Jump to content

Pilotul BMW, Augusto Farfus, testeaza in DTM uleiurile SHELL Helix Ultra


BAWZIE
 Share

Recommended Posts

shell-helix-ultra-9e5da234186b087321-940

Indiferent ca esti pilot oficial BMW si ambasador Shell Helix precum Augusto Farfus, care concureaza pentru BMW Team RBM în DTM (Campionatul German de Tursime), sau doar trebuie sa ajungi din punctul A în punctul B, toti conducatorii vor sa-si mentina automobilele ca si cum ar fi noi pentru o perioada cat mai lunga posibil. Însa, de foarte multe ori, rolul important al uleiului pentru motor este trecut cu vederea. Augusto testeaza uleiul pentru motor Shell Helix Ultra pe circuitele din DTM - un mediu de teste extrem pentru dezvoltarea uleiului pentru motor. Într-un interviu, el ne-a spus de ce este nevoie pentru a obtine performante optime în fiecare zi. A avut loc finala sezonului. Personal, cum te-ai pregatit pentru cursa? Pentru mine, finala de la Hockenheim a fost punctul culminant al sezonului. Dintre toate campionatele în care am concurat, DTM este cel mai competitiv, iar acest circuit este unul dintre cele mai bune. Într-o sesiune de calificari standard, avem toate cele 24 de masini într-un interval de cateva milisecunde, iar Hockenheim a oferit mereu curse stranse. A trebuit sa fiu concentrat 100% pentru a fi competitiv în aceasta cursa - si în DTM, în general -, asa ca pregatirea este vitala. Ce ne spui despre performantele tale? În general, cum te pregatesti pentru ziua de cursa? DTM este rapid si provocator din punct de vedere fizic - caldura din masina înseamna ca poti pierde cateva kilograme de-a lungul fiecarei curse, numai din transpiratie! Este si un duel mental, pentru ca orice moment de relaxare îmi poate rapi sansa unei victorii. Asa ca antrenamentele mele privesc toate cele trei aspecte; nu doar legat de mediul înconjurator al masinii, ci acopera si dieta mea, pregatirea fizica generala si starea psihica. Anul acesta, ce te-a impresionat cel mai mult legat de motor? Desigur, sunt extrem de impresionat de cat de puternic este motorul nostru. Este testat la maximum în timpul cursei pentru ca pilotam la capacitate maxima. Sunt numerosi factori importanti ce trebuie luati în considerare precum întelegerea impactului pe care uleiul pentru motor îl are în timpul cursei, în special protectia pe care o ofera împotriva sarcinilor mari ale motorului în viraje si uzura generala pe circuit. Motorul trebuie sa furnizeze performante maxime asa ca uleiul pentru motor joaca un rol important.

Sursa: 4tunning.ro

Link to comment
Share on other sites

@,vei fi sanctionat cu un avertisment verbal pentru:


- incalcarea regulii 12. Este STRICT INTERZISĂ publicarea de articole dacă nu aţi specificat în mod vizibil SURSA. (trebuie sa postezi linkul direct catre articol, nu site-ul de pe care l-ai luat)


- incalcarea regulii 20. Fiecare articol trebuie sa contina cel putin doua fotografii.



Atentie mare pe viitor!


:topic_closed:


Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.