share Posted October 9, 2016 Ai vre tu sa traiesti vesnic. Zdr la tati. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iZy Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Legends never die Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waffen SS Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Si de unde scoatem noi petrolul pentru al 2-lea Dubai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyablox Posted October 9, 2016 Author Share Posted October 9, 2016 Ei de unde, spizdim, nu dejeaba suntem moldoveni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waffen SS Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Dea, ne mai spaleste presa si vad acolo titulare pe ziaruri "Ieri furau pateuri de la bufet si azi fura petrol in valoarea de miliarde". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyablox Posted October 9, 2016 Author Share Posted October 9, 2016 Inseamna ca intai furam presa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waffen SS Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Deam ii furata presa de Plaha, tre' pe el sa-l furam )) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyablox Posted October 9, 2016 Author Share Posted October 9, 2016 Eu propun sa sibim tat pamantul si dupa deam se trecem la univers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hot girl Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Voi deam pre mult futetz capu aisi. No offence. Care joaca cs go? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyablox Posted October 9, 2016 Author Share Posted October 9, 2016 Iac si s-o demonstrat seia si am vorbit eu mai sus despre sarcasm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hot girl Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 Zd di la geografie. Cf? Si wa nimi cu cs go? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyablox Posted October 10, 2016 Author Share Posted October 10, 2016 Azi la 17 am iesit din colegiu... Daca pui. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DutchMan Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 sa fac cate 2000 posturi intr-o seara Cum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyablox Posted October 10, 2016 Author Share Posted October 10, 2016 Spammezi peste tot unde poti si faci chiar si mai multe. Da el acolo se refere matinca poate posta si sterge postul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts