Jump to content

O nouă acuzaţie în scandalul Dieselgate.


FiRE
 Share

Recommended Posts

500285l-610x390-b-bcd1c92e.jpg


De data aceasta este vorba despre Audi, despre care presa germană susţine că ar fi utilizat un dispozitiv care detecta dacă maşina se află în cadrul unor teste de laborator.
Într-o astfel de situaţie, o aplicaţie software activa un program de schimbare a treptelor de viteze care producea mai puţin dioxid de carbon decât în condiţii reale de condus. În cazul în care roata se întorcea în orice direcţie cu mai mult de 15 grade, programul era dezactivat.


Audi a folosit în mod activ acest software până în mai 2016, deşi scandalul Dieselgate a izbucnit în septembrie 2015. Dispozitivul folosit de Audi este diferit de cel care a condus la apariţia scandalului Dieselgate, întrucât acesta viza doar testele pentru oxid de azot.
Oficialii Audi au refuzat să comenteze noile informaţii sub pretextul că se afla în discuţii cu autorităţile americane. La rândul lor, oficialii CARB nu au făcut comentarii pe marginea acestui subiect.

 

Sursa.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.