Jump to content

Studiu: Rata pirateriei și motivele din spatele ei


TG HOODEN
 Share

Recommended Posts

Pirate_Flag_of_Jack_Rackham.svg_-630x419


PC Gamer a publicat un studiu făcut tot de ei al cărui subiect a fost pirateria în rândul gamerilor. Cei de la PC Gamer au încercat să vadă care sunt motivele din spatele fenomenului, unde are loc sau cât de răspandit este:

din cei 50,742 de participanți, 35% au răspuns că piratează;
cei mai mulți au în jur de 16-20 de ani, iar cei mai puțini au fost înregistrați în categoria de vârstă 51-60 de ani. Culmea, au existat și persoane cu vârsta de peste 60 de ani;
majoritatea celor care piratează ori nu au venituri, ori au venituri foarte mici, de maximum 10,000 USD/an. Acest detaliu, coroborat cu cel de mai sus cu privire la vârstă, explică și motivul pentru care majoritatea celor care piratează sunt adolescenți. Pe locul doi se situează tot o categorie cu venituri scăzute, de maximum 25,000 USD/an, fiind urmați indeaproape de cei cu venituri medii – la nivelul celor din Statele Unite cel puțin;
majoritatea piraților provin din Statele Unite. Pe locul doi se situează Marea Britanie, iar pe trei Canada, amândouă la distanță mare de State;
19,5% din cei care au răspuns, consideră că nu este greșit să piratezi un joc;
în aproape toate țările motivele principale din spatele pirateriei sunt prețurile prea mari ale jocurilor și/sau veniturile scăzute;
doar 11,4% dintre participanți nu cumpără niciodată jocuri. Alți 33,3% dintre ei cumpără rar, iar 55.4% cumpără frecvent;
aparent fenomenul pirateriei a scăzut de la 90% dintre gameri, la doar 35%. Cel mai frecvent întâlnit motiv pentru a explica acest fenoment este creșterea veniturilor.

Raportul detaliat, cu tot cu grafice, poate fi citit pe site-ul celor de la PC Gamer.



Sursa: ComputerGames.ro

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.