Jump to content

Noile Audi A4 și Q7 primesc servicii care permit operarea lor de la distanță, cu ajutorul telefonului sau ceasului inteligent


South keNNeDy
 Share

Recommended Posts

824235l-610x390-b-66c31ebb.jpg




Audi a lansat două noi servicii care conectează mai bine modelele A4 și Q7 cu proprietarii lor. Acestea permit controlarea mașinilor de la distanță.În prezent, Audi este unul dintre constructorii auto cu cea mai multă tehnologie disponibilă într-o mașină. Noile generații Audi Q7 și A4 stau mărturie, mai ales că produătorul german tocmai ce a lansat două servicii care conectează și mai mult mașinile cu utilizatorii lor.



Serviciul myCarManager


Primul dintre ele se numește myCarManager, poate fi descărcat în sistemul multimedia Audi MMI Connect și le permite proprietarilor să folosească o aplicație de mobil pentru a comanda totul de la distanță.


Mai exact, cu ajutorul telefonului mobil sau al ceasului inteligent, clienții pot închide sau deschide ușile, pot să activeze sistemul auxiliar de încălzire și pot avea acces la o mulțime de informații cum ar fi: cantitatea de carburant din rezervor, autonomia rămasă, statusul geamurilor sau al portierelor, precum și locul unde se află parcată mașina.



789413l-545x385-n-6a5fe33f.jpg




Cel de-al doilea serviciu se numește chiar myService și oferă acces ușor la numere de urgență și la companii de asistență rutieră. Există și o funcție Audi Service Request, care trimite date despre automobil către dealerul Audi cu două săptămâni înainte de perioada de service, pentru a face o programare.

În comunicatul de presă emis pentru a anunța lansarea acestor două noi servicii, Audi pune mare preț pe siguranța datelor proprietarilor, oferind asigurări că toate informațiile sunt verificate și circulă într-un mediu sigur. Această poziție vine după ce tot mai multe mașini au dovedit slăbiciuni în fața unor atacuri informatice.






Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.