Jump to content

Rolls-Royce derulează o campanie de rechemări: 1 maşină este aşteptată în service


South keNNeDy
 Share

Recommended Posts

rolls.jpg?width=610&height=343




În timp ce numeroşi producători auto recheamă în service milioane de autoturisme, Rolls-Royce a reuşit performanţa de a remedia defecţiunea la o singură maşină de lux, precizând că astfel demonstrează atenţia sa faţă de detalii.

Marţi, producătorul auto britanic a rechemat în service un model Rolls-Royce Ghost II, care avea o problemă la airbag-urile laterale.Compania deţinută de BMW a precizat că problema „s-a datorat etichetării incorecte a unuia din airbag-uri”, o eroare identificată de specialiştii Rolls-Royce, în timpul verificărilor premergătoare livrării propriu-zise a maşinii de sute de mii de euro.

Compania a precizat că nu s-a pus problema unui risc de siguranţă, dar „Rolls-Royce este atent la fiecare detaliu”.

Producătorul auto, care a vândut anul trecut peste 4.000 de unităţi, a declarat că maşina cu defecţiuni a părăsit fabrica din Goodwood, East Sussex în ianuarie 2014, dar proprietarul nord-american nu a ridicat însă bolidul.

„Maşina în cauză avea airbag-uri pentru torace amplasate pe ambele scaune din faţă, care nu corespund standardelor pentru impact lateral, corespunzătoare locurilor respective”, a precizat Rolls-Royce.

Rolls-Royce ar putea deţine astfel recordul pentru rechemarea în service a celui mai mic număr de maşini: o unitate.

La polul opus, Volkswagen a rechemat în service peste 11 milioane de maşini, în urma scandalului Dieselgate, legat de trişarea la testele de emisii poluante.




Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.