Jump to content

Timp rămas până la Black Week

Pentru detalii complete despre promoție click aici

Black Week a început!

Pentru detalii complete despre promoție click aici

Modelele cu care germanii au cucerit Beijingul. Niciuna dintre aceste masini nu va ajunge in Europa


Z M A i L
 Share

Recommended Posts

Modelele cu care germanii au cucerit Beijingul. Niciuna dintre aceste masini nu va ajunge in Europa

modelele-cu-care-germanii-au-cucerit-bei

Noul Renault Koleos, versiunea imbunatatita a modelului Lexus IS sau spectaculosul concept Hyundai Verna sunt doar cateva dintre atractiile principale ale Salonului Auto ce se desfasoara zilele acestea la Beijing. De la evenimentul in cauza nu au lipsit nici marcile premium germane, Audi, BMW si Mercedes sosind in capitala Chinei alaturi de modele la care publicul european doar poate visa.
Audi A4 L
audi-bmw-si-mercedes-la-salonul-de-la-be
audi-bmw-si-mercedes-la-salonul-de-la-be
​Cu un ampatament ce se ridica la 2.820 de milimetri, noul Audi A4 se poate lauda cu unul dintre cele mai spatioase interioare ale segmentului din care face parte, depasind la acest capitol nume precum BMW Seria 3 sau Lexus IS.
Ei bine, chiar si asa, producatorul german de masini de lux a pregatit pentru piata din China o versiune LWB a popularului sau model de clasa medie, ce poate fi admirat cu ocazia Salonului Auto ce se desfasoara zilele acestea la Beijing.
Botezat sugestiv A4 L, Audi-ul cu pricina se remarca in special prin dimensiunile generoase ale caroseriei, lungimea totala urcand acum pana la pragul celor 4.81 metri. Drept urmare, si ampatamentul este mai mare acum: de 2.91 metri, mai exact.
audi-bmw-si-mercedes-la-salonul-de-la-be
Din punct de vedere estetic nu avem niciun fel de imbunatatire sau modificare, automobilul german pastrand grila supradimensionata, respectiv farurile Matrix LED - disponibile in continuare in mod optional, ale variantei SWB.
Neschimbata este si lista cu echipamente oferite, clientii noului Audi A4 L putand opta in continuare pentru climatizare automata, hotspot Wi-Fi, sistem audio Bang & Olufsen si, nu in ultimul rand, display de 12.3 inch pentru ceasurile de bord digitale.
In ceea ce priveste gama de motorizari, versiunea cu ampatament marit a modelului german de clasa anunta un benzinar turbo de doi litri si doua versiuni diferite de putere: cu 190 sau 252 CP livrati fie rotilor fata, fie ambelor punti.
BMW X1 L
audi-bmw-si-mercedes-la-salonul-de-la-be
Audi nu este singurul producator de masini de lux care expune in cadrul celei de-a 14-a editii a evenimentului Beijing International Automobile Exhibition o varianta Long a unui model deja existent. Ba dimpotriva.
Pe aceasta lista se inscriu si rivalii de la BMW, care au preferat sa... (a)lungeasca generatia cu numarul doi a lui X1. Rezultatul final? Un crossover de peste 4.5 metri lungime, care ofera cu pana la 18 centimetri mai mult spatiu pentru genunchii pasagerilor spate.
Si nu numai, o alta caracteristica unica a modelului X1 L constand in capacitatea de incarcare a portbagajului, care variaza intre 465 si 1.650 de litri in functie de prezenta sau absenta banchetei posterioare.
audi-bmw-si-mercedes-la-salonul-de-la-be
audi-bmw-si-mercedes-la-salonul-de-la-be
Referitor la partea tehnica, principala veste referitoare la versiunea cu ampatament marit a crossover-ului BMW consta in cele doua propulsoare turbo pe benzina, dintre care unul livrat la pachet alaturi de numai trei cilindri.
Vorbim, bineinteles, despre unitatea de 1.5 litri si 136 de cai putere, care este insotita in situatia de fata de motorizarea in patru cilindri de 1.998 centimetri cubi si, dupa caz, de 192 sau 231 CP.
Lista cu dotari cuprinde, in functie de varianta de X1 L aleasa, cutie automata cu sase sau opt rapoarte, sistem de tractiune fata ori integrala, faruri cu tehnologia LED, display de 8.8 inch, dar si instalatie audio Harman Kardon.
Mercedes E-Class LWB
audi-bmw-si-mercedes-la-salonul-de-la-be
audi-bmw-si-mercedes-la-salonul-de-la-be
O alta propunere interesanta a Salonului Auto ce se desfasoara zilele acestea la Beijing o reprezinta noul E-Class LWB, despre care multa vreme s-a crezut ca se va vinde la nivel global sub sigla Maybach.
Germanii de la Mercedes au clarificat cum sta treaba cu modelul in cauza, printre informatiile dezvaluite de oficialii producatorului de masini de lux din Stuttgart numarandu-se si ampatamentul de 3.079 milimetri.
Facand o comparatie cu ultima generatie a limuzinei S-Class, noul E-Class LWB iese mai incapator cu 44 de milimetri, desi intamplarea face ca cel din urma sa fie mai scurt cu 53 de milimetri decat cel dintai.
audi-bmw-si-mercedes-la-salonul-de-la-be
Ce gasim acum in interiorul modelului german de clasa mare? Pe langa cele doua display-uri incorporate la nivelul plansei de bord, meniul din cazul de fata mai cuprinde si o tableta "ascunsa" in centrul scaunelor spate.
De asemenea, pasagerii noului Mercedes E-Class LWB vor fi serviti si cu scaune reglabile electric, tapiterie din piele, climatizare automata, dar si porturi USB, lumina ambientala sau incarcare wireless.
Informatiile exacte cu privire la gama de motorizari lipsesc pentru moment, oficialii germani anuntand un E200 in patru cilindri, iar fotografiile atasate comunicatului de presa un E320 cu sase cilindri.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.