Jump to content

Managerii nu știau de soft-ul de păcălire a emisiilor. Șeful VW SUA: "Doi ingineri sunt vinovați".


Madalin AM
 Share

Recommended Posts

763591l-610x390-b-4da77e04.jpg


Criza VW: tot ce trebuie să știi despre scandalul Dieselgate



Michael Horn, șeful operațiunilor Volkswagen în Statele Unite ale Americii, a declarat în fața unei comisii din Congresul SUA că responsabilitatea utilizării unui dispozitiv de păcălire a testelor de emisii aparține echipei de ingineri care a proiectat și implementat sistemul.Horn a respins ideea că dispozitivul a fost implementat la cererea conducerii companiei, inginerii specializați pe partea de software fiind singurii responsabili ai acestei situații. Șeful operațiunilor Volkswagen din SUA le-a declarat autorităților că s-ar putea să aibă nevoie de mai mulți ani pentru a putea repara toate mașinile vândute în SUA care au fost afectate de scandalul Dieselgate. Pe respectiva piață, un număr mic de mașini poate fi reparat doar printr-o actualizare software.Întrebat de anchetatori cu privire la mărimea echipei de ingineri responsabilă de implementarea sistemului de păcălire a emisiilor, Michael Horn a prezentat mai multe răspunsuri, de la ”câțiva” la ”trei”.Directorul operațiunilor Volkswagen din SUA a recunoscut ulterior în fața reprezentanților congresului că nu cunoaște numărul exact al angajaților responsaibli, dar a precizat că un număr de ingineri au fost suspendați în posturile lor pe fondul acestei fraude care a afectat încrederea consumatorilor în compania germană.



Joan Claybrook,, a declarat într-un interviu pentru Los Angeles Times că nu este convinsă de explicațiile lui Horn. Un alt expert al industriei auto citat de LA Times, James Womack, și-a exprimat îndoilelile cu privire la posibilitatea ca un grup mic de indivizi să fie singurul responsabil de scandalul Dieselgate: "Te pune pe gânduri faptul că o decizie a unei echipe mici a dus la implementarea unui soft care a ajuns în 11 miliaone de mașini și întreaga companie nu știa nimic despre acesta", a declarat Womack.Majoritatea mașinilor vândute în SUA care sunt afectate de scandalul Dieselgate ar putea avea nevoie de modificări tehnice semnificative.Acestea ar putea include și montarea de sisteme care folosesc AdBlue pentru a reduce emisiile de NOx-uri. Cele mai vechi modele vizate de acest scandal sunt și cele care au nevoie de cele mai multe modificări.



Sursa: http://www.automarket.ro/stiri/managerii-nu-stiau-de-soft-ul-de-pacalire-a-emisiilor-seful-vw-sua-66585.html


Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.