Jump to content
Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

Interviu #68 - Aka05 - RPG4 Supervisor


Rolland
 Share

Recommended Posts

Rolland:Salut. Îţi multumesc pentru că mi-ai acceptat invitaţia, Aka05! În primul rând, ne poţi spune câte ceva despre tine? (Nume, oraş, vârsta, etc.)?

Aka05:Salut, multumesc de invitatie. Ma numesc Tanase Stelian, am varsta de 21 de ani si sunt din orasul Constanta. In acest moment sunt student in anul 3 la Universitatea Maritima Constanta, profil electromecanica navala.

Rolland:Cum arată o zi din viața ta?

Aka05:O zi obisnuita incepe cu rutina de dimineata ca a fiecarui om, mai apoi facand lucrurile pe care le-am stabilit in acea zi, de obicei mergand la facultate, seara venind acasa si punandu-ma la PC pentru a ma putea relaxa.

Rolland:Cum au fost primele zile pentru tine alături de comunitatea B-Zone?

Aka05:Prima zi a fost pe RPG1 alaturi de varul meu Cosminn, la acel moment serverul era aproape plin, peste 900 playeri in fiecare zi, undeva pe la sfarsitul lui 2013. Tin minte ca imi bagasem cheat engine ca sa pot sa-mi bag bani, am vazut ca ei cresc, dar nu raman si din acea cauza am renuntat sa continui atunci.

Rolland:Care a fost inceputul tău pe B-Zone şi cât ai muncit pentru funcţia de supervisor?

Aka05:Inceputul meu serios pe B-Zone a fost pe rpg2, februarie 2014, acolo am reusit sa primesc functia de lider si de helper, mai apoi fiind banat.  Dupa acel ban am renuntat putin la joc, mai apoi apucandu-ma de rpg4 la deschiderea acestui server. Pentru functia de supervizor am stat admin 2 ani si 2 luni, a fost o munca grea, sacrificii, dar intr-un final iata-ma aici.

Rolland:Cine te-a ajutat cel mai mult să ajungi la această funcție și cine a încercat să te împiedice pentru a atinge funcția de Supervizor?