Jump to content

Carlos Ghosn, șeful Renault: ”Multe persoane din interiorul Volkswagen știau de sistem''


Madalin AM
 Share

Recommended Posts

695240l-610x390-b-6c0a6177.jpg

Carlos Ghosn, președintele Alianței Renault-Nissan, nu a vrut să comenteze foarte mult scandalul în care este implicat Volkswagen, dar a precizat că, în opinia sa, mai multe persoane știau despre sistemul de fraudare a testelor.FILMUL EVENIMENTELOR

18 septembrie: VW Group este acuzat cu probe de Autoritatea de Protecţie a Mediului din SUA (EPA) că a manipulat testele de emisii şi de consum pentru modelele diesel vândute peste Ocean.
Background: Cum s-a descoperit că
Volkswagen frauda testele de emisii. Ce soluţii există pentru repararea problemei.
21 septembrie: Acţiunile VW Group scad cu 20%, cea mai mare scădere într-o singură zi din istoria companiei. CEO-ul VW Group răspunde acuzelor și își cere scuze, anunţând că va coopera cu autorităţile din SUA.
22 septembrie: Cazul Volkswagen primește numele Dieselgate și stârnește reacții la nivel înalt. Casa Albă s-a arătat îngrijorată de comportamentul acestei companii, iar guvernul german va ordona o serie de teste similare pentru modelele vândute de Volkswagen în Europa. Apare și întrebarea dacă Martin Winterkorn, șeful VW, știa despre această problemă.
REVIEW: Şefii Alfa Romeo acuzau încă din 2010 cifrele de emisii oferite de unele modele ale Grupului VW: "Sunt miraculoase, magice si extraterestre"
22 septembrie: CEO-ul Volkswagen SUA recunoaşte deschis concluziile EPA: "Am sfeclit-o, vom plăti ce avem de plătit".
22 septembrie: Volkswagen Group anunţă oficial că software-ul "trişor" afectează emisiile a 11 milioane de maşini la nivel mondial.
22 septembrie: Apar informaţii legate de posibila demitere a CEO-ului Volkswagen Group, Martin Winterkorn. Zvonurile sunt infirmate de un purtător de cuvânt.
22 septembrie: Martin Winterkorn revine cu un mesaj video în care îşi cere scuze şi cere încredere: "Vom rezolva toate problemele".
23 septembrie: Porsche se delimitează de scandalul Volkswagen.
23 septembrie: Volkswagen este acuzat că a primit subvenții de 51 de milioane de dolari pentru motorul mincinos.
23 septembrie: Uniunea Europeană grăbește aprobarea unei legi care să oblige la testarea emisiilor în condiții reale de trafic.După ce Michel Sapin, ministrul de finanțe al Franței, a declarat că și constructorii din Hexagon vor fi testați pentru a vedea dacă au mințit în legătură cu emisiile, un alt actor important din tabăra adversă intră în scenă.

Este vorba despre controversatul Carlos Ghosn, președintele Alianței Renault-Nissan, care susține că ar fi fost extrem de greu pentru un constructor să ascundă decizia de a falsifica normele de poluare. Ghosn nu a vrut să comenteze ce s-a întâmplat la Volkswagen, dar a susținut că, cel mai probabil, multe persoane știau de aceste eforturi de fraudare. ”Nu cred că poți face așa ceva ascunzându-te în boscheți”, a declarat Ghosn.

Tot el susține că acest scandal ridică mari semne de întrebare pentru publicul larg, privind loialitatea constructorilor auto. Scandalul este și o provocare pentru ceilalți producători globali, care vor trebui să suporte o serie de teste riguroase în următoarea perioadă.Întrebat cum ar trebui să reacționeze un constructor auto în fața unui asemenea scandal, Ghosn a replicat simplu: ”Trebuie să fie deschis”. Oficialul Alianței Renault-Nissan s-a arătat surprins de faptul că informația privind fraudarea testelor de consum nu a venit din interiorul companiei, de la un ”trădător”. Vă reamintim că scandalul a fost descoperit de o organizație nonguvernamentală, preocupată de calitatea aerului.

Sursa: http://www.automarket.ro/stiri/carlos-ghosn-seful-renault-multe-persoane-din-interiorul-volkswagen-66139.html

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.