Jump to content

[B-Zone TV] Drugs for Life - Drugs Dealer (Episodul 1)

noziR
 Share

Recommended Posts

Titlul clipului: Drugs for Life - Drugs Dealer
Gen: Actiune
Data: 14.03.2015
Scurta prezentare: Un mafiot se intalneste cu un drug dealer, care ii da pe gratis diferite droguri. Peste putin timp, mafiotul, se intalneste cu un politist, dar acesta il fenteaza si scapa .
Link: https://www.youtube.com/watch?v=chp4VHpLTE8

PS. Sunt incepator, dar vreau sa ma perfectiunez.

Foloseste smoothcamera, daca te tine PC-ul, mareste rezolutia jocului, ia niste moduri.

Filmeaza din mai multe unghiuri, multe cadre si sa nu fie lungi si plictisitoare. Trebuie sa ai dinamism, sa nu plictisesti publicul.

Daca vrei, poti sa filmezi si dintr-un singur cadru, dar sa nu plictiseasca.(ca si Birdman, un singur cadru de 1h40min si a luat Oscaru' pe 2015)

Pentru inceput este bine, ce spun cam la toti care isi incep "aventura" pe Movie.

Incearca sa gasesti o coloana sonora mai buna si de exemplu atunci cand coboara cineva din masina incearca sa coordonezi mai bine animatiile adica cand mergi cu alt sau chestii de genu asta sa fie totul echilibrat si bine pus la punct. Nu te mai grabi, nu ai de ce, planifica-ti tot ce ai in cap pentru film si fa-l incet.

Calitatea o poti imbunatatii cum a spus si Paul, bafta in continuare si sper sa tii cont de sfaturile noastre.

Am sa tin cont de sfaturile voastre, si chiar vreau sa ma tin de acest, sa zicem, hobby .

Edited by Seedorf

Ar fi mers si fara manele :))

Incearca sa controlezi mai bine skinurile. Cand te intalnesti cu o persoana, nu mai fugiti asa, incearca sa-l faci mai realist.

Filmeaza, daca poti bineinteles, cu o calitate mai buna, iar rezolutia de la GTA, vezi daca-ti merge pe 1024.

Fa mai multe cadre, incearca sa te folosesti mai mult de programul pentru editat.

Succes pe viitor!

Ar fi mers si fara manele :))