Jump to content

Prezentare campion-Fizz


Zaphkiel
 Share

Recommended Posts

Poveste/lore

Fizz e un yordle amfibian, care trăiește în recifurile din jurul Bilgewaterului. Deseori se scufundă după jertfele aruncate în ocean de căpitanii superstițioși și le aduce înapoi, însă chiar și cei mai nesăbuiți marinari știu că nu e cazul să încerce să-l păcălească, deoarece nu puține sunt poveștile de groază despre cei care l-au subestimat. Crezut a fi un spirit capricios al oceanelor, Fizz poate controla bestiile din adâncuri și-și petrece timpul distrându-se pe seama prietenilor sau dușmanilor.

 

În vremurile de demult, oceanele Runeterrei aparțineau unor civilizații cu mult mai vechi decât cele ale uscatului. În adâncurile Mării Străjerului, cum e numită azi, era odată un mare oraș, în care locuia yordle-ul Fizz. Se împrietenise cu meșteșugarii și războinicii acelei rase nobile și mândre. Chiar dacă nu făcea parte dintre ei, îl tratau ca pe un egal, iar natura lui jucăușă și poveștile trase de păr despre tot felul de aventuri din largul oceanului îl făceau binevenit la orice petrecere.

Însă lumea din jurul lor se schimba. Oceanele deveneau din ce în ce mai calde, iar prădătorii feroce începeau să se ridice din cele mai adânci abisuri. Așezările din jur se scufundaseră în tăcere, iar conducătorii marelui oraș tot nu reușeau să decidă cum să se ocupe de amenințare. Fizz a jurat să cutreiere mările, căutând supraviețuitori sau pe cineva de la care să afle ce se întâmplase.

Apoi, într-o zi teribilă, au sosit gigalodonii.

Erau rechini-dragon imenși, care-și amețeau prada cu țipetele lor cumplite, iar din marele oraș au început să curgă râuri de sânge. Mii de suflete au murit în câteva ore, ucise de bestiile monstruoase care dărâmaseră toate turnurile și templele în frenezia lor sălbatică. Simțind sângele din apă, Fizz s-a grăbit înapoi, hotărât să se alăture luptei și să salveze orașul.

Însă a ajuns prea târziu. Nu mai rămăsese nimic de salvat. Când în cele din urmă s-au liniștit apele, nu mai rămăsese niciun zid în picioare și nicio creatură în viață, iar gigalodonii flămânzi plecaseră mai departe. Singur în adâncurile reci ale mării, Fizz s-a lăsat pradă disperării. Magia lui a început să se disipeze și s-a lăsat purtat de curenții mării, plutind într-o toropeală profundă și adâncindu-se în visare timp de milenii...

Doar întâmplarea l-a trezit. Un pumn de monede a căzut de sus, împrăștiindu-se pe fundul mării în urma unui pește enorm de lemn care înota la suprafață. Nu era un gigalodon, dar Fizz s-a îngrijorat oricum. Nu știa mare lucru despre lumea de deasupra, dar era sigur că niciun pește nu putea supraviețui acolo. S-a aventurat în sus și a ridicat pentru prima oară capul în aerul sărat.

Existau ființe, ființe care trăiau în afara apei și călătoreau pe pești de lemn de toate mărimile. Lui Fizz gândul i s-a părut și înspăimântător și aventuros, dar cadourile ciudate pe care cei de la suprafață le aruncau în apă demonstrau clar că voiau să-i fie prieteni. În timp, urmându-i de-a lungul și de-a latul oceanelor, a ajuns în orașul-port Bilgewater.

Pentru locuitorii acelui oraș nelegiuit, creatura ciudată care le scăpa mereu printre degete a devenit în scurt timp legendă – un spirit al oceanului, șarlatanul apelor. Se spune că poate invoca bestii enorme să lupte pentru el, că găurește lemnul corăbiilor cu tridentul lui și că poate respira și-n apă și pe uscat. Multor copii obraznici li se spune în nopțile fără lună: ''Du-te repede la culcare, că vine șarlatanul și te aruncă la pești...''

Fizz nu-i malițios, dar dispoziția sa pentru farse e neobișnuit de mare chiar și pentru un yordle și se distrează enorm jucându-le feste celor din Bilgewater. Pescarii cu experiență știu că, la fel ca mareea amăgitoare, șarlatanul apelor poate să-i conducă spre bancuri de pești cu care să-și umple plasele sau să-i ademenească în ape nemișcate, ocolite de vânt. Fizz nu se-mpacă bine cu cei lacomi sau egoiști. Nu doar o dată s-a întâmplat ca un căpitan mândru, care spera să facă repede rost de argint, să descopere că ghidul lui misterios i-a condus nu spre siguranță, ci spre naufragiu.

Abilitati 

Pasiva: Dexteritatea lui Fizz îi permite să se deplaseze prin unități și să sufere mai puține daune fizice din atacuri de bază.

Q-Lovitura ariciului de mare: Fizz se napusteste prin inamici provocandu-le efecte la impact si daune magice

W-Trident din ambra marina: Urmatorul atac al lui fizz va da daune continuu timp de cateva secunde, isi va umbunatati urmatoarea lovitura, putand sa fie critica(scaland ap)

E- Ghidusie/Viclenie, Fizz sare si face acrobatii in aer, apoi se opreste in trident, devine imposibil de tintit, fizz poate sa aterizeze izbind pamantul si cauzand damage scalant ap sau poate sari din nou inainte de a ateriza in forta.

R-Aruncarea momelii: Fizz arunca un peste spre o locatie tinta( lovitura cu cursor si linie de maxim range), spre acea locatie va veni un peste din adancuri cauzand airborn si damage scalant ap, aceasta abilitate declanseaza w-ul putand sa fie un combo fatal, in urmatoarele secunde fizz va da cu 30%~80% damage in + fata de damage-ul obisnuit al lui.

Aici o poza cu fizz

ojGZdkZ.jpg

 

Edited by Blooding
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.